Gespreksdoder, dit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik val nou niet direct onder de noemer 'echt boeiende vrouw'.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:57 schreef Stali het volgende:
Er zitten genoeg aandoenlijke nerds op FOK! zo is het ook wel.
Ik weet niet wat voor boeiende hobby's je hebt...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik val nou niet direct onder de noemer 'echt boeiende vrouw'.
Maar ik ben geen miesje meer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij als vrouw zijnde beter tips kan geven. Jij weet hoe een man jou interesse kan wekken.
Toch welquote:
Dat is enkel om het gesprek gaande te houden. En Socios, opletten nu.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:05 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Jullie hebben ook altijd wel een excuus klaar he
Het kan eigenlijk nog best wat tussen jullie worden op deze manier.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:08 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Accordtje vroeg me anders wel naar mijn hobbies, hoppa, gespreksstof.
Ja ik heb altijd zo'n lijstje met dingen die ik kan vragen....de enige valkuil is wel dat je moet luisteren naar wat ze zegt, want staat zo stom om 2 keer dezelfde vraag te stellen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:08 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Accordtje vroeg me anders wel naar mijn hobbies, hoppa, gespreksstof.
Ja, ik wacht nog op de hobby's....zo te zien heeft ze er best veel, want ze is nog aan het typen denk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk nog best wat tussen jullie worden op deze manier..
Mijn computer staat bij het raam.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb gespiekt en jij komt gewoon stiekem buiten want je hebt een gezond kleurtje. Nepnerd.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:11 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd zo'n lijstje met dingen die ik kan vragen....de enige valkuil is wel dat je moet luisteren naar wat ze zegt, want staat zo stom om 2 keer dezelfde vraag te stellen...
In Worlds of Warcraft schijnt de zon ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Een nerd in hart en nieren zit natuurlijk niet te computeren bij een raam op het zuiden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Stali het volgende:
Ben inmiddels een beetje melig maar heb dus echt de tranen in mijn ogen van het lachen.
Zuid Frankrijk - 24-7 - Hoe te rijden?
Linksom, rechtsom, treinen.
Socios..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:24 schreef Stali het volgende:
Ben inmiddels een beetje melig maar heb dus echt de tranen in mijn ogen van het lachen.
Zuid Frankrijk - 24-7 - Hoe te rijden?
Linksom, rechtsom, treinen.
Socios..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |