Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:32 schreef BigPimp het volgende:
Je gaat finaal door de lint, als je merkt dat geheel onbekende figuren uit Klazienaveen en Schubbekutteveen op een ergens weggestopte database-servertje in Amsterdam-Noord, paar nullen en enen achtergelaten hebben?.
How sad.
Immers, je maakt je druk om paar forumposts van vage figuren. Van vorige week nota bene...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:33 schreef Socios het volgende:
Waar heb je het over?
Insiders... Dolle Bertha zegt je iets?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Stali het volgende:
Wat zit jij je nu weer druk te maken?
Het is echt een insidertopic of wat
Ja! Maar die hebben geen nummers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:40 schreef Maanvis het volgende:
vrouwen spotten. goed idee!
Waarom zou je druk maken om posts van weken geleden, dat niemand toch onthoudt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
Had dat topic nog niet gezien... Werd er vandaag pas op gewezen.
Jawel, telefoonnummers.quote:
Haha, goeie!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef rijsttafel het volgende:
Jawel, telefoonnummers.
Laten we gewoon een vrouwenspot-database beginnen.
Nee, wel de dikke variant:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef BigPimp het volgende:
[..]
Insiders... Dolle Bertha zegt je iets?
Wat verwacht je anders van een stompzinnige treinspotter, die uit z'n plaat gaat van wat posts van vorige week op een internetforumpje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Stali het volgende:
Maar wrs. is dit zo'n topic waar ik geen zak van ga begrijpen.
Handig om te weten te komen door welke Fok!-ers een bepaalde chick is uitgewoond!quote:
Voila... boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef rijsttafel het volgende:
Handig om te weten te komen door welke Fok!-ers een bepaalde chick is uitgewoond!
De kern is uiteindelijk toch wel dat hij graag een miesje wil.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef BigPimp het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een stompzinnige treinspotter, die uit z'n plaat gaat van wat posts van vorige week op een internetforumpje?.
Ah! Die kende ik, ja. Alleen telefoonnummers ontbreken daar nog. En niet-foksters.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Voila... boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Is dat een uitnodiging richting TS?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:48 schreef Kieswiel het volgende:
Volgens mij neem je fok! iets te serieus, of fok! neemt jou te serieus, ik ben er nog niet uit.
Verder; je doet steeds alsof het jouw schuld is dat je vrouwen niet langer dan 5 minuten kan vermaken, maar hetzelfde geld dan voor die vrouwen. Zij hebben dus ook niks te vertellen. Heb je uberhaupt eens met een echt boeiende vrouw gepraat?
Over hobbies praten vermijden en gewoon algemeen praten en veel lol maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:48 schreef Stali het volgende:
[..]
De kern is uiteindelijk toch wel dat hij graag een miesje wil.
Heren, voorzie die knaap van tips..
Echt boeiende vrouw:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:48 schreef Kieswiel het volgende:
Volgens mij neem je fok! iets te serieus, of fok! neemt jou te serieus, ik ben er nog niet uit.
Verder; je doet steeds alsof het jouw schuld is dat je vrouwen niet langer dan 5 minuten kan vermaken, maar hetzelfde geld dan voor die vrouwen. Zij hebben dus ook niks te vertellen. Heb je uberhaupt eens met een echt boeiende vrouw gepraat?
Check zijn posthistory eens? Hij heeft letterlijk al duizenden tips gehad. Maar er wat mee doen...quote:
Ik val nou niet direct onder de noemer 'echt boeiende vrouw'.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging richting TS?
Ik denk dat jij als vrouw zijnde beter tips kan geven. Jij weet hoe een man jou interesse kan wekken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:48 schreef Stali het volgende:
[..]
De kern is uiteindelijk toch wel dat hij graag een miesje wil.
Heren, voorzie die knaap van tips..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |