quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
2 augustus ga ik voor 5 dagen naar Londonleuke reis met veel vaste excursies. en de laatste dag shoppen
quote:
Dit is mijn eerste keer en ik verwacht er veel van. Echt een droomstadquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:41 schreef nattermann het volgende:
Ik ben nog nooit in Londen geweest. Zou er wel eens heen willenMet kerst ofzo.
Dat is ook eens leuk ! Maar dat is bijna alleen maar uitgaan ? Dat is me wat teveel denk ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Ik ga in September nog een weekje naar Lloret
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is ook eens leuk ! Maar dat is bijna alleen maar uitgaan ? Dat is me wat teveel denk ikIk wil ook kunst zien bv
Ik wil toch graag de stad zien en de gebouwen van binnen. Hopelijk kan ik ook 1 dag van het nachtleven genieten daar al ga ik er niet vanuit want ik heb elke morgen een excursiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een strandvakantie, kunst enzo boeit me nog niet veel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen die vanuit dit topic naar de 4 sep meet gaan ? of de 11 sep meet ?
Ah oke. Zou wel tof zijn als er wat fokkers zijn die ik ken via dit topic of via msn en dan naar de meet gaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb m'n planning voor september nog niet gemaakt, hangt van wat andere afspraken af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die moet je ff in het Limburg onafhankelijk topic plaatsen, kunnen we lachen
En 4 sep ben je er wel bij ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
11 september is de grootste buzzybee meeting ooit waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |