Gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:25 schreef JDude het volgende:
Ik een nieuwe baan gevonden en een auto gekauft.
Zonder PI, want mobiele layout.
Wat politiek correct.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:57 schreef Blight het volgende:
Ik ben dol op meisjes. Meerderjarig dan.
'Het zal wel door de drugs komen,' denk ik altijd maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:02 schreef ehqo. het volgende:
De jaarwisseling voelt nog als een maand terug, wat gebeurt er allemaal?
Of de wereld draait sneller dan ik er doorheen loop.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
'Het zal wel door de drugs komen,' denk ik altijd maar.
Het is potentieel verslavend, je wordt er vaag van en het vernietigt hersencellen. Welke criteria zie ik over het hoofd?quote:
Ik ben nog in de ontkennende fasequote:Op woensdag 1 september 2010 20:12 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het is potentieel verslavend, je wordt er vaag van en het vernietigt hersencellen. Welke criteria zie ik over het hoofd?
Niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nog in de ontkennende fase.
Je kunt het beste maar gewoon stil in een hoekje gaan zitten en de wereld aan je voorbij laten gaan. Dan gaat het nog het langzaamst.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:09 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Of de wereld draait sneller dan ik er doorheen loop.
Hoax. Fok!kers komen nooit buiten.quote:Op zondag 5 september 2010 19:23 schreef ehqo. het volgende:
Ik doe het sowieso voor ik naar buiten ga altijd.
Voor de eerste keer verschijnt er een glimlach op mijn gezicht bij het zien van een verkeerd gespelde sowieso.quote:
Korzelig.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:51 schreef Chowi het volgende:
Hmm, meh. Ik ben er niet zo van gecharmeerd.
Wat betekent het?
WJDZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |