Die 5KM loop je toch zelf! Achterlijke nep IT'er!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als jij zere poten hebt na een 5KM en je hebt een tube binnen handbereik piep je wel anders A.
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen aambeien zalf ivm doorzitten A.
Zou dat hem zijn ?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk deze J: Vlees eten, leren of niet ?.
Kom bij mij werken.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou wel een andere baan willen hebben waar ik met 36 uur en niet teveel verantwoordelijkheid anderhalf keer modaal kan verdienen. Zeg maar wat ik nu doe, maar dan met minder reizen... Iemand?
Doe maar 2 van die functies dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, behalve een beetje managen kan ik niet veel. Ook goed om te vermelden. En ik wil een macbook, een internet verbinding en een iPhone 4 van de baas.
Serieus, ik zeg kom naar Den Haag. We zoeken nog een teamleider.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, behalve een beetje managen kan ik niet veel. Ook goed om te vermelden. En ik wil een macbook, een internet verbinding en een iPhone 4 van de baas.
Dat klinkt als verantwoordelijkheid A.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Serieus, ik zeg kom naar Den Haag. We zoeken nog een teamleider.
Valt best mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klinkt als verantwoordelijkheid A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |