Bron?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef tho_Omas het volgende:
Binnenkort komt er weer iemand in de stoel lieve mensen!
Chaos, paniek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Oh en Robert (Pater?) gaat DeZilverenDame aanvechten.
De bron is natuurlijk een MSN.
telstargirl@heetmailquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Chaos, paniek.
En wat is de Zilveren Dame's MSN ook alweder? Ik wil een verzoekje voor Rob Fruithof aanvragen
Amerikaanse muziekquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef TheNeptune het volgende:
Zit iedereen hier nou te trollen dat ze dit mooi vinden of is dat serieus?![]()
Je kan deze muziek toch niet leuk vinden! Goedkope clips, goedkope deuntjes en goedkope dansjes en teksten. (Silverlady
![]()
![]()
)
Zet jullie nederlandstalige pauperproducertjes maar eens tegenover the neptunes om een voorbeeld te noemen. Eens zien wie er dan het laatste lacht...
Maar goed ik zal wel weer afgezeken worden want sommige mensen hebben hun hart en ziel bij dit soort muziek.![]()
Marcel van borgersound.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:06 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Amerikaanse muziek![]()
Zing gewoon lekker in het Nederlands.
En wie is Bea uit Rotterdam?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef tho_Omas het volgende:
Het is constant Anneke of Leo of Pieter de Boer. Nooit eens Rob Fruithof.
Oh, ik had geen zin meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef tho_Omas het volgende:
Het is constant Anneke of Leo of Pieter de Boer. Nooit eens Rob Fruithof.
Gewoon Dennis is een held.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme zeg!!En die luisteraars zich maar afvragen wie dezilverendame nou weer is.
Ook, mooi dat Gewoon Dennis aan alle luisteraars denkt door zijn eigen nummer aan te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |