neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:42 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Als je tegen die kop aan moet kijken hou je hem nooit stijf. Beter doe je het anaal bij die slet.
jawel, maar heb er geen zin inquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:42 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
volgens mij sla jij nog geen deuk in een pakje boter en zodra er maar 1 iemand jou boos aankijkt ren je het liefst weg met je staart tussen je benen
dankquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:43 schreef Kyr het volgende:
[..]
Je bent een schande voor het mannelijke geslacht

Ze maakt je belachelijk mattie, dat laat je toch niet zomaar gebeuren. klap die bitch gwoon pam pam pamquote:

Dat is een hond, en daarom moest ik ook steeds lachen waarom het met hoofdletters werd gezetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:44 schreef Monopoly het volgende:
Maar wie is BACO dan? klinkt als een baas die veel zuipt!

neequote:
boeiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze maakt je belachelijk mattie, dat laat je toch niet zomaar gebeuren. klap die bitch gwoon pam pam pam

Ooit komen we erachterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:44 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Als iemand een adres heeft help ik je hier graag in mee

veel succes, komt er niet inquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is een hond, en daarom moest ik ook steeds lachen waarom het met hoofdletters werd gezet
Maare Vince als jij in bed ligt kunnen we toch gewoon langs komen, komen we wel een bakkie doen

pech gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:45 schreef vinnieboy het volgende:
had allang de pics gepost om die bitch een les te leren

Post een foto van deze swa danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is een hond, en daarom moest ik ook steeds lachen waarom het met hoofdletters werd gezet
Maare Vince als jij in bed ligt kunnen we toch gewoon langs komen, komen we wel een bakkie doen

Sterktequote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:47 schreef Glenn_de_Man het volgende:
Het begon allemaal in 1998 ik liep over straat met Vincent een beetje keet trappen cd'tjes bekijken in de freerecordshop je kent het wel..
Opeens komt er een gozer de FRS inlopen ik schatte hem op een jaartje of 63.. hij trok opeens een sprintje richting Vincent en kneep hem keihard in zn kont..
Dus Vincent begint te krijsen en voor iemand besefte wat er was gebeurd verdween de man weer als sneeuw voor de zon.
2 jaar later liepen we op het station en zagen we diezelfde gast weer dus Vincent begint meteen te schuimbekken en te rillen ik zeg rustig rustig jongen we gaan weer terug maar het was te laat en die gast kwam eraan gelopen.
Ren Vincent Ren schreeuwde ik nog en hij zette het op een lopen.. ik zag zijn hoofd nog verdwijnen onder het viaduct en daarna had ik geen zicht meer...
Het enige wat ik hoorde was een doffe klap en een afschuwelijke krijs van anale verkrachting die mij nog jarenlang heeft achtervolgd in verscheidene nachtmerries..

mmmmmmmmm fijn voor jequote:

Oh knokploeg wou niet opkomen dagen?quote:

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:47 schreef Glenn_de_Man het volgende:
Het begon allemaal in 1998 ik liep over straat met Vincent een beetje keet trappen cd'tjes bekijken in de freerecordshop je kent het wel..
Opeens komt er een gozer de FRS inlopen ik schatte hem op een jaartje of 63.. hij trok opeens een sprintje richting Vincent en kneep hem keihard in zn kont..
Dus Vincent begint te krijsen en voor iemand besefte wat er was gebeurd verdween de man weer als sneeuw voor de zon.
2 jaar later liepen we op het station en zagen we diezelfde gast weer dus Vincent begint meteen te schuimbekken en te rillen ik zeg rustig rustig jongen we gaan weer terug maar het was te laat en die gast kwam eraan gelopen.
Ren Vincent Ren schreeuwde ik nog en hij zette het op een lopen.. ik zag zijn hoofd nog verdwijnen onder het viaduct en daarna had ik geen zicht meer...
Het enige wat ik hoorde was een doffe klap en een afschuwelijke krijs van anale verkrachting die mij nog jarenlang heeft achtervolgd in verscheidene nachtmerries..

Hoe diep?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:47 schreef Glenn_de_Man het volgende:
en een afschuwelijke krijs van anale verkrachting die mij nog jarenlang heeft achtervolgd in verscheidene nachtmerries..

nogmaals, veel succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:48 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Oh knokploeg wou niet opkomen dagen?
Je denkt echt dat ik een geintje maak? Wil je gezicht wel eens zien als ik echt voor je neus sta.

In 1998 was vincent 8 jaar oudquote:

Ik wil jou varkenskop wel eens zien met een rood tintje en een ingedeukte neus fool !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:48 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Oh knokploeg wou niet opkomen dagen?
Je denkt echt dat ik een geintje maak? Wil je gezicht wel eens zien als ik echt voor je neus sta.

As stated before: je mag esmerallda dankbaar zijn dat ze je adres niet geeft en je dus beschermt.quote:

Bij BDSM sla ik ook meisjes, met een zeer goede redenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:52 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
As stated before: je mag esmerallda dankbaar zijn dat ze je adres niet geeft en je dus beschermt.
Welke mongool slaat er nu een meisje? Herhaaldelijk? Ookal heb je een goeie reden..

En andersom geldt hetzelfde. Als vincent een kwaaie kerel was geweest had hij haar allang zwart gemaakt maar dat doet hij niet respect daarvoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:52 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
As stated before: je mag esmerallda dankbaar zijn dat ze je adres niet geeft en je dus beschermt.
Welke mongool slaat er nu een meisje? Herhaaldelijk? Ookal heb je een goeie reden..

Pics?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:54 schreef Petra_bi het volgende:
Vincent zin om 31 juli af te spreken misschien kan esmerallda ook mee doen

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:54 schreef Petra_bi het volgende:
Vincent zin om 31 juli af te spreken misschien kan esmerallda ook mee doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |