dat is Galesburg... lol. Die anektdote.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En hoe zien de mannen in Galesburg jou? Als PS?
Moet je twee setjes kopen om een passend stel te hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja de bh die laatst voor me is gekocht was iets van 80 euro. en dan heb je er geeneens een broekje bij. Nog zoiets onmogelijks; bikini's.
En!?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst ooit zelf pasta gedraaid
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens u allen een prettig weekend en doe van:
pre-cies hahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa daar heb ik zelfs al last van; dat je dan een grote maat moet pakken omdat je je tieten er anders niet in krijgt, maar dan moet je er ook het broekje bij kopen, dat dan van je kont zakt
Voor een leuke nacht wel, voor een leuke dag nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu m'n plaats af mag staan aan Puntenslijpsel.
Dankquote:
Moet ik nou beledigd zijn of niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor een leuke nacht wel, voor een leuke dag niet.
oh ja joh, vergeet maar dat ik ook meelees.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor een leuke nacht wel, voor een leuke dag niet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja joh, vergeet maar dat ik ook meelees.
maar je hebt wel gelijk. ik heb verder ook geen inhoud. Maar verbeeld je maar niks over een nacht hoor, zoals men hier wel weet heb ik aan vijf minuten genoeg.
Dat zei ik vorig topic al, vrouwen weten je woorden altijd zo lekker te verdraaien.quote:
kan m ook nog wel ff in het topic zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Nee dus, was een compliment!quote:
5 minuten? Nog beter... 8 uur in een nacht, dat is dus 60/5*8=96xquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja joh, vergeet maar dat ik ook meelees.
maar je hebt wel gelijk. ik heb verder ook geen inhoud. Maar verbeeld je maar niks over een nacht hoor, zoals men hier wel weet heb ik aan vijf minuten genoeg.
dit is op geen enkele manier goed uit te leggen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zei ik vorig topic al, vrouwen weten je woorden altijd zo lekker te verdraaien.
Ach, het is een gave.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Goh, die Bart weet zich wel meteen geliefd te maken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |