Whehehequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:31 schreef WSquater het volgende:
iPhone 5 vroegtijdig uitgelekt!![]()
[ afbeelding ]
Ik op 30 juli.quote:foto Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga jullie allemaal jaloers maken na 30 september.
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.quote:foto Op vrijdag 23 juli 2010 00:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga jullie allemaal jaloers maken na 30 september.
Hieronder een quote van een Belg op iPhoneclub:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef Phrits het volgende:
Nog iemand van plan om de iPhone 30 juli bij Mobistar te gaan halen trouwens?
Ben alleen een beetje aan het twijfelen omdat ik van verschillende mensen hoor dat Mobistar haar eigen klanten waarschijnlijk eerst gaat helpen een een iPhone 4.
Iemand die hier nog iets over weet?
Ik geef je dus weinig kans....quote:Zoals op de forums bekend staat is het reserveren van een iPhone wel mogelijk. Er bestaan 3 soorten shops:
– Diegene die geld aannemen voor een reservering
– Diegene die met een lijst werken. ( maar first come, first out) principe
– Diegene die zich van de domme houden en gewoon mensen zeggen dat ze maar moeten komen op de release.
Mij lijkt op dit moment reserveren een beetje laat. Dus in mijn ogen zullen jullie vroeg moeten gaan opstaan als jullie nog een iPhone willen bemachtigen op de dag van de release.
Ga vooral niet staan bij een shop die reserveringen met geld aannam.
Voor de rest zou ik juist niet naar een mobistarshop gaan in een grote stad, in kleinere steden heb je meer kans dat je eerste staat. En ze krijgen er toch enkele iPhones binnen.
Eenschquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.
quote:foto Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.
Ja, die staat er inmiddels op. Geen verbetering.quote:
Dat was juist heel het probleem..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, die staat er inmiddels op. Geen verbetering.
Het was voor de update ook al het geval.quote:
Ik heb het zelf een keer geprobeerd en dat fuckte ik upquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:08 schreef Mascleta het volgende:
Loop al meer met dan 2 jaar met een 3G, afgelopen week voorreservering gedaan voor de iPhone4.
En wat gebeurd er nu net voor ik mijn nieuwe liefde heb. Ik liet mijn 3G vallen en is heel mijn scherpje naar de klote. touch werkt gewoon goed, maar voor de rest is het één grote barstenboel.
ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Nu zag ik veel bedrijven die adverteren met uurservice voor nieuwe glascover. prijs van 70-120 euro. Op onderdelen sites staan die dingen voor 15 euro te koop. Iemand ervaring met (laten) repareren van het scherpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop