quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Happel het volgende:
Jammer dat je ervoor moet betalen. Daarom doe ik wel mee met de gratis versie van het Parool.
quote:In seizoen 2010-2011 is er geen Dreamteam op parool.nl
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:20 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Is dit niet alleen van het Noord Hollands dagblad?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:24 schreef Happel het volgende:
Nee, Mulder speelt niet. Zal Darley zijn.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:24 schreef Happel het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef e-wok het volgende:
Mulder heeft vorig seizoen veel meer gespeeld dan Darley, ben je zeker? (want dan moet ik de boel weer omschoppen)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:20 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Is dit niet alleen van het Noord Hollands dagblad?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Happel het volgende:
Jammer dat je ervoor moet betalen. Daarom doe ik wel mee met de gratis versie van het Parool.
http://www.parool.nl/paro(...)7/01/Dreamteam.dhtmlquote:Dreamteam
In seizoen 2010-2011 is er geen Dreamteam op parool.nl
Hoe kom je uit met 3-4-3?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:16 schreef fifa4ever het volgende:
Ik heb een opstelling gemaakt.
Maar ben niet tevreden over de aanval. Had te weinig geld over, omdat ik el hamdaoui graag wou.
Suggesties?
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:44 schreef e-wok het volgende:
Is gentenaar (VVV) eigenlijk al weer fit? Ik kan zien dat hij 1 oefenwedstrijd meegedaan heeft, verder niks...
Update: Na het oefenduel met Real Mallorca (1-0 verlies) gaf Feyenoord-coach Mario Been aan dat Erwin Mulder zijn eerste keeper is dit seizoen. Darley en Rob van Dijk moeten vooralsnog genoegen nemen met een reserve-rol.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:24 schreef Happel het volgende:
Er staan maar 2 mensen in :xquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:46 schreef Billy_Talent het volgende:
http://www.coachvanhetjaar.nl/dvhn/subleague/fok/1337.htm
Beetje matig ja...quote:
Vorig jaar:quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:03 schreef Vasilevski het volgende:
De nieuwe:
[ afbeelding ]
Zou lekker zijn als El Ham nog naar Ajax gaat.
Verwacht het wel.<quote:
Vanuit dat oogpunt speel ik ook. Als ik optimistisch was had ik wel een fcGroningen aanvaller genomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Piebe het volgende:
[...]Niet dat ik een PSV-fan ben, maar het kan altijd gunstig zijn voor een spelletje als dit.
Ik zou Stam wisselen.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:16 schreef fifa4ever het volgende:
Ik heb een opstelling gemaakt.
Maar ben niet tevreden over de aanval. Had te weinig geld over, omdat ik el hamdaoui graag wou.
Suggesties?
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Ow, als wissel dan zeker. Mijn 4 wissels (elk 1 miljoen) spelen tot nu toe bijna aldoor en pakken ook regelmatig punten. Is jammer dat ze dan niet meetellen, maar ze spelen in ieder geval. Vorige week 21 punten, deze week 40 dankzij 2 scorende middenvelders (Mertens en De Jong).quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:49 schreef Happel het volgende:
Mijn team is slecht.
Vorige week 16 punten, deze week 18. Fernandez van Excelsior heb ik, maar speelde niet.
Kwakman scoorde vorig jaar een hoop punten, maar dit seizoen is het tot nu toe drama.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:26 schreef e-wok het volgende:
Ik zit voor deze speelronde nu al (exclusief de wedstrijden van zondag dus) op 41 punten. Hadden er 44 moeten zijn, maar kwakman moest zo nodig een gele kaart scoren...
Heb je de nieuwe regels niet gezien? Je kunt 4x per seizoen extra wisselen. Een wisselbeleid zoals met de wkcoach werkt voor de eredivisie helemaal niet, ik vind het prima zo...quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:29 schreef Billy_Talent het volgende:
Dat hele wisselbeleid mogen ze wat mij betreft ook wel aanpassen trouwens. Na een paar ronden heeft iedereen zo'n beetje hetzelfde team. Dat is toch niks aan?
Agree....het is een stuk minder leuk geworden sinds je elke week mag wisselen. Vroeger kon dat alleen in de winterpauze en ondanks dat dat ook nadelen had is dit mij ook iets teveel van het goede.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:29 schreef Billy_Talent het volgende:
Dat hele wisselbeleid mogen ze wat mij betreft ook wel aanpassen trouwens. Na een paar ronden heeft iedereen zo'n beetje hetzelfde team. Dat is toch niks aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |