Die gehandicapten zwemmen natuurlijk niet zo snel als Pieter van den Hoogenbandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een maand lang?! Nah, wat een mongolen zeg!
ik heb een date gehad met een jongen die syfilus positief getest isquote:
Ew. Dat had ik met chlamydia. En hij mij de schuld geven. Maar ik was cleanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb een date gehad met een jongen die syfilus positief getest is
ik wist niet eens dat jij daar aan datequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Xiance het volgende:
dus nee, ansich niks ernstigs, maar wel vervelend
ik heb nog nooit *afklopt* soa's gehad
We krijgen toch niet elke keer dat je nu in het Turks dingen gaat roepen he, want dat liep toen met Spaans/Portugees/Whatever ook niet tof af.quote:
Nuno 2.0quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We krijgen toch niet elke keer dat je nu in het Turks dingen gaat roepen he, want dat liep toen met Spaans/Portugees/Whatever ook niet tof af.
Precies, ik ben breedquote:
zoiets kreeg ik ook te horen ja "mischien heb ik het wel van jou, maar het kan ook zijn dat jij het van mij hebt"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew. Dat had ik met chlamydia. En hij mij de schuld geven. Maar ik was clean
Het is wel goed dat hij jou informeert dat jij het nu misschien ook hebt...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
zoiets kreeg ik ook te horen ja "mischien heb ik het wel van jou, maar het kan ook zijn dat jij het van mij hebt"
gelukkig heb ik dit jaar slechts met 2 personen sex gehad.. 1 daarvan is vorrige maand volledig clean getest..
ik heb terug gesmst "nou fijn dat je dat via een smsje laat weten, als je al je dates moet bellen loopt je rekening in de tonnen natuurlijk"
Ik ben nu duidelijk herkenbaarquote:
ik snap alleen niet waarom mensen tegenwoordig alles via een smsje doen..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel goed dat hij jou informeert dat jij het nu misschien ook hebt...
Zeg, met 2 personen per jaar kun je het OOK oplopen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Xiance het volgende:
ik heb dus terug gesmst "ja, of mischien hebben die andere 248 mensen die per jaar syfilis oplopen het dit jaar wel van jou"
blegh, bitchen kan ik ook
Sensin.quote:
Zelf wetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb gelogen, trouwens, over dat van die honderd topics. I'll just... stick around.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:41 schreef Xiance het volgende:
anyway, ik ga een uurtje slapen, ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, ben moe
you catch my driftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook niet vrolijk worden als een date me zou sms'en over een ingegroeide teennagel. Maar daar hoeft ie ook niet voor te bellen.
Vorige keer wel dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelf weten. Het heeft dit keer in ieder geval niet aan ons gelegen als je weg zou blijven.
Niet bij jou. Tenminste ik kan me je toch niet herinneren. Maar er zijn wel mensen min of meer weggepestquote:
Voor een rectaal onderzoek wel?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou ook niet vrolijk worden als een date me zou sms'en over een ingegroeide teennagel. Maar daar hoeft ie ook niet voor te bellen.
Als je dat al wist.... waarom heb je't dan met hem gedaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
you catch my drift
ik zou wel bellen.. tsja, tis vervelend en dan ga je maar even door het stof, maar ik vind bellen toch net iets netter staan, en ik zou ook al niet beginnen met "maar ik kan het ook van jou hebben hoor!" als ik wist dat ik 2 handen vol aan kerels per 6 maanden verslind
Wie dan?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bij jou. Tenminste ik kan me je toch niet herinneren. Maar er zijn wel mensen min of meer weggepest.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie dan?!
O ja, die met dat stomme hoedje![]()
omdat niet iedereen die erop los neukt ook syfilis heeft????quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je dat al wist.... waarom heb je't dan met hem gedaan?
Nèh, ik was redelijk tevreden over m'n entrance, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bij jou. Tenminste ik kan me je toch niet herinneren. Maar er zijn wel mensen min of meer weggepest.
Maar de kans is dan wel groter hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die erop los neukt ook syfilis heeft????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |