De kansen stijgen dan welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
omdat niet iedereen die erop los neukt ook syfilis heeft????
Ik heb het niet gedaan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nèh, ik was redelijk tevreden over m'n entrance, al zeg ik het zelf.
Wel vals, hoor. Mensen wegpesten.
Ach met jouw karakter hoef je je niet druk te maken om SOA's hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Cahir het volgende:
Lekker geruststellend gesprek over SOA's weer.
Alsof jij een condoom omdoet voor een pijpbeurtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kansen stijgen dan wel
En sowieso... condooms!
Hokjesgeestquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach met jouw karakter hoef je je niet druk te maken om SOA's hoor
Ook dat ja. Maar dat helpt niet bij alle soa'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kansen stijgen dan wel
En sowieso... condooms!
Je leeft maar een keer. Toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Cahir een paar weken terug niet nog verheugd dat zijn soa-test negatief uitgevallen was? Someone has been slutting around!
Nee dat was iets met webcamsex en zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Was Cahir een paar weken terug niet nog verheugd dat zijn soa-test negatief uitgevallen was? Someone has been slutting around!
Da's ook weer zo....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof jij een condoom omdoet voor een pijpbeurt
Was dat net nadat je het had uitgemaaktquote:
Dat insinueerde ik ook niet.quote:
Ik was 't ook niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat insinueerde ik ook niet.
Dus... wie zijn de valse nichten hier?
De hoe?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat net nadat je het had uitgemaakt? In the rebound
?
Nou ik heb het ooit wel eens gedaan... maar da's inderdaad gewoon ruk... dan let ik liever heel goed op dat ik niks in mijn mond krijg en sowieso niks doorslikquote:
Kan ook niet anders, met zo'n username.quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kan ook niet anders, met zo'n username.
Als de overige users dit nou ook zouden beamen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |