Die gehandicapten zwemmen natuurlijk niet zo snel als Pieter van den Hoogenbandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een maand lang?! Nah, wat een mongolen zeg!
ik heb een date gehad met een jongen die syfilus positief getest isquote:
Ew. Dat had ik met chlamydia. En hij mij de schuld geven. Maar ik was cleanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb een date gehad met een jongen die syfilus positief getest is
ik wist niet eens dat jij daar aan datequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Xiance het volgende:
dus nee, ansich niks ernstigs, maar wel vervelend
ik heb nog nooit *afklopt* soa's gehad
We krijgen toch niet elke keer dat je nu in het Turks dingen gaat roepen he, want dat liep toen met Spaans/Portugees/Whatever ook niet tof af.quote:
Nuno 2.0quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We krijgen toch niet elke keer dat je nu in het Turks dingen gaat roepen he, want dat liep toen met Spaans/Portugees/Whatever ook niet tof af.
Precies, ik ben breedquote:
zoiets kreeg ik ook te horen ja "mischien heb ik het wel van jou, maar het kan ook zijn dat jij het van mij hebt"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew. Dat had ik met chlamydia. En hij mij de schuld geven. Maar ik was clean
Het is wel goed dat hij jou informeert dat jij het nu misschien ook hebt...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
zoiets kreeg ik ook te horen ja "mischien heb ik het wel van jou, maar het kan ook zijn dat jij het van mij hebt"
gelukkig heb ik dit jaar slechts met 2 personen sex gehad.. 1 daarvan is vorrige maand volledig clean getest..
ik heb terug gesmst "nou fijn dat je dat via een smsje laat weten, als je al je dates moet bellen loopt je rekening in de tonnen natuurlijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |