Klinkt als broodje aap, hoezo "weet je niet" of er een clausule in staat. Die zaakwaarnemers krijgen tonnen om dat uit te zoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:30 schreef Gert het volgende:
Jol was al rond met Fulham en wilde weg. Toen er geen clausule in zijn contract bleek te staan en ajax hem aan z'n contract wilde houden, was er ineens het verhaal dat Jol ajax "trouw bleef".![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt als broodje aap, hoezo "weet je niet" of er een clausule in staat. Die zaakwaarnemers krijgen tonnen om dat uit te zoeken.
quote:Rutte: nu kijken naar kabinet over rechts
DEN HAAG - VVD-leider Mark Rutte vindt dat er nu nadrukkelijk moet worden gekeken naar een kabinet „over rechts”, met daarin de PVV en het CDA. De liberaal heeft die boodschap neergelegd bij informateur Ruud Lubbers, zo zei hij na zijn gesprek. Deze optie had al steeds zijn voorkeur, aldus Rutte.
Nieuw verkiezingen! En dan een Roomsch-Rood kabinet!quote:
En dat is een probleem, omdat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij nieuwe verkiezingen komt er een 1partijkabinet met fuhrer Geert.
Geert gaat vast en zeker regeren, maar niet alleen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij nieuwe verkiezingen komt er een 1partijkabinet met fuhrer Geert.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is een probleem, omdat?
Het zal wel loslopen Remlof. De PVDA in Amsterdam heeft de gore moed om camera's met microfoons op te hangen, dat is vies smerig en voormalig DDR gedrag.quote:
nou, ik vind je best sexy zo om te zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben helemaal niet sexy
Heb wel vaak zin
Dat gaat 'm nooit worden in een coalitie, dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
Geert wil toch minder rechten voor moslims? Dat is apartheid,
Point taken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat nou jonguh, ik kijk alvast een stuk vrolijker dan jij
Ja, want het is de partij die zorgt voor de apartheid en niet het volk dat stemt op die partij zelf?quote:
Dat is in ieder geval apart volkquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want het is de partij die zorgt voor de apartheid en niet het volk dat stemt op die partij zelf?
Dat heeft 98% van de bevolking!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Tokkievolk zonder enig benul van politiek
De meesten zijn gelukkig toch nog wel intelligent genoeg om niet op een joker als Wilders te stemmen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heeft 98% van de bevolking!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De meesten zijn gelukkig toch nog wel intelligent genoeg om niet op een joker als Wilders te stemmen.
Zou Wilders alle ministersposten die de PVV krijgt zelf gaan bekleden???..want hij vertrouwd zijn eigen partij genoten niet eens.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat 'm nooit worden in een coalitie, dat weet jij ook wel.
Apartheid is er trouwens al jaren hoor, in de vorm van klassejustitie.
echt wel, is nu weer droog daar maar vanmorgen kwam het met bakken uit de hemel., wel erg mistig maar wat wil je hoog op een berg.quote:
quote:
Kan wel irritant zijn maar ik zag nu niet zo heel veel anders als andere jarenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kanjer he? Jammer van dat klote publiek, wat een zolen zeg!
Wat een deugniet Pietquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wilders heeft tegen Lubbers gezegd dat ie gedoogsteun wil geven.
Ja, het is er bij gaan horen, maar hoorde dus vanmiddag iemand zeggen dat het publiek je Tour kan verkloten. Ik vind sommige zogenaamde supporters ook echt te ver gaan. Renners kunnen er nog amper tussendoor, krijgen vlaggen in hun gezicht, zien kerels in hun blote kont met zich mee rennen, moeten zich maar op hun kont laten slaan. Als zo'n supporter die zo graag zijn 2 seconden beroemdheid wil valt en jij knalt er als tourrenner met je fiets bovenop ben je dus mooi het haasje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan wel irritant zijn maar ik zag nu niet zo heel veel anders als andere jaren
Het hoort er een beetje bij denk ik?
Neuh, het doel was primair meeregeren. Nu zegt ie zonder onderhandelingen dat gedogen ook al goed genoeg is. Toch wel een gigantisch verschil.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een deugniet Piet
Maar roept hij dat al niet een paar maanden tegen iedereen die het maar horen wil?
Een beetje gelijk hebben ze wel, maar dan ook maar een beetje. De Tour is al jaren zo als hij is. Als je bang bent om te verliezen of voor een vlag in je gezicht, dan moet je maar een andere koers gaan rijden. Die schapen staken ook zomaar de weg overquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, het is er bij gaan horen, maar hoorde dus vanmiddag iemand zeggen dat het publiek je Tour kan verkloten. Ik vind sommige zogenaamde supporters ook echt te ver gaan. Renners kunnen er nog amper tussendoor, krijgen vlaggen in hun gezicht, zien kerels in hun blote kont met zich mee rennen, moeten zich maar op hun kont laten slaan. Als zo'n supporter die zo graag zijn 2 seconden beroemdheid wil valt en jij knalt er als tourrenner met je fiets bovenop ben je dus mooi het haasje.
Heeft hij toch echt al wel vaker geroepenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, het doel was primair meeregeren. Nu zegt ie zonder onderhandelingen dat gedogen ook al goed genoeg is. Toch wel een gigantisch verschil.
quote:Dode kwal steekt nog 150 keer
Rye - Een dode kwal heeft woensdag voor paniek gezorgd op een strand in de Amerikaanse staat New Hampshire. Ook in levenloze toestand slaagde hij er nog in 150 keer te steken
quote:Project Belgen in bajes Tilburg verloopt goed
DEN HAAG - Het verblijf van Belgische gevangenen in de penitentiaire inrichting in Tilburg verloopt goed. Dat is de conclusie van een onlangs gehouden evaluatie door het Belgische Directoraat-Generaal Penintentiaire Inrichtingen en de Nederlandse Dienst Justitiële Inrichtingen. Dit heeft een woordvoerder van het ministerie van Justitie donderdag bevestigd.
quote:Chinees eet graag gloeilampen
Peking - Een Chinese man is verslaafd aan het eten van gloeilampen. Tijdens zijn leven heeft hij er zeker duizend weggewerkt. Doktoren begrijpen niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen zonder er iets aan over te houden.
Oeeiiii wat een knappe kerel hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan hebben we hier nog een "helder licht". We moeten de Telegraaf maar geloven
[..]
Duidelijk komkommertijd. Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan hebben we hier nog een "helder licht". We moeten de Telegraaf maar geloven
[..]
En waar zat jij dan al die tijd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Duidelijk komkommertijd. Wat een onzin.
Vraag me dan gelijk af of hij ze stuk kauwt of heel door slikt. Mocht het laatste het geval zijn dan zou hij best wat probleempjes kunnen hebben als hij moet poepenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kauwt ze natuurlijk stuk, heel krijg je ze niet door je strotjequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vraag me dan gelijk af of hij ze stuk kauwt of heel door slikt. Mocht het laatste het geval zijn dan zou hij best wat probleempjes kunnen hebben als hij moet poepen
Komkommers plukkenquote:
Nee wel genoeg dronken oranje debielen in een te klein bootje. Ook leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, komkommertijd dus
Is dat Oranje elftal nog langs je portiek komen varen?
Gaan wij volgende week een kop koffie drinken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel genoeg dronken oranje debielen in een te klein bootje. Ook leuk
Ben je in de buurt. Surequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaan wij volgende week een kop koffie drinken?
Ik zorg dat ik in de buurt ben, heb vakantie hèquote:
Best.. Ik heb geen honden oppas (mits ik wat hoor van mijn laatste sollicitatie waar mijn zus compleet stuk ging van het lachen maar ach)quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik in de buurt ben, heb vakantie hè
Doen we in de namiddag? Gaan we gelijk een hapje eten (mits akkoord van jouw kant)
Dat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik in de buurt ben, heb vakantie hè
Doen we in de namiddag? Gaan we gelijk een hapje eten (mits akkoord van jouw kant)
Edit: regelen het wel even via de achterdeur, je hoort nog van mij![]()
Misschien kun je je naam veranderen in Heinquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de reclame keuringsdientst van waarden, over de cornflakes met ijzer erin. Ik eet die shit, ben benieuwd.
moet je maar oppassen als iemand een magneet op je zetquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de reclame keuringsdientst van waarden, over de cornflakes met ijzer erin. Ik eet die shit, ben benieuwd.
bewaren en naar de ijzerboer brengen levert echt wat op hoor oud ijzerquote:
Wat was de uitkomst? goed of slecht ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
ow.. owke... ik eet die shit namelijk ook maar ik ben niet zwanger, en jij dus ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij boeit 't alleen (in negatieve zin dus) voor zwangere vrouwen. Ik poep 't gewoon uit. Er zat wel veel suiker in volgens die miep. Wat kan je nog wel eten tegenwoordig
maar ik dacht dat dat juist goed wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef hondjes het volgende:
Gaan ze daan nu pas een uitzending over maken.
Is al een jaar bekend dat er ijzer inzit.
Het was dan ook een vervolg, hondjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef hondjes het volgende:
Gaan ze daan nu pas een uitzending over maken.
Is al een jaar bekend dat er ijzer inzit.
Ja, maar dat is 'een ander soort' ijzer (het goede dus). Dit was gewoon ijzerpoeder van een oude autoquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Gert het volgende:
In spinazie zit ook ijzer. Da's hartstikke gezond, vraag maar aan Popeye!
yepquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik dacht dat dat juist goed was![]()
volgens mij staat dat op dat pak van mij juist met koeieletters vermeld...
effe kijken voor de zekerheid
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 'een ander soort' ijzer (het goede dus). Dit was gewoon ijzerpoeder van een oude auto.
Ja dat is de one million dollar questionquote:
Zet je alum hoedje maar op.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
yepstaat er met koeieletters op.
TOPVIT (ja met een V)
RIJK AAN IJZER
BRON VAN VEZELS
VITAMINE B
dus da's niet goed ?
dus ik zit gewoon ijzerpoeder te vreten ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat is de one million dollar question. In de VS doen ze 't al vanaf WO2, hier wordt 't vooral als marketingtruc gezien (zie post fann
). In Denemarken is 't 'verboden' om producten te verrijken met dit soort extra's.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zet je alum hoedje maar op.
Het schijnt dat er nog meer stoffen inzitten,
Corn flakes werd aan de Amerikaanse soldaten gegeven, en men vroeg zich af ..waarom..
Wel, daar is door de alum hoedjes eens grondig onderzoek naar gedaan.
![]()
![]()
wat voor stoffen dan ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zet je alum hoedje maar op.
Het schijnt dat er nog meer stoffen inzitten,
Corn flakes werd aan de Amerikaanse soldaten gegeven, en men vroeg zich af ..waarom..
Wel, daar is door de alum hoedjes eens grondig onderzoek naar gedaan.
![]()
![]()
Volgens mij weleens in BNW als onderwerp geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Is er al een conspiracy topic over of zo?
Gewoon blijven eten, of iemand moet met een net zo lekker en makkelijk alternatief komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef FANN het volgende:
dus ik zit gewoon ijzerpoeder te vreten ?
nah....... lekker dan
Ja ik heb niet echt het idee dat het slecht voor me is dus ik blijf het lekker etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon blijven eten, of iemand moet met een net zo lekker en makkelijk alternatief komen?
quote:
Dat mag allemaal alleen als je alleen woont ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn grenzen pietje, ook voor alleenwonenden.![]()
Of nee.. eigenlijk niet hè.. die doen juist gewoon waar ze zin in hebben. Cornflakes eten als diner. Frikadel als ontbijt. Vlekken maken op de glazen salontafel. Poepen met de deur open.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Volgens mij weleens in BNW als onderwerp geweest.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... heb je nog een linkje?
effe lezen
owkee ik heb geen haastquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ff zoeken hoor, heb twee wijntjes op dus het lan even duren
oke dank je wel... effe neuzen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
Is ons 'gezonde' voedsel wel veilig - NOT
Maar kan ook best een ander zijn hoor.
Maar het gaat over voeding, dus dat is al íets
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat mag allemaal alleen als je alleen woont ?
pffffff ik hou me wel aan mijn eigen ''dieet'' veel olijfolie, tomaten, yogurtshakes en zulksquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
Is ons 'gezonde' voedsel wel veilig - NOT
Maar kan ook best een ander zijn hoor.
Maar het gaat over voeding, dus dat is al íets
Ik ook dan kan ik lekker door blijven lullenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:54 schreef remlof het volgende:
Ik poep altijd met de deur open. Dat is leuk want dan komen de poezels langs. Sterker nog, als ik de deur dicht doe gaan ze er aan krabben
Tegen je griek?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook dan kan ik lekker door blijven lullen
Net als me borsten!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
oe........ jij hebt een snor EN borsten?![]()
Laysa is een bofkont
Niet ?quote:
Neeeeeeeeeeeeeee die laat ie gelukkig niet staan...ben je gekquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet ?
laat die mafketel echt zijn snor staan ?![]()
moet je effe wat aan doen heur , dat kan echt niet![]()
ik zou dreigen met een pittig kort kapsel
Dan mag ie blijvenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee die laat ie gelukkig niet staan...ben je gek
Ik ga niet klikken hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan mag ie blijven![]()
the horror snorren en baarden
alleen bij Demis vin ik het wel leuk, zelf met een jurk aan is ie nog leuk![]()
en met paardestaartjedie ken het hebben seg maar
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet ?
laat die mafketel echt zijn snor staan ?![]()
moet je effe wat aan doen heur , dat kan echt niet![]()
ik zou dreigen met een pittig kort kapsel
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jij rookt toch ook ? is dit een pica van jou?
De gelijkenis is frappant moet ik zeggen![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij leest ie de telegraaf! Hendig zon mandje voorop!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er best wel cool uit zo in dat zilvergrijs
Jep, ik heb het wel eens ontzettend warm, maar dat is vooral in de zomer met 30 graden plus. Verder geen last van, behalve dan de laatste dagen 's morgens tussen 9 en 12quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef hondjes het volgende:
Dat van die midlife, dat dacht ik ook al vanmorgen.
Heb je het wel eens ontzettend warm , Teun.
Want ook mannen krijgen opvliegers, die duren uren.
Cornflakes zijn in principe sowieso al rommel van het niveau wit brood... dus echt voor je gezondheid eet je het niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die van vorige week was al een herhaling en nu herhalen ze hem weer? Wel ontluisterend, dat ijzer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:00 schreef Leandra het volgende:
Cornflakes zijn in principe sowieso al rommel van het niveau wit brood... dus echt voor je gezondheid eet je het niet.
Maar goed, ik had toevallig vorige week die originele uitzending gezien, en ik heb er iig één ding van geleerd; dat ijzer nog minder door je lichaam wordt opgenomen als je het met melk gebruikt, met vitamine C samen werkt beter.
Dus sindsdien neem ik mijn zwangerschaps-multivitaminen met Tropicana Sanguinello ipv met drinkontbijt.
Môgguh
Oh. Je knokkeltjes worden een beetje wit ...quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef Copycat het volgende:
Oh. Je knokkeltjes worden een beetje wit ...
Fulltime voor mezelf. Over een uurtje een afspraak met de werkcoach van het UWV en hopelijk wordt ze blij van mijn plannen en mag ik het met behulp van een UWV-vangnetje doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je nu eigenlijk een nieuwe baan zoeken, of fulltime voor jezelf? Of wat?
Nee, die van vorige week (overdag een keer) was idd een herhaling, die van gisteravond was de vervolg daarop wegens het rumoer wat er was ontstaan naar aanleiding van die eerste uitzending.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die van vorige week was al een herhaling en nu herhalen ze hem weer? Wel ontluisterend, dat ijzer.
Die eerste was vorige week ook 's avonds weer op televisie. Het vervolg viaUitzendingGemist later maar eens bekijken!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
Nee, die van vorige week (overdag een keer) was idd een herhaling, die van gisteravond was de vervolg daarop wegens het rumoer wat er was ontstaan naar aanleiding van die eerste uitzending.
Spannend, nicequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Copycat het volgende:
Fulltime voor mezelf. Over een uurtje een afspraak met de werkcoach van het UWV en hopelijk wordt ze blij van mijn plannen en mag ik het met behulp van een UWV-vangnetje doen.
Jij eet die shit ook hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
Die eerste was vorige week ook 's avonds weer op televisie. Het vervolg viaUitzendingGemist later maar eens bekijken!
Okay, dan heb ik gewoon de herhaling van de volgende middag gezienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die eerste was vorige week ook 's avonds weer op televisie. Het vervolg viaUitzendingGemist later maar eens bekijken!
Waarom eet jij het eigenlijk??quote:
Het is er maar eentje jogguh ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, plastic kamerplanten kunnen echt niet
Daar ging 't mis, no way daar zin in heb. En wat danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:
Je lijkt me intelligent genoeg om de lijst met ingrediënten door te nemen
Nee maar je kunt nog beter een appel en een banaan met een beker melk wegwerken dan cornflakes.... echt, zo'n verschrikkelijk nutteloze maagvulling, iets anders is het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ging 't mis, no way daar zin in heb. En wat dan? Geen zin om brood te smeren 'sochtends, en kwark of iets zijn er ook in 800 soorten van gezond tot 100% suiker.
maar in die cornflakes van mij zitten wel veel vezels.... waar je dan weer lekker kan van poepen ...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee maar je kunt nog beter een appel en een banaan met een beker melk wegwerken dan cornflakes.... echt, zo'n verschrikkelijk nutteloze maagvulling, iets anders is het niet.
ik dacht dat jou ontbijt uit Bier bestond?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat ik een schaaltje volle yoghurt (zonder iets er in) bij het ontbijt wel heel erg lekker vind![]()
Nee, dat komt er eigenlijk alleen maar tussen de avondmaaltijd en de nachtrust aan te pasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat jou ontbijt uit Bier bestond?
ow... dus eigenlijk ben je stiekum gewoon een ''melkmuiltje''quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat komt er eigenlijk alleen maar tussen de avondmaaltijd en de nachtrust aan te pas
Ow ja melk moet bij m'n ontbijtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dus eigenlijk ben je stiekum gewoon een ''melkmuiltje''
Joris driepinterquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja melk moet bij m'n ontbijt
's Zomers mag het ook karnemelk zijn
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
Zon!
Ik hoop op strandweer eigenlijk.
En ik drink best af en toe een pakje goedemorgen, begreep gister van Fann dat daar ook oude auto's in zitten
Laat ik dat ook maar doen, Biogarde (werkt ook prima op de darmen Fannquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ook ff wat yoghurt pakken....met heul veul suiker...bruine suiker
Ik zal even kijken, er staat nog wel een pakje in de koelkastquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik dacht dat het ook in goedemorgen zat.
Opgelucht is
Zelfs als je niet zwanger bent mag je het van mij eten zonder excuus hoor.....al dat stomme gedoe ...als je gewoon over de dag in balans eet is er niets aan de hand....en een beetje beweging....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik dat ook maar doen, Biogarde (werkt ook prima op de darmen Fann) met Crusli... ja ik weet, staat ook stijf van de suiker maar het is een van de dingen die ik wel probleemloos kan eten zonder te kokhalzen, dus zwangerschapstic, dus ik heb een geldig excuus
met links of rechtsdraaiend melkzuur?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik dat ook maar doen, Biogarde (werkt ook prima op de darmen Fann) met Crusli... ja ik weet, staat ook stijf van de suiker maar het is een van de dingen die ik wel probleemloos kan eten zonder te kokhalzen, dus zwangerschapstic, dus ik heb een geldig excuus
Nee, okay maar niet zwanger eet ik liever een gezonde boterham.... ware het niet dat ik die nu echt met heel veel moeite naar binnen krijg (en dan nog alleen maar als er kipfilet met olijfmayo, sla en pijnboompitten op zit), dus dan maar crusli...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs als je niet zwanger bent mag je het van mij eten zonder excuus hoor.....al dat stomme gedoe ...als je gewoon over de dag in balans eet is er niets aan de hand....en een beetje beweging....
Hou eens op ik krijg er nog meer honger vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, okay maar niet zwanger eet ik liever een gezonde boterham.... ware het niet dat ik die nu echt met heel veel moeite naar binnen krijg (en dan nog alleen maar als er kipfilet met olijfmayo, sla en pijnboompitten op zit), dus dan maar crusli...
Oh en fruit....... kersen zijn nu echt![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja!!!![]()
Gefeiliesie-teâht!
[ afbeelding ]
is er ergens gratis zuipen ga je nog wat leuks doen vandaag of vanavond?![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:50 schreef Leandra het volgende:
Bij de voedingswaarden zie ik het niet staan Liesje, en bij de ingrediënten ook niets wat op toegevoegde ijzer lijkt.
Tis nu het afgekoeld is ook een stuk aangenamer om in het pashokje kleding te moeten passenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, misschien even ergens eten met vriendje ofzo, ik zie wel. Heb mijn ouders in ieder geval kunnen overtuigen dat ze echt niet dat hele eind hoeven te rijden en ik had ze net voor de telefoon en ze komen echt niet, ook niet als verrassing en dat geeft mij wel een stukje rust eigenlijk
En ik wilde heel erg graag naar het strand maar volgens mij trekt het helemaal dicht. En zo even de stad in om een rok die ik gister kocht te gaan ruilen naar een maatje groter, misschien toch maar eens een keer iets passen in de winkel
Kipfilet stinkt altijd zo als je het uit de verpakking haaltquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
En ik ontbijt met een gevulde koek of een kano. Roze koek. Pennywafel. Chocoprins! Boterkoek of liga. Kandijkoek, maar zo heet het eigenlijk niet. Wel die van de Appie maar van Lu heten ze... eh... Of een bisquitje. Maar dat is meestal eind van de week.
En als ik aan de lijn ben met een cracker met magere kaas.
Of kipfilet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Moe is en zit te genieten van een grote bak fruitsalade![]()
Liesje, van harte
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Hoe heten die dingen nou toch! Geen kandijkoeken maar.....![]()
Ahh irritant!
En ja, kipfilet stinkt maar t smaakt wel lekker.
Ontbijtkoek?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Hoe heten die dingen nou toch! Geen kandijkoeken maar.....![]()
Ahh irritant!
Die had ik al op, 't is het eerste wat ik doe als ik uit die zaal kom. Het sluit daar 's morgens om 11 uur , ik ben de laatste die weg is. Samen even een peuk roken met die sportinstructeur (tevens oud-militair, inmiddels gepensioneerd)quote:
Oh taartquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die moet je toch met de rasp over de vers gebakken taart doen??
Ja, ook een marketingproduct. Dat is heus niet Lea-proof.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn ontbijt van de laatste dagen
[ afbeelding ]
Denk het ook niet. Melk is trouwens sowieso slecht voor volwassen (lees ik steeds vaker)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ook een marketingproduct. Dat is heus niet Lea-proof.
Echt wel, daar ontbijt ik tegenwoordig ook mee....... ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ook een marketingproduct. Dat is heus niet Lea-proof.
Meestal zijn de halve liters goedkoper dan de literpakken trouwens...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Melk is trouwens sowieso slecht voor volwassen (lees ik steeds vaker)
Ik kijk werkelijk nooit naar prijzen, maar dat een halve liter minder kost dan een liter lijkt mij volstrekt logischquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal zijn de halve liters goedkoper dan de literpakken trouwens...
Hoewel ik eergisteren zag dat de prijs bij AH gedaald was van ¤ 0,77 naar ¤ 0,74 voor een halve liter, dus dan is het prijsverschil nog groter geworden (een liter was ¤ 1,56 bij de AH)
Voor Pietje: Bij de Jumbo is het ¤ 0,69 per halve liter
Bij groente is het eenpersoonsblikje vaak duurder dan de grotere blikken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk werkelijk nooit naar prijzen, maar dat een halve liter minder kost dan een liter lijkt mij volstrekt logisch
Maar als je rekent dan zie je ook dat 2 halve liters minder kosten dan 1 liter... en dat is dan weer niet logischquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk werkelijk nooit naar prijzen, maar dat een halve liter minder kost dan een liter lijkt mij volstrekt logisch
UWV: waar ze je meer afnemen dan gunnen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
UWV, wat een nachtmerrie. De vraag is nog maar of ik met behulp van hun mag starten, ook al speelde ik voorheen vooral een beetje in de marge.
Ook altijd leuk om te bakkussen in de rij voor de balie. Zo'n getatoeëerde flapdrol die denkt dat de rij niet voor hem geldt ... "Oh, is het hier niet zoals in MacDonalds. Dat je voor een kassa een rij hebt en niet samen in een rij voor meer balies"?"
Toen begon ik over referentiekaders en go figure en toen vond ie me terecht een arrogante kut. Maar mooi dat ie achteraan stond.
Het is idd geen instantie waar je vrolijk van wordt, behalve als je ervoor werkt, want de salarissen zijn bovengemiddeld goed in verhouding tot het bedrijfsleven, maar dat zal vooral afhankelijk zijn van het gemiddelde niveauquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
UWV, wat een nachtmerrie. De vraag is nog maar of ik met behulp van hun mag starten, ook al speelde ik voorheen vooral een beetje in de marge.
Ook altijd leuk om te bakkussen in de rij voor de balie. Zo'n getatoeëerde flapdrol die denkt dat de rij niet voor hem geldt ... "Oh, is het hier niet zoals in MacDonalds. Dat je voor een kassa een rij hebt en niet samen in een rij voor meer balies"?"
Toen begon ik over referentiekaders en go figure en toen vond ie me terecht een arrogante kut. Maar mooi dat ie achteraan stond.
Doe ik ook altijd, gewoon die stellages even verbouwen, als je het achterste pak niet kan pakken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het enige waar ik naar kijk is de houdbaarheidsdatum. Ik ben dus zo iemand die altijd van achteraf pakt, vermoedelijk tot groot ongenoegen van de winkelier.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het enige waar ik naar kijk is de houdbaarheidsdatum. Ik ben dus zo iemand die altijd van achteraf pakt, vermoedelijk tot groot ongenoegen van de winkelier.
I know. Ik hoop echt dat ik wel in aanmerking kom. Dat andere traject is zo'n rompslomp met urenstaatjes en gedoe. Met fluctuerende uurprijzen en soms projectprijzen ontzettend kut invullen. Plus, als ik week vijf 20 uur werk aan mijn eigen toko, en week Zes slechts tien, blijft toch die 20 uur staan. En dus o0ok gekort op mijn uitkering.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:00 schreef Leandra het volgende:
Let er alleen wel op dat je, om recht te hebben op een WW-uitkering minimaal 4 keer per 4 weken moet solliciteren, dus als ze niet willen meewerken aan je "voor jezelf beginnen" plan, dan wil dat ook zeggen dat je waarschijnlijk niet onder je sollicitatieplicht uitkomt.
Arme sloebers zoals wij! Altijd eerst kijken naar de prijsquote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme sloebers zoals wij! Altijd eerst kijken naar de prijs
Wat een combi!quote:
Ik kijk naar de prijs en de datum.....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Arme sloebers zoals wij! Altijd eerst kijken naar de prijs
Wij combineren dat van nature blijkbaar!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk naar de prijs en de datum.....
whehehehhe bij Dirk v.d. B laten ze altijd kratjes slingeren die pak ik er gewoon bij..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, gewoon die stellages even verbouwen, als je het achterste pak niet kan pakken.
Nee, het is zeker de bedoeling dat je melk koopt die je overmorgen weer kunt wegflikkeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:29 schreef FANN het volgende:
1 keertje zei zo'n jongen... jaa.. maar dat ik niet de bedoeling...
toen zei ik JAWEL.... vraag maar aan je moederen toen deed ie het wel
soms is het zelf de datum van DIE dagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het is zeker de bedoeling dat je melk koopt die je overmorgen weer kunt wegflikkeren.
Ik graai ook altijd achteraan.
Ja, en als het om melk gaat dan mogen ze daar niet eens een 35% korting sticker opdoen, want melk heeft een vastgestelde minimumprijs.... vraag me af of ze het wel gratis mogen weggeven trouwensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef FANN het volgende:
[..]
soms is het zelf de datum van DIE dag
nou jah.....zeg... heb je toch niks aan
Mew... die knul deed gewoon zijn werkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef Leandra het volgende:
Waar haalt zo'n puber het trouwens vandaan om je te vertellen dat dat niet de bedoeling is??
Als ik één keer in de week boodschappen doe dan wil ik wel melk hebben die volgende week vrijdag ook nog goed is, dus als de melk die vooraan staat maar tot dinsdag goed is dan neem ik toch echt wel die melk die houdbaar is totdat ik het weer tijd vind om boodschappen te doen.
Maakt me niet uit of hij zijn werk doet, zijn werk is vakken vullen.... niet mij vertellen dat ik een inferieur product moet nemen tegen de zelfde prijs als het gewone product wat ze ook verkopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew... die knul deed gewoon zijn werk![]()
Hem is natuurlijk verteld, nieuwe pakken achteraan zetten dus dat doet ie dan ook netjes...
Het viel me hier ook op toen het nog SdB was, ik hoop dat het over is nu ze een Jumbo zijn, maar eerlijk gezegd heb ik er niet het volle vertrouwen in, want het is een franchiser.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
En het lijkt wel alsof mijn SdB steeds vaker producten inkoopt die steeds korter houdbaar zijn. Volgens mij krijgen zij die producten ook voor minder geld. Maar dat had ik hier al eens eerder vermeldt.
Nah... ik vond al lief dat ie het effe voor me wilde pakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of hij zijn werk doet, zijn werk is vakken vullen.... niet mij vertellen dat ik een inferieur product moet nemen tegen de zelfde prijs als het gewone product wat ze ook verkopen.
Ja das waar, dat heb ik dan weer eigenlijk nooit nodig met m'n 1.77 en af en toe zo'n knul van ruim 2 meter bij mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik vond al lief dat ie het effe voor me wilde pakken
Is dat een ''hangouderen plek?''quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger! Toen de melk nog uit de kraan kwam en het water nog uit de sloot!
Hangjongeren hè! Tegenwoordig moet je 93+ zijn om naar een hangoudere plek te mogen! De vergrijzing en zulks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat een ''hangouderen plek?''![]()
gezellie wel...
En dat kun je niet hebben wou je zeggen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef FANN het volgende:
ik koop vaak van die kinderbanaantjes, zo voor tussendoor, anders heb je gelijk zo'n groot ding
om te etenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat kun je niet hebben wou je zeggen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon afspoelen onder de kraan of met een borsteltje?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je zit pas op 50% van de tijd, om half 6 (en niet eerder) mag je je pas serieus zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tussen drie en vijf uur komen we langs, nog één uur te gaan. 't Zal toch niet zo zijn dat ze niet komen hè. De oude bank ligt al op de stort
Ik vertrouw het sowieso niet helemaal. Volgens mij dumpen ze dat showroommodel hier. Tien weken levertijd die er opeens vijf worden, dat kan bijna niet. Bovendien denk ik dat ze het bedongen kussen er niet bij gaan leveren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit pas op 50% van de tijd, om half 6 (en niet eerder) mag je je pas serieus zorgen gaan maken.
Juist dat zit in mijn achterhoofd. Hij zei er nog bij dat het de laatste leverdag voor de vakantie was. Daarna drie weken dicht. Maar ik hoor nu een vrachtwagen stoppenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef Gert het volgende:
Ik heb echt nóóit dat bedrijven niet op de afgesproken tijd afleveren. No worries.
Zou het die bezorger met Gert z'n wasmachine zijn??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat zit in mijn achterhoofd. Hij zei er nog bij dat het de laatste leverdag voor de vakantie was. Daarna drie weken dicht. Maar ik hoor nu een vrachtwagen stoppen
quote:
quote:
En vriendelijk en een kussen en een leren tasje van hetzelfde leer met daarin een spuitbus om het leer waterafstotend te maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef Gert het volgende:
Hè wat saai.![]()
Zeker ook gewoon vriendelijke lui en zo?
Zijn ze tenminste wel dat kussen dan vergeten?
en zit ie lekker, en staat ie leuk, niet beschadigd of wat dan ook???quote:
Er zitten wel wat beschadigingen op, maar dat zit in het leer aldus mijnheer chauffeur. Schijnt zo te horen. Nou ja, kniesoor die op alle slakken zout legt, ik doe het er maar mee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zit ie lekker, en staat ie leuk, niet beschadigd of wat dan ook???
Leder Africa tabac, Model Drive 2.5 zits, één paardenkracht, maar da's alleen als ik erop zitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb je nu ook een bank van buffelkutjesleer, teun?
Ik heb een Klippan! Met een klippan hoes, want ik zit veilig of ik zit niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leder Africa tabac, Model Drive 2.5 zits, één paardenkracht, maar da's alleen als ik erop zit
als jij er blij mee bentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zitten wel wat beschadigingen op, maar dat zit in het leer aldus mijnheer chauffeur. Schijnt zo te horen. Nou ja, kniesoor die op alle slakken zout legt, ik doe het er maar mee.
Nog even gecontroleerd met de vraag "Hebben jullie die nu uit de showroom gehaald?" maar het antwoord van de chauffeur was "Nee, hij kwam vanmorgen binnen!".
Ik vind het een stijlvolle stoel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu ga ik denk ik toch maar even bellen voor die stoel. 't Moest maar doorgaan voor ¤ 600,-, dan is het af
Morgenavond pas. En dan een neefje te logeren, dus ook niet echt.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:07 schreef Leandra het volgende:
Mag je ook niet over mensen met een ban praten??
Ik dacht dat alleen de bans zelf verboden terrein waren...
*fluistert dan maar zachtjes: Veulen
Ben benieuwd wanneer ze weer komt postenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:33 schreef Leandra het volgende:
Kiek dan:
[..]
[..]
Ben benieuwd wanneer ze weer komt posten
Ik zag het, maar toen was ik er denk ik minder..... want het was me niet opgevallen, ik dacht dat ze nog steeds een ban hadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is hier alweer geweest, een tijdje geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |