Ik heb het in tijden niet meer meegemaakt omdat ik (ook door verveling en onrust ws.) steeds meer 's avonds/'s nachts leefde, en dan met een biertje prima tot rust kwam..quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
kan je het misschien achterhalen door te zoeken naar een patroon in je reactie op dingen (dus ben je vaker opgefokt als je alleen bent een hele dag?)
Jij heul nie liev nie... Jij Lievil.... en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]nou zo gemeen was ik nou ook weer niet
ik ben helemaal haske lief enzo
Gewoon doobuffelen maat, wordt vanzelf wel weer chillquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij heul nie liev nie... Jij Lievil.... en dat weet je zelf ook
Ik heb de laatste paar weken trouwens flink last van rebounds. Ik ben echt compleet uitgeput als ik thuis kom van mn werk. Denk dat het door de drukte hier komt. We moeten (net als elk jaar) een paar honderd PC's vervangen. Helaas gaat, itt voorgaande jaren, de planning compleet de mist in. Verschillende bedrijven lopen ons in de weg, we moeten opeens veel meer doen zonder dat ons dit van tevoren gemeld was, we kunnen bepaalde dingen niet doen vanwege problemen met het meubilair, etc, etc, etc.
Al met al, niet een ideale werkomgeving momenteel...
t is mij wel bekend dat suikers en thc juist het xtc effect kunnen hebben op adhd-ers, dus als je dat mindert/stopt, dan heb je die verschijnselen ook minder.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik loop ook bij een psycholoog sinds twee maanden, die is er ook van overtuigd dat ik ADHD heb.
Ikzelf steeds minder eigenlijk. Zeker sinds ik niet meer blow en minder koffie of cola drink. Daarvóór werden mensen echt gek van me.
Wat dacht je van caffeïne? Ik dronk toen ik net begon met medicatie zo'n 5 tot 10 blikjes cola per dag, daar moest gelijk mee stoppen.. helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef Swiffer het volgende:
[..]
t is mij wel bekend dat suikers en thc juist het xtc effect kunnen hebben op adhd-ers, dus als je dat mindert/stopt, dan heb je die verschijnselen ook minder.
Zelfde als een niet adhd-er ritalin gaat nemen, die gaan er van stuiteren, bij ADHD-ers werkt het weer rustgevend..
langdurig flink blowen kan mogelijk ook ADHD symptomen opleverenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:13 schreef Swiffer het volgende:
[..]
t is mij wel bekend dat suikers en thc juist het xtc effect kunnen hebben op adhd-ers, dus als je dat mindert/stopt, dan heb je die verschijnselen ook minder.
Zelfde als een niet adhd-er ritalin gaat nemen, die gaan er van stuiteren, bij ADHD-ers werkt het weer rustgevend..
Natuurlijk komt alles wel weer goed. Probleem is alleen dat ik voor de 24e as al mijn werk af moet hebben of over moet kunnen dragen. Dan neem ik namelijk ontslag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon doobuffelen maat, wordt vanzelf wel weer chill
Het wordt mijn eerste echte. Ik heb over de telefoon een vragenlijst gehad enzo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Let me know hoe het ging! Heb je maar 1 intakegesprek dan? Ik heb er wel 5 gehad ofzo
daar zou ik me dan helemaal niet meer druk om maken. je gaat toch weg! Gewoon je best doen is echt genoeg!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurlijk komt alles wel weer goed. Probleem is alleen dat ik voor de 24e as al mijn werk af moet hebben of over moet kunnen dragen. Dan neem ik namelijk ontslag.
Naast mijn werk heb ik elke week "bijles" wiskunde A voor mijn 21+ toelatingstoets van 1 september.
Hiernaast ga ik (per 1 september) beginnen met een nieuwe opleiding. Dit keer HBO Toegepaste Psychologie.
Voor mijn plezier ben ik thuis bezig om een Exchange server in te richten, wat momenteel niet echt vlot aangezien Telfort geen mailservers toestaat binnen haar netwerk
Al met al nog een behoorlijk drukke tijd de komende 4/5 weken
Worden ADD-ers rustiger van caffeïne?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat dacht je van caffeïne? Ik dronk toen ik net begon met medicatie zo'n 5 tot 10 blikjes cola per dag, daar moest gelijk mee stoppen.. helaasik mis het nog steeds
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zou ik me dan helemaal niet meer druk om maken. je gaat toch weg! Gewoon je best doen is echt genoeg!![]()
En ik ben wel lief
Michas: kusje erop?
Eeeeuhm bij mij was het zo dat ik er wel gefocusd van werd, maar aan de andere kant ook heel onrustig.. Dus ik kon me wel beter concentreren (het is uiteindelijk toch ook gewoon een pepmiddel), maar door al die suiker werd ik heeel onrustig.. en aan het eind van de dag nog veel vermoeider dan zonder cola..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Worden ADD-ers rustiger van caffeïne?
Want ik heb altijd dat gevoel gehad terwijl iedereen altijd zegt 'als je al zo onrustig bent moet je helemaal geen caffeïne drinken!'
Die beweeglijkheid komt door de suikerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik word er erg onrustig van in ieder geval. Maar ik merkte dat verschill pas toen ik stopte. Opeens was de constante beweeglijkheid eruit
Misschien ben ik wel gewoon overgevoelig voor cafeine. Minder spannend allemaal, maar net zo goed mogelijk.
Jep, onrustige benen. Vooral in de bovenbenen. Ik wiebel (ook met meds) veul met mijn voeten/benen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand van jullie ook wel eens dat je bij lang stilzitten (ookal ben je ondertussen bezig) een soort van opgefokte spierpijn in je benen krijgt? Alsof ze schreeuwen 'en nu wat beweging!!!'.
Ik heb precies hetzelfde! Haha ik vind het altijd wel grappig, krijg er ook altijd opmerkingen over. En dan stopt het even omdat ik me dan bewust ben van wat ik doe, en even later begint het weer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
Ik zit altijd te wiebelen, moet ook altijd iets in mijn hand hebben, een pen, sleutels, een touwtje, een papiertje enz. enz. om mee te klooien.. En mijn benen kan ik niet stil houden, ik heb het niet eens meer door maar wiebel altijd
Volgens mij hebben wij wel een beetje van dezelfde dingen lastquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:27 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Haha ik vind het altijd wel grappig, krijg er ook altijd opmerkingen over. En dan stopt het even omdat ik me dan bewust ben van wat ik doe, en even later begint het weer.
Oh, computeren kan ik wel heeeeeel lang doen. Zonder een spoor van (lichamelijke) hyperactiviteit kan ik uren voor dat ding zitten.
Maar ik schiet wel altijd heen en weer tussen websites en ik scroll ook gruwelijk snel.
Hyperactiviteit vind ik niet echt erg aan adhd, dat is vooral heel vervelend voor je omgeving. Maar dat je alles vergeet (ik wel iig) , dat vind ik zo erg. Mensen denken dat je dom bent ofzo.
Is er eigenlijk iets aan die vergeetachtigheid te doen? Of word dat ook minder als je ritalin krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |