hoi Bosquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef crv het volgende:
[..]
tumor![]()
Echter het kan zelfs nog zijn dat het van een verlaten kram komt van een vorige Operatie. der is al eens een vergeten kram gevonden
Op die plek in zij n hals is hij ooit geopereerd aan kanker, niet lymfklier, maar een ander soort wat daar voorkomt
yep, thanksquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat is wel minder
![]()
Nou sterkte dan maar
Yoh Bos, ja gaat lekker hier hequote:
thnaks. laat de pret hier aub niet bederven door mijn kloterigheidjes.quote:
Ghehe waar FOK! al niet goed voor isquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef crv het volgende:
[..]
thnaks. laat de pret hier aub niet bederven door mijn kloterigheidjes.
Put juist veel kracht uit de lol en onzin hier
FOK! maakt meer goed dan je lief isquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe waar FOK! al niet goed voor is
nee was even aan het werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef crv het volgende:
of zitten jullie ook allemaal tour te kijken
Ik was even de laptop aan het opschonenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef crv het volgende:
of zitten jullie ook allemaal tour te kijken
en zitten nu al je toetsen in de stofzuigerquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was even de laptop aan het opschonen
quote:
quote:
*kijktquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Thuissssss
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef crv het volgende:
[..]
en zitten nu al je toetsen in de stofzuiger
Nette jongetjes doen dat toch nietquote:
Sinds wanneer is Ll een net jongetje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nette jongetjes doen dat toch niet
Nette vrouwtjes ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nette jongetjes doen dat toch niet
Zijn er nette vrouwtjes hier?quote:
Nette jongetjes en nette vrouwtjes doen wel aan seksquote:
Sowieso is het niet vreemd lijkt mequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Als je lang geen sex hebt gehad. Is masturberen toch helemaal niet vreemd? Of je nu een net persoon bent of niet
Hoeft niet per se met sex te maken te hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Als je lang geen sex hebt gehad. Is masturberen toch helemaal niet vreemd?
Ook al heb je gister of vandaag nog seks gehad!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Als je lang geen sex hebt gehad. Is masturberen toch helemaal niet vreemd? Of je nu een net persoon bent of niet
Masturberen is sowieso niet vreemdquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Pruimentaart gebakken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens maakte ik een grapje en was ik gewoon aan het koken en zit ik nu te eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
Als je er zin in hebt moet je het doen (zolang de situatie het toelaat natuurlijk)
Zo noemt nog iemand het hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens maakte ik een grapje en was ik gewoon aan het koken en zit ik nu te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |