quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanavond in de stad La Fuente hoor ik net en die kan kan echt goed draaien ! Alleen jammer dat het dar super druk zal zijn.
Veel leuker als hem ziet draaien toen hij nog niet zo bekend was
Ik wil ook wel gaan, maar het is in de buren..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
misschien dat ik toch nog even ga vanavond, maar ik ben wel echt ubergaar eigenlijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gaan, maar het is in de buren..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
de 1ste keer London is echt super. London is echt mijn stad.
Heb zelfs een poster ophangen waarop staat: "When a man is tired of London , he is tired of life; for there is in London all that life can afford'
Als je tips nodig hebt vraag maar , ik kom er ongeveer 2x per jaar.
Dat is een ander verhaal ! Mijn broer vertelde dat het bij de buren was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
het is toch buiten op de markt? dacht ik?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet alleen de tieten, de rest ook.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik wilde ook, maar t gezelschap wil niet beloven dat we optijd thuis zijn, en ik ga niet tot 3/4 uur met mn kruk door sittard hobbelen
ja, leuk koppie iddquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet alleen de tieten, de rest ook.
aaiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb een pechdag![]()
Ik heb tot nu toe bijna alles wat ik n mn handen heb gepakt laten vallen, nagel gebroken, hele dag gejend door mijn lieve collega's en ik heb niks om morgen aan te trekken
Jonge, morgen al iets andersquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh als je morgen naakt bent mag je hier wel komen.
Kop omhoog en doorgaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb een pechdag![]()
Ik heb tot nu toe bijna alles wat ik n mn handen heb gepakt laten vallen, nagel gebroken, hele dag gejend door mijn lieve collega's en ik heb niks om morgen aan te trekken
Reken maar dat ik ze terugpakquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kop omhoog en doorgaanje vind vast wel wat kleren en je collega;s kun je wel terug pakken
Jawel, ik wilde je kansloosheid even delen met de restquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zegm, ik edit mn kansloze opmerking nite voorniks, quote eens niet
bespaar je de moeite, de meeste kennen me wel een beetjequote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde je kansloosheid even delen met de rest
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, de meeste kennen me wel een beetje![]()
dus die wisten het al
uitgaan tot 01.00 is schijnbaar niet meer laat genoeg tegenwoordig, en rekening houden met iemand die met een kruk loopt ook niet meer zo belangrijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die kunnen toch wel een beetje rekening met jou houden ?
nogmaals, dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |