abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84411823
Gebaseerd op de succestopics van Pieter-utd:
Kinderen die denken Zanger Bob te zijn
Kinderen die nog steeds denken Zanger Bob te zijn
Mensen die Anita en Ed niet waarderen [Episch duo]
Mensen die vinden dat Jeffrey Kuipers niet kan zingen
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
Mensen die denken dat Monica West niet oprecht is
Mensen die zeggen dat Antonio geen gevoel heeft voor ritme
Mensen die Henk Klos niet kennen
Mensen die Zanger Petro het licht niet in de ogen gunnen

Door deze topics hebben diverse zangers en zangeressen (Zanger Rinus, Zanger Lorenzo, Zangeres Manita, etc.), landelijke bekendheid verworven. Want wie houdt er nou niet van? Foute gasten in een wit overhemd, katoenen broek, gouden oorbel en bijpassende ketting jengelend op een standaard beat uit een synthesizer. Spreekt dit je aan? Dan is dit topic echt iets voor jou!

___________________________________________________________________________________

In dit topic staat Peter Bresil centraal. Peter Bresil, die door de Silverlady ook wel Peter Brazil wordt genoemd, is een geweldige zanger die binnen het circuit bekend staat als een harde werker en nooit te beroerd is om een ander even te helpen met schrijven van prachtige teksten en emotionele melodieën. Hij heeft vooral bekendheid verworven door het prachtige 'Zeg het in je moedertaal'.

Korte autobiografie van Peter Bresil:
quote:
Peter Bresil misschien voor heel veel mensen een nieuw artiest gezicht, toch draait deze artiest al enige jaartjes mee met de naam als Peter Broesder u wel bekend als een Nederlandse zanger , die nog altijd optreed voor een groot schalig publiek met truckerssongs en vele andere muziek. Sinds de jaren 80 draaide Peter voornamelijk door geheel het land en breide zich voort naar Belgie hij werd bekend door het nummer 700 km lang en heeft daarbij nog verschillende singels en lp s op de markt gebracht. B.v orient , zie de chauffeur , thuis heerlijk thuis met deze nummer heeft hij via radio en tv omroepen menig succes geboekt. Tevens bracht hij een verzamel album Peter Bresil uit , die flink werd gepromoot. De afgelopen maanden is hij bezig met een aantal vernieuwde nummers die hij op een cd wil plaatsen met alle waarschijnlijk ook op dvd wil uit laten komen.

Peter zong voorheen in verschillende bandjes o.a the dutch swingmakers en nog een aantal, hij werd toen benaderd door een platen maatschappij genoemd Ivory Touwer Records die vond dat hij beter op de solo toer moest gaan dat was beter voor hem . Deze maatschappij nam verschillende platen en cassettes op met liedjes als Annemarie , Twee fel witte strepen maar werden te weinig gepromoot en dus werden deze liedjes niet als hits genoteerd. Daarna is hij vertrokken bij deze maatschappij , en is verder alleen door gegaan ,na enige tijd daarna vond Peter dat hij iets speciaals moest doen b.v met dancers op de achtergrond zo gezegd zo gedaan er melden zich twee leuke dames genoemd Peter Broesder & The Angel Dancers . Veel aan het oefenen gegaan , en uiteindelijk klikte het tussen hen , ze hadden vele optredens met hem tussen door , met het lied De Boel De Boel en dat beviel hen uitstekend .

Na enige tijd bleek dat ze wilden stoppen , noodgedwongen trouwen dat was hun passie . Dus Peter moest gewoon weer door als solo zanger en dat doet hij nu nog voor vele evenementen , met als populaire nummers geschikt voor truckers festiviteiten openingen zaken braderieen , cafe’s enz hij treed dan 2x 30 minuten op ,of in overleg , eigen installatie aanwezig geluidsterkte tot maximaal 250 personen mocht u denken dit is iets voor mij twijfel dan niet bel of mail even , want uw feest doet hij slagen

Enkele tophits van Peter Bresil:

Nu volgen een aantal prachtige foto's van Peter Bresil met fans en andere artiesten:

De fanhyves van Peter Bresil:
http://bresilb.hyves.nl/

Klacht: Dat er mensen zijn die zeggen dat Peter Bresil niet op het juiste pad zou zijn. :(

Met dank aan: Pieter-utd, Urquhart, TUFKAL, Penisbaard, tho_Omas, Fortitude, Enchanter, ZangerPetroFan, Luckass en een ieder die ik vergeten ben. :)

- Geen lange OP meer, wanneer je dit toch wil klik dan hier
- Gelieve on topic reageren door het plaatsen van een mooi liedje van Nederlandse makelij of door het reageren op één van deze veelal prachtige liedjes. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Rectum op 24-07-2010 13:40:46 ]
pi_84412192
Nog nooit van gehoord, maar ik vind 'm top
.
pi_84412288
De nieuwste van Kamper Michel:

Dat wijf _!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:39:03 #4
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84412303
Peter Bresil, die zanger die precies weet te verwoorden waar gans de Nederlandse muziek voor staat. Zeg het gewoon in je moedertaal, dat verstaan we toch allemaal.

Gelijk maar even de twee grote hits van dit moment posten, dan hebben we dat alvast maar gehad.

pi_84412305
Wie?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_84412321
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef justmattie het volgende:
Wie?
Peter Bresil
.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:40:05 #7
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84412336
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:38 schreef Rectum het volgende:
De nieuwste van Kamper Michel:

Dat wijf _!
Mooi decor ook, een echt klassiek oud-Hollands dorpje. Goeien moves van Michel ook wel.
pi_84412346
Ook Zanger Melvin kan zich altijd verzekeren van een enthousiast publiek.

pi_84412413
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
Peter Bresil, die zanger die precies weet te verwoorden waar gans de Nederlandse muziek voor staat. Zeg het gewoon in je moedertaal, dat verstaan we toch allemaal.

Gelijk maar even de twee grote hits van dit moment posten, dan hebben we dat alvast maar gehad.

De nieuwe van Zanger Petro.
pi_84412419

O+ O+ O+
Sven duijff pwnd alle hierbovengenoemde zangers :6
pi_84412431
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Vincent. het volgende:

[..]

Peter Bresil
Aha oke. Zegt me niets.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:44:06 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_84412510
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef justmattie het volgende:

[..]

Aha oke. Zegt me niets.
Misschien moet je dan voortaan de OP lezen voordat je zomaar iets in een topic post, hier heeft natuurlijk niemand iets aan.
pi_84412537
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:44 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Misschien moet je dan voortaan de OP lezen voordat je zomaar iets in een topic post, hier heeft natuurlijk niemand iets aan. :)
Gedaan, maar nog steeds wist ik niet wie het was.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:03:08 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_84413279
Ik was dit topic al kwijt :@
Ik ben inmiddels overleden
pi_84413477
Ik heb deze held ooit eens in het echt ontmoet. Hij kan ECHT! NIET! zingen.
pi_84413558
Ik kende hem al van het toppertje "Zeg het in je moedertaal". Zeer aanstekelijk nummer is het!
pi_84413876
De Zanger Rinus-cover van Zanger Lorenzo mag natuurlijk ook niet ontbreken.

vrijdag 23 juli 2010 @ 21:20:09 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_84415149
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:44 schreef justmattie het volgende:

[..]

Wat ben je soms toch ook een domme ezel hè ;).
pi_84421078

Veel te commercieel.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:33:34 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_84422656
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:44 schreef justmattie het volgende:

[..]

marlous zou zeggen: je zeurt teveel!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_84434036
quote:
Hij heeft vooral bekendheid verworven door het prachtige 'Zing het in je moedertaal'.

Mensen die de titel van Peter Bresil zijn grootste hit niet kennen. :') Het is 'zeg het in je moedertaal'.

Voor straf gaat de Silverlady nu op je gezicht zitten.
Dankzij Auto Liekendiek ben ik verlost van mijn aambeien.
pi_84434135
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:

[..]

Mensen die de titel van Peter Bresil zijn grootste hit niet kennen. :') Het is 'zeg het in je moedertaal'.

Voor straf gaat de Silverlady nu op je gezicht zitten.
Aangepast. :@

En de Silverlady die op mijn hoofd gaat zitten zou ik geen straf vinden. :)

Nog maar een topppertje van Frank Smeekens:
pi_84434204
Ik vind het trouwens jammer dat Peter Bresil, als beste zanger van Wildervank, nog nooit bij de silverlady in de stoel heeft gezeten.
Dankzij Auto Liekendiek ben ik verlost van mijn aambeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')