Gelukkig hebben wij op het werk nog Windows XP. En IE 6.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 () aanzet. Dramatische kuthardware (echt, dat touchpad, huilen gewoon), slow as fuck, etc. Gelukkig maakt mijn MBP dat 's avonds allemaal weer goed
.
SCHANDALIG! ZWOEGEN ZAL JE! TOT JE ER BIJ NEER VALT, NJ! TOT JE ER BIJ NEER VALT!quote:
Dat doe ik ook, Q. Met een biertje in m'n hand op de maat van de muziek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! ZWOEGEN ZAL JE! TOT JE ER BIJ NEER VALT, NJ! TOT JE ER BIJ NEER VALT!
Ja, dat doen wij onze gebruikers ook nog aan. Hm nou, sinds kort IE8 maar toch. Gelukkig hoef ik me daar als IT-er niet veel van aan te trekken. Moet alleen m'n baas nog overtuigen van het feit dat een MBP + Fusion ook prima is als werkplek ipv die HP drek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij op het werk nog Windows XP. En IE 6.!
HP only he. Huismerk, vaste leverancier, etc...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Joene het volgende:
Hoezo overtuigen ? mag je niet zelf je eigen hardware bestellen ?
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 () aanzet. Dramatische kuthardware (echt, dat touchpad, huilen gewoon), slow as fuck, etc. Gelukkig maakt mijn MBP dat 's avonds allemaal weer goed
.
Jamaar jij zit toch altijd in Taiwanistan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.
Ja en daar klap ik mijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar jij zit toch altijd in Taiwanistan.
Same here. Werkt op zich best aardig. Alleen 1 gig geheugen is wel een beetje weinig als je meer dingen tegelijk wil doen. Maar ja, je kan niet meer krijgen want standaard enzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.
Standaard kantoormiepen krijgen bij ons 1GB, applicatiebeheerders vaak 2GB en power users gewoon 4GB.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Werkt op zich best aardig. Alleen 1 gig geheugen is wel een beetje weinig als je meer dingen tegelijk wil doen. Maar ja, je kan niet meer krijgen want standaard enzo.!
SQL Developer neemt al 150 tot 200 meg in.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Standaard kantoormiepen krijgen bij ons 1GB, applicatiebeheerders vaak 2GB en power users gewoon 4GB.
Weet je hoe ze dat doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, trouwens, zij hoeft niks te doen, er wordt enkel bij haar naar eieren gegrabbeld.
Wuule muttn eerst nog wat bootr karnnn, JKoa. En de kooo'n melk'n. Doarnoa kunt wuule wel een keer goan trouw'n.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer is onze Veluwse bruiloft trouwens,Q
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |