Jij suggereert dat Ensaf is opgelicht?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef FopNegert het volgende:
wazig, ik heb ook onlangs weer een nieuw abonnement afgesloten bij vodafone en dan is het de gewoonte dat je de telefoon al krijgt en als nummer behoud is geregeld en alles krijg je pas de simkaart
Ik weet niet. Wat weet ik nou van telefoons.quote:
Nee, dan vraagt 'ie om één of andere code die ik niet heb.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef Trollface. het volgende:
Kun je de nieuwe simkaart niet je in je oude telefoon pleuren?
Nee, de unlock code. Die moet je opvragen bij de provider waar je het toestel origineel hebt gekocht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
De PUK-code? Die staat op je SIMkaart.
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
De PUK-code? Die staat op je SIMkaart.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Nee, de unlock code. Die moet je opvragen bij de provider waar je het toestel origineel hebt gekocht.
Wat voor sim kaart kwam er uit die telefoon? welke provider?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Vraagt 'ie om nadat ik mijn pincode intyp. Een PK-code ofzo.
Whehe, krijg je een samsung starquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik weet niet. Wat weet ik nou van telefoons.
Ik zei tegen die meid die me opbelde: "Is het een beetje een leuke telefoon?"
Zij zegt: "Ja hoor, met touch-screen".
Ik zeg: "Oh, nou, dan doen we dat maar!"
Vodafone.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Wat voor sim kaart kwam er uit die telefoon? welke provider?
Jijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef TheDocter het volgende:
Je weet je eigen PIN code gewoon niet, is standaard 0000 lutser![]()
Dan klinkt t leuker als t isquote:
Blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:24 schreef Salatrel het volgende:
uhh als die prepaid telefoon vodafone simlocked is moet een andere vodafone simkaart toch ook gewoon werken?
Een euro of 12, 13. Ik weet niet precies.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan klinkt t leuker als t is![]()
Hoeveel ga je per maand betalen?
Straks ben je gewoon flink genaaid door die telefoon troela
Is te veel en je krijgt vast een kuttelefoonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus.
[..]
Een euro of 12, 13. Ik weet niet precies.
Sorryquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Onduidelijk muisje op paint dit keer ensaf
Mensen die denken dat ik de pincode niet weet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef koenie95 het volgende:
Je moet puccode intoetse omdat je de pincode fout hebt, bij je nieuwe simkaart is de pincode gwn 0000
Ooh, alleen bellen + smsen dan zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus.
[..]
Een euro of 12, 13. Ik weet niet precies.
Ben je al langsgegaan bij een vodafone winkel ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik de pincode niet weet.
Ja, daar kon ik een half uur wachten voor ik geholpen werd, en na 15 minuten er achteraan bellen wist die man mij te vertellen dat ik maar gewoon moest wachten tot de koerier eens langskwam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ben je al langsgegaan bij een vodafone winkel ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, even een vraag he.
De koerier zal mij opbellen om een afspraak te maken om het mobieltje te bezorgen.
Hoe gaat dat in zijn werk? Immers je mobieltje heb je dan nog niet? Hoe kan de beste man je dan bellen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, even een vraag he.
De koerier zal mij opbellen om een afspraak te maken om het mobieltje te bezorgen.
Hoe gaat dat in zijn werk? Immers je mobieltje heb je dan nog niet? Hoe kan de beste man je dan bellen?
quote:
We gaan Ensaf een week moeten missen op FOK!??quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, en ik ga morgen een weekje op vakatnie dus dat zal hem voorlopig niet worden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:50 schreef ThaTim het volgende:
We gaan Ensaf een week moeten missen op FOK!??
TS, bedoel je SP-code? Da's namelijk de unlockcode. VF prepaid naar VF abo gaat niet zomaar met hetzelfde toestel. FF unlockcode opvragen via de website, dan lukt het wel. Ik hoop wel voor je dat t toestel ouder dan een jaar is, anders mag je dokkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Vraagt 'ie om nadat ik mijn pincode intyp. Een PK-code ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hetzelfde gedaan, Nokia E72 besteldIk heb 't nummer van mijn broer doorgegeven, en er is inmiddels al gebeld. Maandag tussen 12 en 16 krijg ik 'm
Dat zou 'ie dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:06 schreef einschtein het volgende:
Trouwens, op welk nummer gaat die koerier je bellen? Als ie je zou bellen op je 06.. Dan ben je best fucked.
Precies, ik heb hier ook een stel liggen...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:15 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb 4 mobieltjes liggen, waarvan 2 in gebruik.
Hoe kun je nou weer niet over een mobiel beschikken? Er zijn meer telefoons dan mensen in Nederland maar jij krijgt het voor elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |