Eerder aanvallen is ook riskant, met de lange afdaling een het stuk vlak voor de Tourmalet. Dit is de manier om het meeste te winnen. Alleen als F. Schleck er nog zou zijn, zou je echt een aanvalsplan op kunnen zetten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar wat gek dat hij dan alles zet op die klim.
Wie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar wat gek dat hij dan alles zet op die klim.
Ik zie ze die 5 minuten niet volhouden op de Tourmaletquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij gaat er weer zo'n vroege vluchter winnen..
Nee hoor, als je ziet hoe makkelijk tijd ze verloren terwijl het peloton nog lang niet voluit reed, dan hebben ze die vluchters zo te pakken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef Gitank2 het volgende:
6 tot 7 minuten rijden ze op de Tourmalet met gemak dicht op deze vluchters.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef Gitank2 het volgende:
dan hoop ik Flechaquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens de Dauphine zou Brajkovic nu eerste moeten worden. Tour is de Dauphine niet en andersom. Volgens mij verschillen Menchov en Contador niet veel van elkaar in tijdritten en is eigenlijk normaal gesproken Contador gewoon sterker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef MB2010 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ? Nogmaals, in de tijdrit van de dauphine, won Menchov 50 seconden op Contador. Dit was een tijdrit MET een klim, over 49 km. Een volledig vlakke tijdrit zoals zaterdag ligt Menchov nog beter.
ik zou niet weten wie van die kopgroep kan winnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef Gitank2 het volgende:
Overal bergop afgereden? Dat valt wel mee. Vorig jaar demarreerde Contador uit alle hoeken en standen. Nu kan hij toch echt moeilijker wegkomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef groenen het volgende:
Hoezo is Contador minder dan normaal? Hij heeft Menchov er overal bergop afgereden, behalve na een surplace.
Omdat 'ie normaal gesproken Schleck er ook af had gereden. En zoveel tijd heeft 'ie niet op Menchov gepakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef groenen het volgende:
Hoezo is Contador minder dan normaal? Hij heeft Menchov er overal bergop afgereden, behalve na een surplace.
Ik ook niet. Lijkt me sterkquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie van die kopgroep kan winnen
Ik vind niet dat je een proloog van 9 km vol met bochten kan vergelijken met een tijdrit van 52Km.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En in de proloog verloor hij op 9 kilometer een halve minuut.
Menchov kon trouwens in de laatste ritten vlot mee met Schleck en Contador, maar die reden dan ook helemaal niet vol door, dus dat zegt niet zoveel.
Waarschijnlijk ook niet , als er gekoerst wordt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zie ze die 5 minuten niet volhouden op de Tourmalet
Hij heeft het ook niet erg vaak geprobeerd. De enige keer dat Schleck en Contador eens echt volledig bleven doorgaan, werd iedereen op minstens een minuut gereden. Alle andere keren hielden ze in en waren het maar prikjes, testen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Overal bergop afgereden? Dat valt wel mee. Vorig jaar demarreerde Contador uit alle hoeken en standen. Nu kan hij toch echt moeilijker wegkomen.
eigenlijk normaal gesproken wel. Maar de vraag was of Menchov tijd kan winnen en de tijdrit. En dat kan. Want het is maar zeer de vraag of eigenlijk normaal gesproken nu van toepassing is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Volgens de Dauphine zou Brajkovic nu eerste moeten worden. Tour is de Dauphine niet en andersom. Volgens mij verschillen Menchov en Contador niet veel van elkaar in tijdritten en is eigenlijk normaal gesproken Contador gewoon sterker.
Ook al waren het maar prikjes, Menchov was de enige die vlotjes met Contador en Schleck mee kon schuiven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet erg vaak geprobeerd. De enige keer dat Schleck en Contador eens echt volledig bleven doorgaan, werd iedereen op minstens een minuut gereden. Alle andere keren hielden ze in en waren het maar prikjes, testen.
Ik zeg ook niet dat hij geen tijd kan winnen, maar 2 minuten is gewoon teveel en daarom zou hij moeten aanvallen... Ik hoop dat hij gister gewoon heeft gebluft aangezien Rabo nu op kop gaat rijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
eigenlijk normaal gesproken wel. Maar de vraag was of Menchov tijd kan winnen en de tijdrit. En dat kan. Want het is maar zeer de vraag of eigenlijk normaal gesproken nu van toepassing is.
In de proloog reed Menchov ook niet voluit vanwege de weersomstandigheden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:16 schreef MB2010 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een proloog van 9 km vol met bochten kan vergelijken met een tijdrit van 52Km.
Maar goed, we zullen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |