Ik moet leren eerst in fobo's te kijken ......quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een blaadje liggen !
nergens.. je wordt uitgekozenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
klinkt spannend allemaalwaar kan ik me inschrijven ?
Eerlijk gejat is beter dan slecht bedacht, ofnie, Tijntje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever een poes dan een kater
Kreng misschien moet je even vertellen wat er met de vorige gebeurd isquote:
hoho, ik ben er ook nog!! ik en kreng gooien onze charmes in de strijd, moet je s kijken wie er braaf gaan liggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet hoezich houdt, maar ik denk toch zeker wel dat ik jou aankan, lief klein hulpeloos gegagbold krengetje...
Wie had het over lekker eten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik dan ook uitgenodigd?!lekker eten!
je fobo ziet er al goed uit.. nu de rest nogquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
En wat houdt de selectieprocedure in?
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerlijk gejat is beter dan slecht bedacht, ofnie, Tijntje?
euh... 6 meter onder de grond?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kreng misschien moet je even vertellen wat er met de vorige gebeurd is
Braaf?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef Delan het volgende:
[..]
hoho, ik ben er ook nog!! ik en kreng gooien onze charmes in de strijd, moet je s kijken wie er braaf gaan liggen
Ja iemand zat vanmiddag al te hameren op fobo (ja ik leer de lingo) dus dat heb ik net maar ff gelijk gedaan dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
je fobo ziet er al goed uit.. nu de rest nog
Jaquote:
Heul goed van jouquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja iemand zat vanmiddag al te hameren op fobo (ja ik leer de lingo) dus dat heb ik net maar ff gelijk gedaan dan.
Jij was dat toch van dat fobo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wie had het over lekker eten?Maar je komt maar mee hoor. Gezellig
Ik wil hem alleen waarschuwenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]dat weten alleen de 'échte' Singles
Braafquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja iemand zat vanmiddag al te hameren op fobo (ja ik leer de lingo) dus dat heb ik net maar ff gelijk gedaan dan.
Werk --> Studie. Of moeten we bijbaantjes ook opschrijven?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heul goed van jouen voor de rest?
werk? hobbys? relatie?
Studie? Hoe oud ben je dan? En welke studie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Werk --> Studie. Of moeten we bijbaantjes ook opschrijven?
Hobbies = Reizen, films, rennen, muziek
Relatie = Nee. Di's toch Singles?
Dat blijktquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Jij was dat toch van dat fobo?
Nou ik luister al goed naar de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |