wacht, ik hang ze even opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
En de Greendayposters heb je opgehangen?
Neenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij komt zeker nooit in onz en klb enzo
Ik geef toe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liegbeest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je even zeggen welk plein dat precies is, lijkt me wel zo eerlijk om ons even te waarschuwen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:59 schreef JJH het volgende:
Vanavond TROS muziekfeest op het plein.
Blij dat ik dan al aan het werk ben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liegbeest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op TV. Dus het is al eerder opgenomen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:04 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Kan je even zeggen welk plein dat precies is, lijkt me wel zo eerlijk om ons even te waarschuwen natuurlijk.
quote:
En dat is grappig omdat?quote:
Dat is toch leuk, dat jij ontkent daar te komen en dan zo'n plaatjequote:
Ik vind het grappig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, dat jij ontkent daar te komen en dan zo'n plaatje
Nog nooit van de band gehoort.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[WIN!] Een box vol Pendulum collector's items!
dit dus
Ik vond het niet grappigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, dat jij ontkent daar te komen en dan zo'n plaatje
Smakelijk.quote:
Smakelijk!quote:
was ooit drum n bass, maar maakt nu iets wat het midden houdt tussen verschillende stijlen electronica en rockquote:
Ja nergens, dat riep hij toch altijd ofzo? Ik dacht ik verwelkom de nieuwe ff in stijlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |