Kom maar een keer hier meelopen, dan verlang je terug naar die ene patiëntquote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef dotKoen het volgende:
Liep trouwens vorige week een dienst mee op de cardio: 1 patiënt.
Ja, dat was ik eigenlijk ook van plan. Maar goed, dan zit ik wel een paar maanden zonder smartphone, weet niet of ik dat wel volhoudquote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Mijne wordt ook vervangen. Ik ga m denk direct als ik m terug heb "als nieuw" aanbieden op MP. Refurbished iphones zijn op leven na dood, letterlijk.
Nou, dit was volgens de assistent waarmee ik meeliep ook nog nooit gebeurd. Die ene patiënt lag trouwens al op de afdeling, pacemakerdraad losgeschoten dus terug naar ventriculair escaperitme 40/min. Niet echt spannend dus...quote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Kom maar een keer hier meelopen, dan verlang je terug naar die ene patiënt
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:10 schreef caroline88 het volgende:
rijsttafel, drink je genoeg water? Ik heb dit weekend een boek gelezen van een arts die claimt dat vrijwel alle pijn veroorzaakt wordt door uitdroging. Zeker in de zomer omdat je dan door warmte meer vocht kwijtraakt. En ook moet je op je zout letten want je hebt zout nodig om genoeg vocht in je lichaam te houden.
Nu ben ik zelf altijd een goede waterdrinker maar ik heb toch wat glazen extra gedronken en het zout op mijn boodschappenlijstje gezet. Ik eet vrijwel zoutloos omdat ik zout eten gewoon smerig vind maar daar zal ik dus toch een beetje aan moeten veranderen.
Er is ook geen evidence dat het springen zonder parachute uit een vliegtuig minder veilig is dan met parachute.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:10 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij is er soberzo geen evidence voor dat het werkt. Ik weet ook niet of het tijdens trainingen wordt geleerd, maarja als je niks anders voor handen hebt kan je het altijd proberen natuurlijk.
Klassieker inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Er is ook geen evidence dat het springen zonder parachute uit een vliegtuig minder veilig is dan met parachute.
Zeg ik eens iets serieusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:17 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Er is ook geen evidence dat het springen zonder parachute uit een vliegtuig minder veilig is dan met parachute.
nee, geen open boek meer. maar een aantal van de boeken heb je nog steeds nodig (schreeuwende docenten, zelfstandige sessies waar je anders niet uitkomt)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef MaxC het volgende:
@Groningers
Heb je in de Masterfase nog open boek toetsen? Anders ga ik even wat onzinnige boeken van de Bachelor verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |