quote:
Godverdomme ik heb last van Aambeien :Squote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je voelt je op je gemak bij mij.
Wat gaan we doen dan?
Als mensen zich op hun gemak voelen bij je gaan ze in msn taal pratenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je voelt je op je gemak bij mij.
Wat gaan we doen dan?
Ja. Vooral met deze -> =$ =$quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als mensen zich op hun gemak voelen bij je gaan ze in msn taal praten
Die ken ik niet eensquote:
Ik heb geen MSN. Maar ik voel me best op mijn gemak bij jou.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens
Dan voelen we ons nog lang niet genoeg op elkaars gemak dus
vind je het gek, je kijtk worstelenquote:
Praat je ook al zwoel en bevochtig je je lippen al?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN. Maar ik voel me best op mijn gemak bij jou.
het is een echte sport hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
vind je het gek, je kijtk worstelen
Volgens de programmadirecteur jaquote:
haha die was idd mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Allure_ het volgende:
Haha fifi ik vind hier ineens een foto van mezelf met een gerookte makreel filet!
Ja, ik heb het zelfs al warm.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Praat je ook al zwoel en bevochtig je je lippen al?
je maakt worstelen belachelijkquote:
Kan ik begrijpen, een mental image, waarin jij en ik dicht bij elkaar zitten en ons op elkaars gemak voelen doet zelfs een ijskoningin smelten!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:26 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet het nog want ik noem alle vissen in mijn leven zo
Ik word er bijna verlegen vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, een mental image, waarin jij en ik dicht bij elkaar zitten en ons op elkaars gemak voelen doet zelfs een ijskoningin smelten!
EEN GROF SCHANDAAL ZEG IK JE KALIquote:
I wasn't playin. Ik heb 3 of 4 vissen gehad die ik stuk voor stuk Johnny noemde.quote:
Ik kon mij simpelweg niet voorstellen dat je niet de waarheid tegen mij zou sprekenquote:
Je editte je vorige postquote:[..]
Que?
GOED IDEEquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kon mij simpelweg niet voorstellen dat je niet de waarheid tegen mij zou spreken![]()
[..]
Je editte je vorige post
Alsof er een overkill aan jou zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Ja, ik wilde even 2 berichten in 1 post zetten. Anders is er een overkill aan Allure_.
ik kan zomaar het platform oplopen via mijn werk...BEL ALBERTO...IK KAN BIJ DE VLIEGTUIGEN!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alsof er een overkill aan jou zou kunnen zijn
quote:
ONGELOFELIJKquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik kan zomaar het platform oplopen via mijn werk...BEL ALBERTO...IK KAN BIJ DE VLIEGTUIGEN!!!!!
niet te geleuvenquote:
Je bent nog geen goeie tegengekomen die je de baas kan zijnquote:
Ik heb jou toch ontmoetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent nog geen goeie tegengekomen die je de baas kan zijn
Niet irlquote:
Niet spelenquote:
Doeiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, het is mooi geweest, ik ga weer werken.
kom binnenkort wel weer even langs!
zweepse....uh....slaapze!
En toch vraag je je af hoe het zou zijnquote:
Ja, kloptquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En toch vraag je je af hoe het zou zijn
Ga er lekker over dromen!quote:
TE FUCKKKKKKquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef Skylark. het volgende:
INCEPTION is de ALLER fucking BESTE film die ik ooit heb gezien!
Hij staat nu met stip op nummer 1, vóór Sin City.
WHAT DE FUCK
Kenker, had ik gister nu maar niet afgezegd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef Skylark. het volgende:
WHAT DE FUCK
Dan heb je bar weinig goede films gekekenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:38 schreef Skylark. het volgende:
WHAT DE FUCK
Dag rukkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Goedemorgen, prutsers.
Ik ben meer een nacht rukker.quote:
Was ik maar een neger.quote:
hallon roetmopquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef BobbyB het volgende:
Goedemorgen, prutsers.
Omdat vrouwen daarop schijnen te vallen.quote:
Waarom worden er dan nog steeds pure blanke kindjes geboren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat vrouwen daarop schijnen te vallen.
paupersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:49 schreef dagdag het volgende:
aub laat dit een grap zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)_haaien__.html?p=2,2
Hoi timmmmm wannamod van ONZquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef timmmmm het volgende:
haha, naatje de wannamod in de KLB SC. This should be interesting... popcorn.gif
quote:
Die komen voornamelijk uit lelijke wijven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waarom worden er dan nog steeds pure blanke kindjes geboren.
PRECIES! En allure en tlicious.quote:
indd, mevrouw komt net kijken en doet gelijk alsof ze crew isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef timmmmm het volgende:
haha, naatje de wannamod in de KLB SC. This should be interesting... popcorn.gif
mevrouw? Naatje is een jongen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:56 schreef wise het volgende:
[..]
indd, mevrouw komt net kijken en doet gelijk alsof ze crew is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |