Wat ben jij triest zeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
don't hate the player hate the game![]()
Welke Fok!ker kan ff op basis van het ip het orginele account achterhalen ?
Ga dan ook niet zeuren dat wij erachter willen/proberen te/gaan komen wat zijn originele account isquote:
KLB hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga dan ook niet zeuren dat wij erachter willen/proberen te/gaan komen wat zijn originele account is
Daar moet je dan maar je eigen topic voor openen.quote:
Nee en vanaf nu negeer ik jouw poging om jouw triestheid te verdedigen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar moet je dan maar je eigen topic voor openen.
Uhm. Ik verdedig postmortum, maar zo is KLB nou eenmaal. Als het je niet aan staat, moet je oprotten. Zoals hij zei: don't hate the player, hate the game.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Nee en vanaf nu negeer ik jouw poging om jouw triestheid te verdedigen.
Dat zijn opwarm oefeningen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:36 schreef Zodie het volgende:
Als je die bewegingen uit de OP niet eens kan dan ben je wel een stijve hark. Voor die bewegingen hoef je echt niet lenig te zijn.
Ik wist het wel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:30 schreef Penisbaard het volgende:
Stuur jij ook vaak foto's van je penis naar vrouwelijke FOK!sters terwijl ze daar helemaal niet op zitten te wachten, TS?
Vooral dat woordje 'ook' verraad al genoegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:30 schreef Penisbaard het volgende:
Stuur jij ook vaak foto's van je penis naar vrouwelijke FOK!sters terwijl ze daar helemaal niet op zitten te wachten, TS?
Precies, er zijn wel meer van de S&G types die dat doen namelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:40 schreef Bozboy het volgende:
[..]
Vooral dat woordje 'ook' verraad al genoeg
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat zijn opwarm oefeningen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
|
|
| Forum Opties | |