quote:
Philly lijkt me toch een stad waar zat te doen isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pils [ ]
Stappen [ ]
Man [ ]
Toch maar eens wat gaan regelen voor vanavond.
Nou, de meeste dingen moeten hier om 2 uur dicht. Maar goed, er is wel vanalles te doen ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Philly lijkt me toch een stad waar zat te doen isof leeft het daar niet 24/7 ?
2 uur alquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, de meeste dingen moeten hier om 2 uur dicht. Maar goed, er is wel vanalles te doen ja.
Volgens mij is dat zo'n beetje in het hele land, ze mogen niet langer open zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2 uur alhad ik niet verwacht van zo'n grote stad.
Hier in Sittard een uurtje langer gelukkig !
Ik dacht echt dat het in die grote steden gewoon 24 uur per dag leeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n beetje in het hele land, ze mogen niet langer open zijn.
SMS pa of bel hem ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:17 schreef nattermann het volgende:
Belt net de alarmcentrale. Alarm in de praktijk van m'n pa, die nu in Turkije zit, ik kan niet gaan kijken want ik weet de alarmcode enzo niet. Lekker.
quote:
Ik heb vroeger alarmopvolging gedaan als stage. Eerste dag meteen inbraak, ritje van 5 minuten en nog een hoop compueters weg en niemand daarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb hem al gesmst dat er een alarmmelding was, en heb de centralist de collega van m'n pa laten bellen. Komt wel goed
Paar jaar geleden is er 4 keer in een jaar ingebroken. 4 keer alle TFT's weg
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:25 schreef candygirl het volgende:
pff hou jullie niet meer bij![]()
dagen vliegen voor bij lijkt wel
is weer raar zoveel middag diensten werken ,nu net klaar en morgen weer om 7 uur werken,pff
moe dus en beetje onrustig over bepaalde zaken ,die ik nu niet kan oplossen
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:25 schreef candygirl het volgende:
pff hou jullie niet meer bij![]()
dagen vliegen voor bij lijkt wel
is weer raar zoveel middag diensten werken ,nu net klaar en morgen weer om 7 uur werken,pff
moe dus en beetje onrustig over bepaalde zaken ,die ik nu niet kan oplossen
Ik las Hailquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen we iets voor je doen misschien?
[..]
Hai!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Middagdienst, en de dag erna een vroege? Dat mag arbo-technisch toch helemaal niet?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:17 schreef nattermann het volgende:
Belt net de alarmcentrale. Alarm in de praktijk van m'n pa, die nu in Turkije zit, ik kan niet gaan kijken want ik weet de alarmcode enzo niet. Lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |