quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:22 schreef trui het volgende:
jaja, leg dat maar es uit straks in thailand!
ohja daar ging het overquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Memmel het volgende:
Max had een machtig mooi paasstukje gekregen van haar thans ex-by-sms.
Idd Trui, ik heb mijn lange mouwen al klaar liggen
zo issie beter.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef trui het volgende:
m@xis het uit??? by sms???
wat een zak tabak!
ohquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
En M@x, hebben we al witte rook, of grijs, of whatever rook er van dat lillike tak afkomen kan?
Meer posten Huups? ik post me de tandjes.maar het is Ferkansie hè.
dus ik moet mijn aandacht en pc delen
ja doe 's.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh![]()
nouja in dat geval zal ik twitter maar weer aanzwengelen ofzo
Nou, dit is precies wat ik even nodig heb!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef lily het volgende:
Wij hebben twee honden gehad.
Het opvoeden van een pup is een hels karwei, echt heel hard werken en het kost vreselijk veel energie (maar dan heb je ook wat na een jaar).
Toch moet ik er nu niet meer aan denken. Drie kinderen een een hond erbij? Nee, dank je.
Misschien ooit, als de kinderen uit huis zijn...
oh leuk! volgens mij weet ik welke stof je bedoelt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh!dat is leuk vertellen ja!
fijn!
Oh da's wel weer leuk dan hè? Wij gaan vandeweek behangen. Denk ik. Eerst even twee dagen bijkomen van alle logees en gedoetjes. En het warme weer. Wij weten natuurlijk al wat het wordt, een brugpieper namelijk.hij heeft hele toffe Mangaachtige stof uitgekozen bij Ikea voor gordijnen, volgens mij wordt het heel tof en grotejongensachtig.
Nou ja, wij hadden dus ook altijd een hond en dat vond ik echt superleuk. Maar nu ik dan de het volwassen end voor mijn rekening moet nemen dus ff wat minder.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef trui het volgende:
debuuv, hier is 't ook zoonliefs meest vurige wens: Een Hond. maar ook wij gaan er hoogstwaarschijnlijk niet aan beginnen. ik ben wel opgegroeid met honden thuis en vond 't altijd erg leuk, maar vind dat wij te weinig thuis zijn om een hond genoeg aandacht (+wandelingen per dag) te geven. G is al helemaal geen hondenfan. een kat (of 2) is wel nog steeds een serieuze optie. alleen de timing is altijd de vraag. nu bijvoorbeeld weer niet net voordat we op vakantie gaan.
ja hèquote:
Koop een boot en werk je doodquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef lily het volgende:
Of een boot kopen en rond de wereld varen. Dat zou best relaxt zijn.
Hoewel, niet voor mij want ik heb geen zeebenen.
12 jaar? dan is je jongste 18!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja hèdie ziet zich al heel werelds stedentrips maken enzo.
Nou ja, het is nog een jaar of 12 in dit tempo.
enquetebureauquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:04 schreef Vicky het volgende:
middag!
Ik heb een stalker! De telefoon gaat steeds 1x over en dan is het weer over...
helaas geen nummer te zien.
Ja, nee, buiten dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
12 jaar? dan is je jongste 18!
Dat kan makkelijk over een jaar of 7 al joh! Oma af en toe even onverwachts laten checken of je huis er nog staat, buren inlichten en de jongens uitleggen hoe de magnetron werkt
serieus wij bleven alleen thuis vanaf dat ik een jaar of 17 was, mijn zusje was toen 14 ongeveer. Dat ging prima, we kookten bij toerbeurten en oma kwam ook af en toe koken. Eerst gingen ze een weekend, toen een lang weekend, toen een week en daarna steeds een maand ofzo
hahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee, buiten dat.![]()
Maar mijn oudste zal dan al ongeveer het huis uit zijn (mits hij niet blijft bakken en zijn studiekeuze niet veranderd![]()
![]()
![]()
![]()
)
euh.![]()
en tja, dan is uk nog "maar" 13 en dat samen met een 15 jarige... kweenie. We zien wel.
Geen hond in ieder geval.
Nee is idd anders, omdat ik slag heb en niet iedere dag met de stijltang aan de gang wil *lui wijf* is de kant met de piek bij mn oor lang gelaten ipv *ril* opgeschorenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
oh mooi geworden Mous!t lijkt heel anders dan die blauw foto though? of kijk ik nou scheef.
Enniehoe, ik vind het leuk!
en dikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal wel stijf worden dat kleine knakworstje..
Ik heb zalf van de dokter gekregen voor Cas! Werkt perfect, beter dan HTK smeersels, zitten alleen wel hormonen in, das dan weer wel jammer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Middelste had afgelopen week een muggenbult op zijn vinger..die was ook meteen 3x zo dik
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja flink huilen ja. En nu zit ze te piepen dat ze naar de dok moet
Zal wel stijf worden dat kleine knakworstje..
Ja die ene is overkapt, de ander weggeschorenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf Mous!
EN ik vind het wel meevallen met je Yolanthe-lokken hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef moussy het volgende:
*binnenrent*
Ik heb gelukkig nieuwhaar foto's!
[ afbeelding ]
En uiteraard mn weggeschoren yolanthe-look
[ afbeelding ]
Morgen ff verven en maar ff kweken op mn mat
gewoon weer zwart, maar ik ga geen kleine verpakkingen meer kopen, hop, zelf mengen, ik word zo'n beetje gestoord van al die verschillende kleuren zwart, de laatste was gewoon bruinquote:
Ow zwart wat bruin is, is niet mooi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon weer zwart, maar ik ga geen kleine verpakkingen meer kopen, hop, zelf mengen, ik word zo'n beetje gestoord van al die verschillende kleuren zwart, de laatste was gewoon bruin
Onwijs gaaf dingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:44 schreef bodpa09 het volgende:
aaaarghhh heb je d'r een??? da's de overtreffende trap van koel!
Een week of 2 later is hij gemaakt!quote:13-11-2008
Onderwerp: Wat vind je van...
Bericht:
Oscar? Of Oskar?
Voor een evt. 2e jongetje?
Sasha en Oscar
Vind ik wel aardig klinken. Jij?
Dat is tofquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ben mijn mailbox aan het opschonen.
[..]
Een week of 2 later is hij gemaakt!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef innepin het volgende:
Oeh auw kramp is naar! En tijdens het autorijden helemaal
Ik voel me helemaal volwassen: we hebben gisteren een nieuwe hypotheek besprokenws over één à twee weken handtekeningen zetten, en dan hebben we bijna dezelfde maandlasten maar wel genoeg om te verbouwen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef Vicky het volgende:
juist omdat je zogoed geslapen hebt Inca! Je bent het niet meer gewend!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:11 schreef m@x het volgende:
Sorry dames, het paasstukje leeft nog. Ik kan er nog niet helemaal afscheid van nemen ofzo.
Kai belde net vanuit Kroatië. 'Mama, ze hebben hier 3 zwembaden en 1 zee!!!!!!'
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo schattig. En ook deze 'het is hier bijna nacht en ik lig nog niet in bed. Jij wel hè mamma'. En toen ik vroeg of hij al vriendjes had gemaakt kwam er onmiddellijk een hele rits meisjesnamen voorbij
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]
mochten ze ook zn rupsje zien?
Vriendinnetje van mij gaat haar vader na 25 jr. opzoeken, in Kroatië, blijkt die man daar allemaal vakantie-villa's te hebben
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
oh lekker, Sushi eten, da's ook wel lekker zeg.Waarom mag het nu dan wel?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:03 schreef Vicky het volgende:
Stuur m maar hierheen m@x!
We zitten Lord of the Dance te kijken. Zo gaaf om weer eens te zien. Tess staat mee te dansen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:41 schreef freecell het volgende:
Sushi... Neh, ik meet wel mee als jullie chocola gaan eten
ik zag m net al aankomenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:16 schreef m@x het volgende:
Hij komt er aan hoor Vicky. En speciaal voor jou speelt is 'ik heb een zachte g en ook een harde l'
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:54 schreef m@x het volgende:
Ze hebben bij zo'n sushi-vreetschuur toch ook andere dingen dan sushi? Meet lijkt me wel prima maar ik vind sushi echt niet te hachelen
Kan iemand de draaiorgelman hier voor de deur een nekschot komen geven?
Ze hebben bij zo'n sushi-vreetschuur toch ook andere dingen dan sushi? Meet lijkt me wel prima maar ik vind sushi echt niet te hachelen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze hebben er volgens mijn vishatende echtgenoot ook heerlijke ossenhaas, lam, eend, kip en biefreepjes en nasi-achtige praktijken.
Maar ik ga voor de sushi en shashimi's enzo(geen idee of ik een en ander correct gespeld heb
)
Kijk anders even op de kaart![]()
http://www.shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
Huup heb je nog goede ideeen wat ik echt een keer moet proberen daar?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef Memmel het volgende:
Ja Miss, in Wateringen de Kinderster. Maar da's ook best ver rijden.
Je moet die gyozo pasteitjes nemen. Lekkerrrrrre!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:46 schreef m@x het volgende:
Zitten opa en oma nog bij de kinderster? Kai vond ze altijd een beetje eng
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:33 schreef Memmel het volgende:
Huup bij de mediamarkt weet ik niet, maar mss wel bij e-norm brabander in de herenstraat?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat dusdie zijn god-de-lijk!! echt je kunt mij er snachts voor wakker maken <3 (en ik heb altijd een zak in de vriezer liggen
)
Miss als je naar de Kinderster () gaat, geef even een gil dan komen wij ook
ik ga regelmatig met Amélie en ze vindt het zo leuk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:41 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ze hebben er volgens mijn vishatende echtgenoot ook heerlijke ossenhaas, lam, eend, kip en biefreepjes en nasi-achtige praktijken.
Maar ik ga voor de sushi en shashimi's enzo(geen idee of ik een en ander correct gespeld heb
)
Kijk anders even op de kaart![]()
http://www.shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
Huup heb je nog goede ideeen wat ik echt een keer moet proberen daar?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:51 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier een tip voor een speeltuin waar ze ook echt een gedeelte hebben voor kleinere kindjes, die wel wat willen lopen, klimmen en klauteren, maar nog niet op al die grote dingen kunnen/mogen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dat lijkt me ook leuk, Stiemie!
We kijken even, ze is inmiddels wakker, aangekleed en we hebben geluncht. Even ergens wat ophalen en afhankelijk van hoe snel dat is, gaan we naar de kinderboerderij in WEsterpark of naar Spaarnwoude.
Wateringen doen we dan binnenkort, leuk een kleine meet
Nee er zitten nu 2 andere kenausquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:46 schreef m@x het volgende:
Zitten opa en oma nog bij de kinderster? Kai vond ze altijd een beetje eng
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:30 schreef Vicky het volgende:
mag ik ff moedeloos worden?!?! WEER een afwijzing voor een sollicitatie binnen.
Ik ga maar eens informeren naar de mogelijkheid tot omscholing.
Ah, doodgeklust.quote:
dat dus m@xquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
fijn m@x!en jij verdient ook gewoon niet anders dan leuk.
Mefke bahdat is naar zeg. Brr. Sterkte ermee, dat zal idd wel een impact hebben. en fijn dat jullie zelf ongedeerd zijn
Sterktequote:
Vandaag is ik okquote:Op zondag 25 juli 2010 09:15 schreef k_i_m het volgende:
Dankje! Heb jij ook sterkte nodig, of gaat het wel okee vandaag?
wie mag dat zijn? als je m googled istie doodquote:Op zondag 25 juli 2010 18:24 schreef k_i_m het volgende:
Had ik net een tukje gedaan, ga ik in mijn wederhelft zijn boxer op het balkon staan, staat Michiel Veenstra in mijn achtertuin. Goedemorgen
.
ik wil niet te vroeg juigen, dit kan nog een flink drama vannacht worden. Meestal als ze zo'n dag heeft gehad zet ze de boel op stelten. Ze is nu slechts aan het opladen vrees ik.quote:
kinderenquote:
je hebt dr geblockt!quote:
hebben we goed gemaakt.hequote:Op zondag 25 juli 2010 18:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh son, Floris is zo leuk! Dat onderlipje!
Ik heb er 3 maar er was er de afgelopen dagen 1 logerenquote:
Nee ook niet?quote:
Oja, nu wel. Toen ik het vanochtend probeerde was je vol, en ik heb het eigenlijk gelijk geroepen in plaats van weer te proberenquote:
Ongeduldige Beppiequote:Op zondag 25 juli 2010 19:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, nu wel. Toen ik het vanochtend probeerde was je vol, en ik heb het eigenlijk gelijk geroepen in plaats van weer te proberen.
Da's toch gek he, dat ze zelfs in de lift naar boven nog zo'n lawaai maakt dat ik het hier op de gang kan horenquote:
Lijkt me een goed plan!!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef moussy het volgende:
Hier ging het luchtalarm net zo af dat de hond zich er wel ff mee wilde bemoeien.. kunnen ze die schoolvakantie niet verdelen? 3 weken nu en 3 weken ergens in januari?
Wanneer gaan we?quote:
Oi, das lastigquote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan!!
Mijn kleuter vraagt al vanaf de eerste vakantiedag wanneer ze weer naar school mag. Dag in dag uit dezelfde vraag en daarna het gejank omdat het nog vakantie is. Er hangt nu weer een aftelkalender aan d'r kast. Nog 22 nachtjes slapen!!
Als je je kan gedragen....quote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ooooooooooh mag ik dan ook meehet was mijn idee? nee
?
En dan alles proberen in de Lushik kon op een gegeven moment geen deksels meer afdraaien omdat het leek alsof ik mijn arm in een botervat hadf gehouden, zoveel drek aan lush had ik opgesmirkt
helemaal outquote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
http://brittvc.hyves.nl/a(...)id=7UJJBUQR60KC8OWO0
zzzzzz
Na een paar uur slenteren ben ik toch op, dus wmb primaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef m@x het volgende:
Moet alleen wel op tijd terug zijn want moet die avond ook nog naar jamsessie. Maar die begint pas om 7 uur geloof ik
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
http://brittvc.hyves.nl/a(...)id=7UJJBUQR60KC8OWO0
zzzzzz
ik heb de zeeman onderbroekquote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijknou
5 eur, ook nog een bestekje erbij met van die lachende wolkjes
maar die was ook 5 eur
en een IAmsterdam hysterische onderbroek
Jokkerdquote:
WHAAAAAAAAAA ik ookquote:
Na maar dat is nu niet zo moeilijk bij jou. Veel meer geconceptied kan nietquote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
Officieel heet het de hipster dacht ik. Maar het is een boxer ja. Hij zit wel lekker en is een pefecte anticonceptie onderbroek.
geweldig toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou..echt, ik zie me al lopen met mijn heupbroekies en dan mijn zeeman boxer er bovenuit piepend![]()
zeeman vs Bjorn borg
ik vind het iig zwaar humor, maar er zullen vast wat hippe meisjes zijn die me vol walging afkeurenquote:
alleen daarom zou ik het al doen. Ik haal er nog wel een bij, voor als m'n reet weer teruggeplooit is.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind het iig zwaar humor, maar er zullen vast wat hippe meisjes zijn die me vol walging afkeuren
Neeeeee, ik wil ook mee! Maar ik heb pas over 3 weken tijdquote:
Dan gaan we dan nóg een keerquote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neeeeee, ik wil ook mee! Maar ik heb pas over 3 weken tijd.
wat een leukerds!!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijknou
5 eur, ook nog een bestekje erbij met van die lachende wolkjes
maar die was ook 5 eur
en een IAmsterdam hysterische onderbroek
Leukquote:
Oh oh. Als je ons maar niet aangestoken hebt gisterquote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef innepin het volgende:
Hatsjoe!
wat is het stil hier...
Ik zit op m'n werk met volle holtes, prikkende ogen en een loopneus
Die ga ik om half wakkermaken en dan kom in naar jouquote:
Pc staat niet aanquote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef Saffier het volgende:
Muts!
T'is net wat voor bij je schattige tuinhuisquote:Op maandag 26 juli 2010 22:43 schreef oeke het volgende:
Amelie ook nog wakker?
Ko wil niet slapen en ik wordt er chagerijnig van.![]()
Maar dekchairs klinkt goed! Loveboatachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |