Oké!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat siert mij juist, dat ik geen kloons heb. Alles post ik onder mijn originele account. Mijn grappen in KLB en ONZ, mijn treinhobby in PTA en ga zo maar door. En ja, dit soort dingen in R&P.
Zeker doen als mensen er oprecht in geïnteresseerd zijn, maar 99% van de gevallen hier gaan er om om jou op de kast te krijgen. Door te reageren lukt dat automatisch. Let it slide..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik schaam mij niet voor mijn hobby en wil er best over vertellen, hoor. Dat is geen probleem.
Kun je zo reageren. Maar ik kom er voor uit als ik ergens problemen mee heb. In dit geval met het vinden van een leuke vrouw. Ik ben niet zo laf om te posten onder kloons.quote:
Je denkt dat het je siert, maar helaas, het tegendeel is waar. Over dit soort dingen moet je gewoon niet eerlijk zijn. Je kunt het pas doen wanneer je het geleerd hebt, om dan zo over je verleden te vertellen. Maar wil je mij vertellen dat je op deze manier vrouwen aantrekt ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat siert mij juist, dat ik geen kloons heb. Alles post ik onder mijn originele account. Mijn grappen in KLB en ONZ, mijn treinhobby in PTA en ga zo maar door. En ja, dit soort dingen in R&P.
Nee, daar ben ik inmiddels wel achter dat vrouwen daar niet op vallen... Maar ja, een ´eerste indruk´ is moeilijk te herstellen bij ze. Ik hoop gewoon dat er een keer een leuke vrouw komt, die langer dan 5 minuten geïnteresseerd is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef raebyddet het volgende:
Maar wil je mij vertellen dat je op deze manier vrouwen aantrekt ?
Een vrouw via FOK! zou helemaal mooi zijn. Altijd ergens over te praten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
Ach, mijn fokreputatie kan me geen zier schelen en blijkbaar denkt Socios daar hetzelfde over. Dat is dan wel weer stoer, maar verwacht niet dan een vrouw via Fok te kunnen 'regelen'.
Ik zou toch voor dat laatste gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Een vrouw via FOK! zou helemaal mooi zijn. Altijd ergens over te praten.Maar mag ook buiten FOK! hoor.
Het gaat niet om zijn fokreputatie, hij wilt graag vrouwen ontmoeten niet? Ik vertel hem dat z'n kansen hierdoor op FOK! verminderd zijn, want het stoot af. Ik geloof niet dat Socios zelf op onzekere vrouwen valt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:27 schreef rijsttafel het volgende:
Ach, mijn fokreputatie kan me geen zier schelen en blijkbaar denkt Socios daar hetzelfde over. Dat is dan wel weer stoer, maar verwacht niet dan een vrouw via Fok te kunnen 'regelen'.
Valt mee, hoor. Ik vind het juist wel lief als ze wat onzeker zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef raebyddet het volgende:
Ik geloof niet dat Socios zelf op onzekere vrouwen valt.
Haha, was het maar zo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef Adames het volgende:
TS is een troll. Hij hosselt chicks bij het leven IRL. Zijn welbespraaktheid, humor en zelfvertrouwen raakt hij niet zomaar kwijt als hij met een leuke jonge vrouw praat.
Mijn punt is dat je niet "wat" onzeker overkomt, nee, je komt behoorlijk onzeker over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Valt mee, hoor. Ik vind het juist wel lief als ze wat onzeker zijn.
Opzich ben ik wel zeker van mijzelf, maar misschien dat dat niet zo overkomt of merk ik zelf niet dat ik onzeker ben. Wat verstaat men onder ´onzeker´? Ik durf best vrouwen aan te spreken, het gaat erom dat ik ze wat langer geïnteresseerd wil houden in mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef raebyddet het volgende:
Mijn punt is dat je niet "wat" onzeker overkomt, nee, je komt behoorlijk onzeker over.
Treinen staan geheel los van seks.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef opgebaarde het volgende:
Moet je meer dan 800 betalen als je zo'n chick in de trein wil volblaffen?
wat een eigenaardige uitspraakquote:
Want?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef Argento het volgende:
wat een eigenaardige uitspraak
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar, wat is de kern van het treinen spotten? Zo veel mogelijk nummers gezien hebben ofzo toch? Of gaat het om bijzondere treinen ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
Ik schaam mij niet voor mijn hobby en wil er best over vertellen, hoor. Dat is geen probleem.
omdat treinen ook weleens een donkere grot ingaanquote:
Met 300 km/u.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef mymoodfentje het volgende:
omdat treinen ook weleens een donkere grot ingaan
Beide. Het is vooral leuk als je een gespot treinstel een tijdje later opnieuw spot (op een andere of dezelfde plek). Ook kan men kijken (in de online database) of de gespotte trein ook door iemand anders gespot is op dezelfde dag op een ander tijdstip bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar, wat is de kern van het treinen spotten? Zo veel mogelijk nummers gezien hebben ofzo toch? Of gaat het om bijzondere treinen ofzo?
Even (de quotes uit het) gesloten topic lezen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil me er graag mee bemoeien maar, waar gaat dit over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |