Je X en D blijven nog steeds hangen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
dat dus XD als je drama wilt moe je niet bij mij zijn
echt was me niet opgevallen bedankt voor t meldenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je X en D blijven nog steeds hangen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ang3l! ik maak het uit! het is over! beetje over mijn post heen lezen
Nee maakt niks uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit ?![]()
Ik ben al tijdje single hoor maar heb nooit de moeite genomen wat te posten ofzo
NEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ang3l.. Volgensmij heb je nu echt iets uit te leggen!
Oh ja, en tis uit.![]()
Ik ga aan de nasi vanavond denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Godtje het volgende:
Tijd voor pastasalade met mozzarella, tonijn, tomaat, olijven, en basilicum.
Zo kun je het wel noemen jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij is buiten geweest! Daar durven wij niet te komen
Nasiquote:
Ik speel een beetje vals, ik koop een boemboequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook heerlijk. Zat ik ook aan te denken maar was me te veel werk voor vandaag.
Niks mis met een goeie boemboe. Alleen toch je groente, je kip, je rijst, etc etcquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik speel een beetje vals, ik koop een boemboe
True..... nu even naar de Appie anders heb ik strakjes helemaal niks te etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie boemboe. Alleen toch je groente, je kip, je rijst, etc etc
Je staat gewoon even. Pastasalade is gewoon net ff wat makkelijker.
Ohja.. eten.. moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True..... nu even naar de Appie anders heb ik strakjes helemaal niks te eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben t even allemaal zat. En idd ook wel moeig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |