En allebei zijn we nu druk bezig met enkele verrassingen!!
Zucht.. Ben gewoon superhappy en dat moest er ffies uit!!
Hijs lief..
quote:Een verrassing is pas echt leuk als de ander niet weet dat er een verrassing is.
Op vrijdag 17 mei 2002 14:54 schreef star9 het volgende:
zijn vriendje en ik psies 1 jaar samen!!!En allebei zijn we nu druk bezig met enkele verrassingen!!
Zucht.. Ben gewoon superhappy en dat moest er ffies uit!!
Hijs lief..
![]()
Maare gefeliciteerd en veen geluk nog samen!
* Mordreth heeft nu alweer 8 maanden ![]()
*ben effe nieuwsgierig? wat heb je in de planning?
*
quote:Haha das waar..
Op vrijdag 17 mei 2002 15:09 schreef micha het volgende:[..]
Een verrassing is pas echt leuk als de ander niet weet dat er een verrassing is.
Maare gefeliciteerd en veen geluk nog samen!
quote:Als ik dat zeg, dan word ik meteen voor gek versleten omdat ik dan overdrijf..
Op vrijdag 17 mei 2002 15:11 schreef Mordreth het volgende:
*ben effe nieuwsgierig? wat heb je in de planning?*
quote:aaaah tooeeee!!
Op vrijdag 17 mei 2002 15:22 schreef star9 het volgende:[..]
Als ik dat zeg, dan word ik meteen voor gek versleten omdat ik dan overdrijf..
maar hij verdient t na een rotperiode wel om ff flink in t zonnetje gezet te worden..
quote:misschien straks..
Op vrijdag 17 mei 2002 15:28 schreef Mordreth het volgende:[..]
aaaah tooeeee!!
ga n 3gangenmenu koken..
voorgerecht :
campagnebrood gevuld met o.a. sla en gerookte zalm
hoofdgerecht :
komkommerboot
aardappelgratin
en lamsgehaktspiezen
nagerecht :
kletskoppen, met amarenenijs, perziken, ananas aardbeien en n sausje
Heb verder nog wat cadeautjes gekocht.. en n herinneringenboekje gemaakt..
Ga m ophalen van t station in nieuwe (sexy al zeg ik t zelf) kleding, en heb nog wat kleine verrassinkjes maar dan gaat waarschijnlijk de helft van de fok!-kers
*maanbeertje heeft zondag al 2 jaar en 7 maanden en we vieren het nog iedere maand
*
quote:Gefeliciteerd!! Leuk dat je er zo veel werk van maakt, mijn vriend en ik zijn niet van die superromantische types, meestal gaan wij op dit soort dagen uit eten en maken er een gezellige avond van, maar het klinkt erg leuk wat je gaat doen.
Op vrijdag 17 mei 2002 16:25 schreef star9 het volgende:
Nou goed,
ik heb dus vanmiddag 150 ballonnen opgepompt.
En ik heb dus nu eigenlijk best pijn mn handen enzo..
Morgen nog ff 2 rozen kopen.. 1 rode voor t afgelopen jaar,
en 1 witte voor hopelijk n voorspoedig komend jaar..ga n 3gangenmenu koken..
voorgerecht :
campagnebrood gevuld met o.a. sla en gerookte zalmhoofdgerecht :
komkommerboot
aardappelgratin
en lamsgehaktspiezennagerecht :
kletskoppen, met amarenenijs, perziken, ananas aardbeien en n sausjeHeb verder nog wat cadeautjes gekocht.. en n herinneringenboekje gemaakt..
Ga m ophalen van t station in nieuwe (sexy al zeg ik t zelf) kleding, en heb nog wat kleine verrassinkjes maar dan gaat waarschijnlijk de helft van de fok!-kers
Volgende week dinsdag zijn mijn vriend en ik twee jaar samen en eigenlijk zou ik ook wel iets speciaals willen doen, maar ik weet nog niet wat. Ik denk wel dat het buiten de deur eten wordt aangezien ik geen kookwonder ben, maar waar en wat, daar ga ik nog diep over nadenken.
Ik laat het nog even in R&P om te kijken of het nog een andere wending kan krijgen... anders wordt het gemoved.
[edit]
het lijkt al wat beter te gaan ![]()
[/edit]
quote:aww lief!
Op vrijdag 17 mei 2002 16:25 schreef star9 het volgende:
Nou goed,
ik heb dus vanmiddag 150 ballonnen opgepompt.
En ik heb dus nu eigenlijk best pijn mn handen enzo..
Morgen nog ff 2 rozen kopen.. 1 rode voor t afgelopen jaar,
en 1 witte voor hopelijk n voorspoedig komend jaar..ga n 3gangenmenu koken..
voorgerecht :
campagnebrood gevuld met o.a. sla en gerookte zalmhoofdgerecht :
komkommerboot
aardappelgratin
en lamsgehaktspiezennagerecht :
kletskoppen, met amarenenijs, perziken, ananas aardbeien en n sausjeHeb verder nog wat cadeautjes gekocht.. en n herinneringenboekje gemaakt..
gefeliciteerd!
quote:wat een onzinreden!
Op vrijdag 17 mei 2002 16:32 schreef Brad het volgende:
Op dit moment gaat dit topic een slowchat verworden en dan lijkt het me beter in General Chat passen.Ik laat het nog even in R&P om te kijken of het nog een andere wending kan krijgen... anders wordt het gemoved.
[edit]
het lijkt al wat beter te gaan
[/edit]
quote:Inderdaad onzin!!!!!! De mensen zijn gewoon geïnteresseerd, mag dat soms niet? Af en toe vind ik het wel erg overdreven.
Op vrijdag 17 mei 2002 16:32 schreef Brad het volgende:
Op dit moment gaat dit topic een slowchat verworden en dan lijkt het me beter in General Chat passen.Ik laat het nog even in R&P om te kijken of het nog een andere wending kan krijgen... anders wordt het gemoved.
[edit]
het lijkt al wat beter te gaan
[/edit]
Ga hem lekker kinderachtig ophalen met een ballon om mn pols ( heb er zat tenslotte)..
Mijn troetelnaam is niet voor nix Ukkie..
En wat de cadeautjes betreft : Heb een kussensloop gekocht me de tekst "Mag ik je hoofdkussen?" erop,
een boxer laten bedrukken met een citaat wat echt van ons samen is zeg maar, en een pluchen fotolijst..
quote:Ow leuk zeg
Op vrijdag 17 mei 2002 16:52 schreef star9 het volgende:
Kan mij het ook schelen..Ga hem lekker kinderachtig ophalen met een ballon om mn pols ( heb er zat tenslotte)..
Mijn troetelnaam is niet voor nix Ukkie..En wat de cadeautjes betreft : Heb een kussensloop gekocht me de tekst "Mag ik je hoofdkussen?" erop,
een boxer laten bedrukken met een citaat wat echt van ons samen is zeg maar, en een pluchen fotolijst..
Veel plezier!!! ![]()
prrrrr
Veel plezier morgen, maar dat zal wel lukken denk! ![]()
* Rampage2K heeft nu ook al dik 6 maanden verkering!
quote:Geloof me ik heb net zoveel mazzel met hem..
Op vrijdag 17 mei 2002 18:16 schreef Rampage2K het volgende:
Nou, dit vind ik nou echt superstoer! Die vriend van jou heeft echt mazzel met je!
anyway veel plezier
quote:Nou ja eigenlijk had ik een ECHTE verrassing gepland..
Op vrijdag 17 mei 2002 19:21 schreef Frenkie het volgende:
ik vind het altijd een beetje gemaakt dit soort opsmuk! maar da's maar mijn mening. Ik vind een verassing leuk, maar niet zo'n door beiden voorbereide verassing!anyway veel plezier
Waarom zit ik dan ook op fok! nu??!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |