Gezellige binnenkomerquote:
Nutteloze dag voor de boegquote:
Probeerde m'n vrienden over te halen om vanavond een terrsje te doen. Eentje heeft al afgemeld, de ander moet vast werken, weer een andere heeft geen zin, enz enz enzquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:12 schreef Aapvis het volgende:
word weer tot 2 uur vanacht nutteloos naar me schermpje staren
ga naar nimma leipe feesten daar mangquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Probeerde m'n vrienden over te halen om vanavond een terrsje te doen. Eentje heeft al afgemeld, de ander moet vast werken, weer een andere heeft geen zin, enz enz enz.
Nee.quote:
Gewoon doen zoals dat hier gaatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:15 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Probeerde m'n vrienden over te halen om vanavond een terrsje te doen. Eentje heeft al afgemeld, de ander moet vast werken, weer een andere heeft geen zin, enz enz enz.
ffffuuuuuuuuuuuquote:
quote:Zijn grote succes heeft hij te danken aan zijn tweede singel: Kom schatje kom.
Al 66 weken genoteerd in de top 30 van radiomoonlight gestaan.
Van waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
en weer thuis!
vrijdag is een rustdagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom is naatje_1 er niet? Nu durf ik hier niet te posten.
Gezelligquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ging ergens chillen en daar heb ik geslapen.
Ik heb al zo'n twee rustmaanden achter de rug. Ik heb geen rustdag nodig.quote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom is naatje_1 er niet? Nu durf ik hier niet te posten.
jij leest dang ook geen bijbel als je 6 dagen lang die onzin leest kan je wel een rustdag gebruikengquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n twee rustmaanden achter de rug. Ik heb geen rustdag nodig.
Omg jij bent al net zo klein en schattig als Naatjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n twee rustmaanden achter de rug. Ik heb geen rustdag nodig.
Ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij leest dang ook geen bijbel als je 6 dagen lang die onzin leest kan je wel een rustdag gebruikeng
Wat heb jij toch met die G overal achteraan plakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij leest dang ook geen bijbel als je 6 dagen lang die onzin leest kan je wel een rustdag gebruikeng
Vergelijk me alsjeblieft niet met naatje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:49 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Omg jij bent al net zo klein en schattig als Naatje.
doen plebs altijd mangsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:49 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die G overal achteraan plakken.
Iknow, maar jullie zien er zo schattig uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vergelijk me alsjeblieft niet met naatje.
En je bent maar twee jaar ouder hoor.
Blufquote:
Hé, ik doe dat ook best wel vaak. Ik voel me een toffe knaap nu.quote:
Nouja. Schattig is ook goed, toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Iknow, maar jullie zien er zo schattig uit.
Hoezo heb je al 2 maanden rust? Eindexamen gehad ofwat?
Havo-diploma?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nouja. Schattig is ook goed, toch?
Jazeker. Ik doe nu al twee maanden niks. En ik hou ervan.
maar plebs zijn niet vet kewl mangquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hé, ik doe dat ook best wel vaak. Ik voel me een toffe knaap nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |