waarvan kunnen ze niet slapen, je mag alleen maar kijken hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd. M&M zullen er niet van kunnen slapen...![]()
Maar de volgende dag moeten we nog wel wat energie hebben he? We kunnen niet alleen op astronautenvoer draaien dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.energie voor 10 de dag erna!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kauwen hoef ik niet op je hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja op mij kun je ook kauwen
O nee kut, da's Hubbabubba!
Jooquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Alles goed met Dick?
Heb Eraserhead nog bij me op schijf. Het kijken waard?
Opzwepend topic zo aan de vooravond van het (islamitisch) weekend.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke Single die hier legaal zit geloof ik... en ik ben meteen ook de enige die niet mee wil doen aan de geile praat hier...
Dat hoeft ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:22 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke Single die hier legaal zit geloof ik... en ik ben meteen ook de enige die niet mee wil doen aan de geile praat hier...
Tally toch! Was jij niet al bezet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Kauwen hoef ik niet op je hoor
Hooguit wat likken en sabbelen
Nee.. Ik ben bezet..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tally toch! Was jij niet al bezet?
So! Dat gaat snel hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Kauwen hoef ik niet op je hoor
Hooguit wat likken en sabbelen
Das ook weer zo ja..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Ik ben bezet..
Maar dat voel je niet hoor
Ja en?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tally toch! Was jij niet al bezet?
Heerlijk. Dat lijkt me ook wel wat. Ik heb een peukje en een restje koffie. De enige drugs die hier te halen zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Joo
Ja alles chill.... koud biertje en peukje present. Chillin like a madman![]()
Eraserhead is fucking weird kan ik je zeggen, en zeker het kijken waard.
Tis alleen wel zo'n film waar je gewoon een ontzettend onbehaaglijk naar en koud gevoel van krijgt.
Dus ja, als je daar voor in the mood bent, do your thing
Waarom tijd verspillen?quote:
Ik vind het niet geil, ik vind hetquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Welke geile praat?
O wacht.. je zit hier legaal zeg je. Ja, dan kan ik me voorstellen dat alles meteen geil lijkt
Ok, dus we hebben hier bezette dames, single dames, bezette dames die er gewoon toch op los gaan....quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee.. Ik ben bezet..
Maar dat voel je niet hoor
Zo is Tally.quote:
Global warming baby, global warming!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het niet geil, ik vind het. Maar ik ben dan ook zo heet als een frigidaire op de noordpool
Beng, bang, baf in de roos zeg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Welke geile praat?
O wacht.. je zit hier legaal zeg je. Ja, dan kan ik me voorstellen dat alles meteen geil lijkt
It feels slightly less sexy than the real thing.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
jep, so how does it feel to be sexually harassed on the interweb?
Nee hoor,.. juist geen chaos hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ok, dus we hebben hier bezette dames, single dames, bezette dames die er gewoon toch op los gaan....
Een grote chaos voorspel ik! Ff Jurassic park kijken hoe dat ook alweer met die theorie zat.
En je bent single omdat...?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het niet geil, ik vind het. Maar ik ben dan ook zo heet als een frigidaire op de noordpool
I love chaosquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ok, dus we hebben hier bezette dames, single dames, bezette dames die er gewoon toch op los gaan....
Een grote chaos voorspel ik! Ff Jurassic park kijken hoe dat ook alweer met die theorie zat.
Yeah baby yeahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |