Oow heerlijk dan zal ik je eens wat rake tikken geven op je wenkbrauw tot het bloed eruit gutst gelijk de niagara watervallen bitchquote:
Graagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:06 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Oow heerlijk dan zal ik je eens wat rake tikken geven op je wenkbrauw tot het bloed eruit gutst gelijk de niagara watervallen bitch
Ik wacht op je samen met esmeralldaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:08 schreef Glenn_de_Man het volgende:![]()
oow wijffie je maakt me helemaal gek van verlangen agressie en verlangen samengevoegd aaarghh erectie ik spring ff in de auto tot over 20 minuten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:10 schreef Petra_bi het volgende:
[..]
Ik wacht op je samen met
[ [url=[http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/22/1279830381-480.jpg]afbeelding]]afbeelding[/url] ]
ik ben geen homo liever een anderequote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:11 schreef Petra_bi het volgende:
[..]
Jeweettoch die blonde die altijd krabt en slaat als je haar vast pakt
Post eens wat naaktpics plzquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:11 schreef Petra_bi het volgende:
[..]
Jeweettoch die blonde die altijd krabt en slaat als je haar vast pakt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Die staan nog op Crazy zijn mobiel
Esmeralda zei dat ze een snor heeft, omdat het een jaloerse slet is. Ze is jaloers op haar, omdat crazy foto's van petra op zijn mobiel heeft. Petra = ex van Crazy. En crazy wistte de foto's snel toen esemeralda binnen kwam. Aldus Esmeralda.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]Inclusief snor?
Hij weer zijn bitches wel uit te zoekn
precies ze is harstikke jaloers op me. Van mij mocht vincent wel gokken, slaan en er op los neukenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:17 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Esmeralda zei dat ze een snor heeft, omdat het een jaloerse slet is. Ze is jaloers op haar, omdat crazy foto's van petra op zijn mobiel heeft. Petra = ex van Crazy. En crazy wistte de foto's snel toen esemeralda binnen kwam. Aldus Esmeralda.
Zoiets
Tering wat een soap is dit geworden ondertussen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:20 schreef Petra_bi het volgende:
[..]
precies ze is harstikke jaloers op me. Van mij mocht vincent wel gokken, slaan en er op los neuken
Doe niet zo achterlijk CLOWN HOOFD.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:20 schreef Petra_bi het volgende:
[..]
precies ze is harstikke jaloers op me. Van mij mocht vincent wel gokken, slaan en er op los neuken
Vincent vertelde net dat je niet van anaal houdtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk CLOWN HOOFD.
Vincent heeft niets met petra gehad. Petra was zijn tijdelijke neukpartner 2 jaar terug ofzo
eehm tja volgens mij ben je nog maagd want je bent tantoe brons en je zegt : cclown hoofdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk CLOWN HOOFD.
Vincent heeft niets met petra gehad. Petra was zijn tijdelijke neukpartner 2 jaar terug ofzo
Vincent vertelde zelf er nooit van te houden, maar zegt ook weer het ooit gezegd te hebben te willen te proberen ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:23 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Vincent vertelde net dat je niet van anaal houdt
Ja het is ook wel een eikel eigenlijk é.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vincent vertelde zelf er nooit van te houden, maar zegt ook weer het ooit gezegd te hebben te willen te proberen ?
hij lult
het orakel spreekt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:30 schreef Penisbaard het volgende:
Maar even serieus, die esmerallda is dus wel kankersmerig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:30 schreef Penisbaard het volgende:
Maar even serieus, die esmerallda is dus wel kankersmerig
speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik de link met het topic legde.
Back at yaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:41 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[edit] tot zo [/totzo]
vraag jij het eerst dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:44 schreef Petra_bi het volgende:
[..]
Heb met haar nog liggen stoeien, maar ze wilde de tarzan niet anaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |