Maar op wat voor manier is dat dan leuk? Als een soort verzameling? En ga je dan speciaal naar een station ver weg om de nummers op te schrijven in een boekje ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef Socios het volgende:
Beide. Het is vooral leuk als je een gespot treinstel een tijdje later opnieuw spot (op een andere of dezelfde plek). Ook kan men kijken (in de online database) of de gespotte trein ook door iemand anders gespot is op dezelfde dag op een ander tijdstip bijvoorbeeld.
Wat voor hobby heb jij?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier is dat dan leuk? Als een soort verzameling? En ga je dan speciaal naar een station ver weg om de nummers op te schrijven in een boekje ofzo?
Nee, voor de meeste vrouwen ben je pas interessant als je getrouwd bent, kinderen hebt en uitstraalt dat je vooral niet beschikbaar bent....quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef raebyddet het volgende:
Denk je dat een vrouw op je "beschikbaarheid" zal reageren ? Denk je dat je dan interessant wordt voor een vrouw wanneer je kenbaar maakt dat je beschikbaar bent ? Je moet je juist niet zo beschikbaar opstellen,man.
Neeeh... moeite.. fokker... lamaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Even (de quotes uit het) gesloten topic lezen.
Ik ben al een tijd niet met de trein geweest, maar zijn die kaartjes zo duur geworden? Geen wonder dat iedereen in de auto stapt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef opgebaarde het volgende:
Moet je meer dan 800 betalen als je zo'n chick in de trein wil volblaffen?
Ik doe onder andere aan roleplay ja en sporten enzo maar das meer uit noodzaak dan dat ik denk van he, laat ik eens lekker voor de leuk gaan sportenquote:
Voor internationale tickets geldt: vroeg boeken. Dan kortingen tot wel 75%.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef Accordtje het volgende:
Ik ben al een tijd niet met de trein geweest, maar zijn die kaartjes zo duur geworden? Geen wonder dat iedereen in de auto stapt...
Niet dat ik nou echt fan ben van treinspotten. Vind het ook nogal vreemd. Maar kan je wel van meer hobby's zeggen. Een vis uit het water hengelen, bek opentrekken en terug er in gooien klinkt ook niet veel beter.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik doe onder andere aan roleplay ja en sporten enzo maar das meer uit noodzaak dan dat ik denk van he, laat ik eens lekker voor de leuk gaan sporten
Ik mag toch uit interesse vragen waar hem de passie in zit? Hij biedt zelf aan erover te vertellen. Normaal kun je niet aan een treinspotter vragen wat is daar nou leuk aan want het klinkt meteen als een aanval, maar als hij wil uitleggen ben ik wel geinteresseerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Adames het volgende:
Niet dat ik nou echt fan ben van treinspotten. Vind het ook nogal vreemd. Maar kan je wel van meer hobby's zeggen. Een vis uit het water hengelen, bek opentrekken en terug er in gooien klinkt ook niet veel beter.
Wil jij nu vertellen dat hij via FOK vrouwen moet zien aan te trekken? Doe je toch niet via een internet forum mag ik aannemen? Ik zie niet in waarom hij hier niet gewoon eerlijk zou zijn. Forum is vrij anoniem en misschien is hij door z'n eerlijkheid straks juist geholpen. Who knows.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Je denkt dat het je siert, maar helaas, het tegendeel is waar. Over dit soort dingen moet je gewoon niet eerlijk zijn. Je kunt het pas doen wanneer je het geleerd hebt, om dan zo over je verleden te vertellen. Maar wil je mij vertellen dat je op deze manier vrouwen aantrekt ?
Dat socios zijn zaad kwijt moet volgens mij, maar ik kan het fout hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil me er graag mee bemoeien maar, waar gaat dit over?
Die suggestie is wel een paar keer gewekt, ja. Maar ja, jammer dat dat andere topic op slot was, anders had het gewoon daar gekund natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus dit topic is om....aan te tonen dat je geen troll bent?
Ik verlang ook gewoon een keer naar een oprechte lieve lange knuffel met een leuke vrouw.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:19 schreef ssebass het volgende:
Dat socios zijn zaad kwijt moet volgens mij, maar ik kan het fout hebben.
Maar je snapt toch wel dat je hiermee niet bewijst dat je geen troll bent?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Die suggestie is wel een paar keer gewekt, ja. Maar ja, jammer dat dat andere topic op slot was, anders had het gewoon daar gekund natuurlijk.
Enkel een knuffel?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik verlang ook gewoon een keer naar een oprechte lieve lange knuffel met een leuke vrouw.
Het gaat ook niet om het ´bewijzen´. Men denkt maar wat men wil. Waar het mij vooral om gaat is dat ik met dit ´probleem´ met vrouwen serieus genomen kan worden. En niet alleen maar stuit op ´domme´ grappen of verwijten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je snapt toch wel dat je hiermee niet bewijst dat je geen troll bent?
Al kan ik ook niet begrijpen waarom het leuk is om als troll je zo lang voor te doen als jou. Dus daarom geloof ik niet dat je een troll bent. Maar als je dat wel bent, vind ik dat behoorlijk triest.Verspilling van tijd.
Om eens mee te beginnen toch.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Enkel een knuffel?
In al die jaren bleef het onderwerp ´treinen´ alleen in PTA. Nadat ik een keer een treingerelateerde klacht had geplaatst in KLB, is het ´balletje gaan rollen´.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Stali het volgende:
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk dat een user al jaren ongezien weet te posten en sinds kort iedereen hem alleen kent als die treintjesnerd.
Dat wist ik niet. Kom nl. nooit in KLB en maar zelden in PTA. Maar ik ken jou inderdaad als een treintjesfenomeen op zich.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Socios het volgende:
[..]
In al die jaren bleef het onderwerp ´treinen´ alleen in PTA. Nadat ik een keer een treingerelateerde klacht hab geplaatst in KLB, is het ´balletje gaan rollen´.
Van alles. Ook wel naar de kroeg geweest.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
Zeg, maar wat heb je inmiddels allemaal ondernomen om aan een miesje te komen? Ze komen niet vanzelf naar je zolder gefladderd he?
Mensen praten anders doorgaans graag over zichzelf. Je hoeft ze niet te entertainen he, gewoon een beetje geinteresseerd zijn maar niet te krampachtig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Van alles. Ook wel naar de kroeg geweest.Probleem is als ik dan met ze in gesprek kom, ik haar interesse meestal niet langer dan 5 minuten kan vasthouden. Dan wordt ze wat verveeld, kijkt wat in de rondte en het gesprek stopt en zoeken we allebei weer de eigen wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |