Je bent gewoon een laffe klootzak zie nu alles op zijn vriendin afschuift!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja liefde maakt blind
en verlieft was en ben ik ook nog steeds
dat maakt het vaak voor mij moeilijk om knopen door te hakken
Ben je nog steeds verliefd op Esmerallda?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tja liefde maakt blind
en verlieft was en ben ik ook nog steeds
dat maakt het vaak voor mij moeilijk om knopen door te hakken
He must be kiddingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verliefd op Esmerallda?
hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:45 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat in de letterlijke vorm voorkwam.
No dude he's trolling!quote:
en jij bent een idioot die het verhaal niet kentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:46 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Je bent gewoon een laffe klootzak zie nu alles op zijn vriendin afschuift!
Als in: "je moet wel geen ogen hebben om daarop verliefd te worden"quote:
ja om eerlijk te zijn wel jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verliefd op Esmerallda?
Hij doet tenminste normaal tegen me, en respecteert me iets wat van jou kant niet meer zichtbaar isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en jij bent een idioot die het verhaal niet kent
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja om eerlijk te zijn wel ja
ik hou nog steeds van haar
ja en waarom denk je zelf ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hij doet tenminste normaal tegen me, en respecteert me iets wat van jou kant niet meer zichtbaar is
, waarom mij uberhaupt hier belachelijk maken
Gelukkig is het zo dat ik beter weetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en jij bent een idioot die het verhaal niet kent
naja, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:51 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Gelukkig is het zo dat ik beter weet
Ja dat is de vraag nog he.quote:
Daarom, Mquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:51 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Wat ben jij cheap zeg. Je laat je sponsor even in de steek, voor de eerste de beste passant op een forum.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hij doet tenminste normaal tegen me, en respecteert me iets wat van jou kant niet meer zichtbaar is
, waarom mij uberhaupt hier belachelijk maken
Doe eens niet zo onaardig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat ben jij cheap zeg. Je laat je sponsor even in de steek, voor de eerste de beste passant op een forum.
Ik hoop niet dat ik nog van je moet kotsen, want de ventilator staat op mijn gezicht.
Ah, een nieuwe rel!quote:
Je bent immers Esmerallda zelf, toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:51 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
naja, eigenlijk niet
als je het verhaal wel zou kennen zou je een hele andere mening hebben denk ik
Geef eens niet zo op Thomas af!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |