En net als Miss Montreal wordt Jacqueline elke maand uitgenodigd om haar 'blije' single te verkondigen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef pietbier het volgende:
Oh jezus nee he!
Dat wijf wat iedere keer zo astmatisch inademt tussen haar zinnen in :S :S
Word al benauwd als ik die naam hoor.
Whehe sinadO heeft een blauwtje bij haar gelopen en is verzuurd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:25 schreef sinadO het volgende:
Ze zegt altijd eeeyaah eeyaah eyyaah eyaaaah achter elk fucking woord. Daarnaast klinkt haar Engels na al die jaren nog steeds belachlijk slecht.Ook is ze lelijk.
Echt jammer dat ze nog steeds niet achter het aanrecht staat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:25 schreef sinadO het volgende:
Ze zegt altijd eeeyaah eeyaah eyyaah eyaaaah achter elk fucking woord. Daarnaast klinkt haar Engels na al die jaren nog steeds belachlijk slecht.Ook is ze lelijk.
quote:
Ik merk het ook, ken het niet, wil het niet kennen, wat een bagger.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef pietbier het volgende:
Oh jezus nee he!
Dat wijf wat iedere keer zo astmatisch inademt tussen haar zinnen in :S :S
Word al benauwd als ik die naam hoor.
Dat wijf is het zelfs niet waard om te downloadenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik merk het ook, ken het niet, wil het niet kennen, wat een bagger.
Doei.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:24 schreef electronique het volgende:
dat lied van haar heet toch overrated?
precies wat zij en dr kutband zijn/waren
zij is nooit leuk geweest, kijk eens goed naar haar en ga dan op zoek naar foto's zonder plamuur. Ze heeft een afschuwelijk grote steffigrafneus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:41 schreef Farenji het volgende:
Ik vond Jacqueline altijd een heel leuk meisje, totdat ze opeens besloot haar haar wit te verven en van die lelijke felle lipstick te dragen.
die neus wil ik rakenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
zij is nooit leuk geweest, kijk eens goed naar haar en ga dan op zoek naar foto's zonder plamuur. Ze heeft een afschuwelijk grote steffigrafneus.
Ja maar die grote neus past wel heel goed bij haar leuke bolle hoofdje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
zij is nooit leuk geweest, kijk eens goed naar haar en ga dan op zoek naar foto's zonder plamuur. Ze heeft een afschuwelijk grote steffigrafneus.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:49 schreef Ritmo het volgende:
Ik neem het Armin nog steeds kwalijk dat ie met d'r samenwerkte.
Die gast kan elke artiest ter wereld krijgen en dan kies je Jacqueline Govaert.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:41 schreef Farenji het volgende:
Ik vond Jacqueline altijd een heel leuk meisje, totdat ze opeens besloot haar haar wit te verven en van die lelijke felle lipstick te dragen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En net als Miss Montreal wordt Jacqueline elke maand uitgenodigd om haar 'blije' single te verkondigen.
Misschien wel omdat het geen Beatlesque nummer is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:04 schreef Lamon. het volgende:
Het is een Beatlesque nummer, waarom hoort niemand dat?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien wel omdat het geen Beatlesque nummer is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:04 schreef Lamon. het volgende:
Het is een Beatlesque nummer, waarom hoort niemand dat?
Vind je dat echt?quote:
quote:
Ik vind het niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik het toch nioet zeggen?
Ik zeg niet dat ze slaagt in de poging, maar dat is duidelijk de bedoeling.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |