Cool!!! En daarna gelijk weer terug?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, afwisselen met een 2e chauffeur, dat dan weer wel, anders dan gaan we rijtijd problemen krijgen
Of die er op de heenweg tussen zitten weet ik niet, maar op de terugweg wel, en dan zijn ze vaak nog lam in de bus ook!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En dat met de bus vol wulpse jonge meiden van 16 jaar die zich compleet laten uitwonen door een ieder die ze een breezer voert!
Lucky bastard!
Morgenmiddag gaan we heen, zondag ochtend komen we terug geloof ik..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Cool!!! En daarna gelijk weer terug?
Lange dagen dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgenmiddag gaan we heen, zondag ochtend komen we terug geloof ik..
Zo'n films kijk ik altijd als ik ongesteld benquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga vanavond wel voor 'liever verliefd' (op tv) kan ik lekker onder m'n dekentje wegkwijnen enzo
Ik zet dergelijke films nooit echt op, maar als het op tv is .. achja. moet maar dan. Mag nu wel, die druppel is toch al half over de emmerquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zo'n films kijk ik altijd als ik ongesteld benen dan heul hard janken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zet dergelijke films nooit echt op, maar als het op tv is .. achja. moet maar dan. Mag nu wel, die druppel is toch al half over de emmer
tnxquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef krengetje het volgende:
[..]als je gal wilt spuwen.. je weet mn pm he
Perverse fantasieeen heb jij toch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:30 schreef krengetje het volgende:
[..]als je gal wilt spuwen.. je weet mn pm he
Dat weet je tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Perverse fantasieeen heb jij toch.
Yup. Wacht nog steeds op dat trio met jou en knuffelmeisje. Er is slechts 1 (wellicht nu 2) beperkende factor.quote:
Niks pervers aan mijn ellendequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Perverse fantasieeen heb jij toch.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef Delan het volgende:![]()
ik kom weer op het goede moment binnen zie ik?
Zelfingebeeld wijvengejank dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik geloof je meteenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Een mooier moment is welhaast onmogelijk!
Zelfgemaakte nasi met zilveruitjes en een gebakken eitjequote:
Waarom bent u niet op MSN, welriekende heks?quote:
haha, omdat een bepaald persoontje nog niet slaaptquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom bent u niet op MSN, welriekende heks?
Die geile man bij jou in huis?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, omdat een bepaald persoontje nog niet slaapt
zat er maar een geile man bij me thuis! nee die zit ver weg in negerland!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die geile man bij jou in huis?
Gewoon de deur uitzetten. Er zit een halfnaakte God voor de cam.
En wat is die factorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yup. Wacht nog steeds op dat trio met jou en knuffelmeisje. Er is slechts 1 (wellicht nu 2) beperkende factor.
Goeie openingszin.quote:
Haaaaai Tijn!quote:
Ik heb het eelt in mijn handen staan. Was het maar 6 augustus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Delan het volgende:
[..]
zat er maar een geile man bij me thuis! nee die zit ver weg in negerland!
Mijn impotentie uiteraard.quote:
Leuk die kleffen boel hierquote:
heeeeeelemaal goed!!! waarom eenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja goedNet even de vakantieplannen besproken enzo
![]()
![]()
![]()
nog 14 nachtjes slapenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het eelt in mijn handen staan. Was het maar 6 augustus.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het eelt in mijn handen staan. Was het maar 6 augustus.
Hier klopt iets niet.quote:
hahaha niksquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeelemaal goed!!! waarom een? wat voor een beschaamtelijke dingen gaan jullie uitspoken dan, haha
hij mag toekijken!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft toch ook niet mee te doen?
Moet nog steeds de woonkamer doen. had het te druk en te warm de laatste tijd. En dan de boel opruimen en weer inrichten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk die kleffen boel hier![]()
Wat moet je nog aan je huisje doen? Of is het nu echt klaar?
Romantisch? Wie ben je en wat heb je met krengetje gedaan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef krengetje het volgende:
hahaha nikswordt gewoon een uber-romantisch weekend
heeeeeeeeeeel goed!! en zo hoort het!! heerlijk voor je lieverd!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahaha nikswordt gewoon een uber-romantisch weekend
krengetje is een heel romantisch persoontje hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romantisch? Wie ben je en wat heb je met krengetje gedaan?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romantisch? Wie ben je en wat heb je met krengetje gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |