Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik was ook meteen na die foto weg
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga maar eens een uur lopen om die kutbrief van mijn ex-kutschool op te halen.![]()
![]()
Idd, had zelfs laatst een paar maanden terug nog last van een spinnen-nest in huisquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
terwijl HTK spinnetjes meer overlast veroorzaken dan deze
Wij zijn beidenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus wij zijn heul geen mensen maar beesten?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef crv het volgende:
Nou dan misstaat deze ook niet met zo'n TT![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen lief dus ik moest wel, en hoiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rug![]()
En om het even goed te maken dat ik zomaar binnen kwam vallen, halloiedereen
Echt waar ik krijg er de rillingen vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef crv het volgende:
Nou dan misstaat deze ook niet met zo'n TT![]()
[ afbeelding ]
Had je beter gister kunnen doen, toen was het nog een half uurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga maar eens een uur lopen om die kutbrief van mijn ex-kutschool op te halen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef crv het volgende:
[..]
Had je beter gister kunnen doen, toen was het nog een half uur
Jawel hequote:
quote:
oh jaquote:
Ja, ik heb hem gezienquote:
Hoi Missy Welkom hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, respect dat je die foto genomen hebt hoor, ik had waarschijnlijk de camera in de handen van mijn lief gedrukt en mezelf verstopt achter zijn rug![]()
En om het even goed te maken dat ik zomaar binnen kwam vallen, halloiedereen
Hij jouw ook,quote:
Ik denk eerder een flits die voorbijschootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |