Verstand?quote:
Ghehe ik ook. Op mijn hele oude semi-akoestische nylon snarige gitaar. En het gekke is dat hij nog goed klinkt ook. (¤100 gitaartjequote:Op zondag 25 juli 2010 07:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vandaag maar weer eens proberen te zingen![]()
Heb meelij met mijn buren![]()
![]()
Mijn vullingen zitten nu los is dat ook lolquote:
Ik had gisteren bijna een Koreaan uit '89 gehad, vanaf dit forum bytheway, lijkt nu alleen niet door te gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Verstand?
Vraag en aanbod. Dus: weinig aanbod, veel vraag, dat drijft de prijs op in theorie. Persoonlijk zou ik, als ik voor CV zou gaan, gewoon nieuw kopen, ze zijn al niet zo duur!
En vergeet de oude jappen niet, zijn erg goed (Silver Series...)
Wat ik lastig vind is dat het hier zo gehorig is en de buren zijn zeikers.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Bij mij is het zo dat ik of heel hoog zing of heel laag. Ik kan niet echt een "middenzingtoon" vinden, volgens mij als je een zangcursus doet en je stem een beetje onder controle hebt dan moet een tweede stem wel lukken in de band. Doe ik nu ook wel al maar ben ik zelf nog niet echt zelfverzekerd over.
Nee, Silver Series zijn veel beter.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna een Koreaan uit '89 gehad, vanaf dit forum bytheway, lijkt nu alleen niet door te gaan![]()
Zijn de Silver series hier een beetje mee te vergelijken?
Helaas kan ik die nauwelijks vinden, zeker in vergelijking met Koreaanse. Prijs zal ook wel significant hoger zijn...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, Silver Series zijn veel beter.![]()
Japanse Squiers worden over het algemeen erg goed bevonden en enkele series in het bijzonder, zoals de JV, SQ en Silver Series.
Prijs is wel iets hoger, maar zeker de extra uitgave waard in termen van kwaliteitsverschil. Tsja, 150-200 euro voor een koreaan of 300-400 voor een japanner, dan zou ik wel weten waar ik mijn geld aan uitgeef. Bovendien krijg je voor een oude jap vrijwel altijd weer hetzelfde bedrag terug als je er voor betaald hebt, bij een oude zelfs misschien wel meer... Bij een nieuwe gitaar ben je op moment dat je de winkel uitloopt, zo 30% van je waarde kwijt!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Helaas kan ik die nauwelijks vinden, zeker in vergelijking met Koreaanse. Prijs zal ook wel significant hoger zijn...
Ik bedoel wel een oude Koreaan uit 1989 hè. Schijnt dat die (gezien de prijs) ook wel goed zijn. En jouw laatste zin is precies de reden dat ik 2e-hands wil kopen. Maar goed 300 - 400 is voor mij, op dit punt, nog iets te gortig. Misschien als mijn gitaarspelen de moeite waard word.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prijs is wel iets hoger, maar zeker de extra uitgave waard in termen van kwaliteitsverschil. Tsja, 150-200 euro voor een koreaan of 300-400 voor een japanner, dan zou ik wel weten waar ik mijn geld aan uitgeef. Bovendien krijg je voor een oude jap vrijwel altijd weer hetzelfde bedrag terug als je er voor betaald hebt, bij een oude zelfs misschien wel meer... Bij een nieuwe gitaar ben je op moment dat je de winkel uitloopt, zo 30% van je waarde kwijt!
Beloofde foto!quote:
Zoals gezegd, oude Koreanen zijn ok, Japanners zijn een flinke hap beter. Om op budget te starten zijn die koreanen prima. Waarom geen London City, als je budget zo beperkt is?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik bedoel wel een oude Koreaan uit 1989 hè. Schijnt dat die (gezien de prijs) ook wel goed zijn. En jouw laatste zin is precies de reden dat ik 2e-hands wil kopen. Maar goed 300 - 400 is voor mij, op dit punt, nog iets te gortig. Misschien als mijn gitaarspelen de moeite waard word.
Either way...quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar de muziek van genakt
Idd als je te weinig talent hebt om te gitaren kan je maar beter bas nemen als B-optie daar kunnen meer mensen hier over mee pratenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Spelvout het volgende:
Misschien toch maar eens lessen nemen, ik merk dat ik de laatste tijd m'n gitaren compleet links laat liggen omdat nieuwe dingen die ik probeer te leren voor geen meter klinken
En stiekem eens kijken of een basgitaar iets voor mij is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar nee dan krijg je er twee !quote:Op zondag 25 juli 2010 13:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beloofde foto!
Misschien had ik toch beter een nieuwe camera kunnen kopen ipv een gitaar!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |