Ja en? Spelfouten ( GEEN INTERPUNCTIE FOUTEN DUS ), en dan nog hij begint ook niet met een punt.quote:
Zes stuks, ik heb ze even bold gemaakt voor jequote:''De verborgen spelfouten zijn eigenlijk verborgen spelfouten die verborgen zijn bij de verborgen spelfouten, die verborgen zijn door de verborgen spelfouten, de verborgen spelfouten zijn spelfouten van verborgen intuïtie, de verborgen spelfouten zijn slechts fouten die spellend verborgen zijn''
Moet een zin met een punt beginnen dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Ja en? Spelfouten ( GEEN INTERPUNCTIE FOUTEN DUS ), en dan nog hij begint ook niet met een punt.
Nee, maar hij begint toch ook niet met een komma? dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:46 schreef daReaper het volgende:
[..]
Moet een zin met een punt beginnen dan?
Dat zou geen spelfout zijn maar de ´engelse ziekte´quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zes stuks, ik heb ze even bold gemaakt voor je
Ohja dan is het goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Nee, maar hij begint toch ook niet met een komma? dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
je bent gay, en nu kun je het neit uitstaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Jongen, ga een sublimeermachine aanschaffen.
Neequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Ok, zal ik eht raadsel verklappen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ukga het volgende:
[..]
je bent gay, en nu kun je het neit uitstaan
zoek de spelfout
Ok de verborgen spelfout was het woordje:quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
gast je denkt dat we dit oude 'grapje'niet kennen ofzo!!??!?!? dan ben je nog stakkeriger dan toen je dit topic starttequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
TS is rijp voor het RIAGquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Ok de verborgen spelfout was het woordje:
Eht! WAT HET MOEST ZIJN!
Dat jullie dat niet konden vinden!
Want?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef ukga het volgende:
[..]
gast je denkt dat we dit oude 'grapje'niet kennen ofzo!!??!?!? dan ben je nog stakkeriger dan toen je dit topic startte
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ukga het volgende:
[..]
zoek de spelfout
ik opende het topic nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:54 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Hier zeg je: Zoek de spelfout
Daar bedoel je mee dat er één spelfout in zit.
In de OP typ je dat er meerdere in zitten, wat is het nou?
Helemaal wel, gaat hij ook nog ontkennen!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:56 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Helemaal wel, gaat hij ook nog ontkennen!
EDIT: ASJEMENOU!?!?!! HOE HEB JE DAT VOOR ELKAAR GEKREGEN, BEETJE HACKEN EN MIJN NAAM DAAR ZETTEN IPV DE JOUWE!
inmiddels waren er al een stuk of 40 spelfouten gemaaktquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:54 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Want?
LEES DE VRAAG BOVENIN! ER STOND NIET DAT HIJ UIT DE TEKST MOEST KOMEN!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:43 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Ja en? Spelfouten ( GEEN INTERPUNCTIE FOUTEN DUS ), en dan nog hij begint ook niet met een punt.
Wat is vaalt als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef ukga het volgende:
[..]
inmiddels waren er al een stuk of 40 spelfouten gemaakt
je topic vaalt keer op keer
Hij probeert hem te redden met flauwe grappen en overmatig gebruik van de 'capslock'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef ukga het volgende:
[..]
je topic faalt keer op keer
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef ukga het volgende:
[..]
je topic faalt keer op keer
ja laat TS nou maar. Zijn topic is al een grote mislukkingquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Interpunctiefouten is gewoon één woord.
Gelukkig vernoem ik mezelf niet naar een of andere Japanse Anime-figuurquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Hij probeert hem te redden met flauwe grappen en overmatig gebruik van de 'capslock'.
Zo triest dat ik er van moet lachen
Je kwetst mequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef ukga het volgende:
[..]
ja laat TS nou maar. Zijn topic is al een grote mislukking
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
[ Bericht 6% gewijzigd door PS2BuyCenter op 22-07-2010 17:52 ]quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Wat is vaalt als ik vragen mag?
Edit: gaat hij Ninja-Editten hoor
Ik troll niet, ik kom op voor mijn Justitie-rechten, om 3de partijen te kunnen provoceren tot het recht om waarneming & consequente corruptie te zwijgen, en dus 'trol' ik niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:01 schreef ukga het volgende:
[..]
[ Bericht 6% gewijzigd door PS2BuyCenter op 22-07-2010 17:52 ]
wie is nou de ninja editter
jammer dat het alleen niet bij mijn post staat
je trolt wel redelijk btw
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:41 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Zoek de verborgen spelfouten, 89% van de Nederlandse bevolking, wist ze niet te vinden.
Sorry maar nee, zie de potentie daarvan niet in.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:03 schreef ukga het volgende:
TS gaat geen kwalitietsuser worden
http://forum.fok.nl/user/history/297511
jammer. maak een nieuwe account en probeer het opnieuw
Wie wel dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Gelukkig vernoem ik mezelf niet naar een of andere Japanse Anime-figuur, dat is namelijk helemaal niet triest ofzo!
HAHAHAHAHHA IK ZAG LAATST ZON CHINEES WIJFquote:
Hoe spel je dat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ukga het volgende:
[..]
zoek de spelfout
quote:
vieze handenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
Wat krijg je als je "Baas, neem een racecar, neem een Saab." omdraait?
Die grap met die drol omdraaien wilde ik hierna maken.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
![]()
Wat krijg je als je "Baas, neem een racecar, neem een Saab." omdraait?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |