Ja,dat wil ik ook vertellen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef trovey het volgende:
Gewoon aan haar vragen of ze meer in je ziet dan alleen een vriendin door haar gedrag naar jou toe en als dat wel zo is gewoon zeggen dat jij dat niet zo voelt wellicht een idee?
Alsof mensen mij geld gaan betalen als ik het op een gratis website zetquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef r8ality het volgende:
Zit niet te zeuren. Maak geile filmpjes, zet ze op een website en word rijk.
Dan doe je het licht uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik wil geen seks met haar.![]()
Niet dat ik daar iets op tegen heb,maar ik vind haar niet bepaald opwindend ofzo.
Eerder lelijk.
Dag vriendschapquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan doe je het licht uit?
Of vertel haar dat jij je zowel fysiek als emotioneel niet aangetrokken voelt tot haar. Eerlijkheid duurt het langst ;-)
Beoordeel een boek nooit op zijn kaft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Alsof mensen mij geld gaan betalen als ik het op een gratis website zet
Geen commentaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Beoordeel een boek nooit op zijn kaft.
Dan blijf je je irriteren aan haar tot je op het punt van breken beland en een schop tussen haar ogen plant.quote:
Neu,misschien word ik uiteindelijk ook verliefd op haar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan blijf je je irriteren aan haar tot je op het punt van breken beland en een schop tussen haar ogen plant.
Dat stelt de schop alleen maar met een paar maanden tot jaar uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Neu,misschien word ik uiteindelijk ook verliefd op haar.
Leuk dat je zo positief bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat stelt de schop alleen maar met een paar maanden tot jaar uit
Ik noem mezelf liever realistquote:
Niet dat ik weet,alleen dat ze nooit iets met een jongen heeft gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef wimjongil het volgende:
Is ze recent uit de kast gekomen dan?
Dat zegt doorgaans vrij weinig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet,alleen dat ze nooit iets met een jongen heeft gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |