Klinkt als broodje aap, hoezo "weet je niet" of er een clausule in staat. Die zaakwaarnemers krijgen tonnen om dat uit te zoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:30 schreef Gert het volgende:
Jol was al rond met Fulham en wilde weg. Toen er geen clausule in zijn contract bleek te staan en ajax hem aan z'n contract wilde houden, was er ineens het verhaal dat Jol ajax "trouw bleef".![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt als broodje aap, hoezo "weet je niet" of er een clausule in staat. Die zaakwaarnemers krijgen tonnen om dat uit te zoeken.
quote:Rutte: nu kijken naar kabinet over rechts
DEN HAAG - VVD-leider Mark Rutte vindt dat er nu nadrukkelijk moet worden gekeken naar een kabinet „over rechts”, met daarin de PVV en het CDA. De liberaal heeft die boodschap neergelegd bij informateur Ruud Lubbers, zo zei hij na zijn gesprek. Deze optie had al steeds zijn voorkeur, aldus Rutte.
Nieuw verkiezingen! En dan een Roomsch-Rood kabinet!quote:
En dat is een probleem, omdat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij nieuwe verkiezingen komt er een 1partijkabinet met fuhrer Geert.
Geert gaat vast en zeker regeren, maar niet alleen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij nieuwe verkiezingen komt er een 1partijkabinet met fuhrer Geert.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is een probleem, omdat?
Het zal wel loslopen Remlof. De PVDA in Amsterdam heeft de gore moed om camera's met microfoons op te hangen, dat is vies smerig en voormalig DDR gedrag.quote:
nou, ik vind je best sexy zo om te zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben helemaal niet sexy
Heb wel vaak zin
Dat gaat 'm nooit worden in een coalitie, dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
Geert wil toch minder rechten voor moslims? Dat is apartheid,
Point taken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat nou jonguh, ik kijk alvast een stuk vrolijker dan jij
Ja, want het is de partij die zorgt voor de apartheid en niet het volk dat stemt op die partij zelf?quote:
Dat is in ieder geval apart volkquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want het is de partij die zorgt voor de apartheid en niet het volk dat stemt op die partij zelf?
Dat heeft 98% van de bevolking!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Tokkievolk zonder enig benul van politiek
De meesten zijn gelukkig toch nog wel intelligent genoeg om niet op een joker als Wilders te stemmen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heeft 98% van de bevolking!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De meesten zijn gelukkig toch nog wel intelligent genoeg om niet op een joker als Wilders te stemmen.
Zou Wilders alle ministersposten die de PVV krijgt zelf gaan bekleden???..want hij vertrouwd zijn eigen partij genoten niet eens.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gaat 'm nooit worden in een coalitie, dat weet jij ook wel.
Apartheid is er trouwens al jaren hoor, in de vorm van klassejustitie.
echt wel, is nu weer droog daar maar vanmorgen kwam het met bakken uit de hemel., wel erg mistig maar wat wil je hoog op een berg.quote:
quote:
Kan wel irritant zijn maar ik zag nu niet zo heel veel anders als andere jarenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kanjer he? Jammer van dat klote publiek, wat een zolen zeg!
Wat een deugniet Pietquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wilders heeft tegen Lubbers gezegd dat ie gedoogsteun wil geven.
Ja, het is er bij gaan horen, maar hoorde dus vanmiddag iemand zeggen dat het publiek je Tour kan verkloten. Ik vind sommige zogenaamde supporters ook echt te ver gaan. Renners kunnen er nog amper tussendoor, krijgen vlaggen in hun gezicht, zien kerels in hun blote kont met zich mee rennen, moeten zich maar op hun kont laten slaan. Als zo'n supporter die zo graag zijn 2 seconden beroemdheid wil valt en jij knalt er als tourrenner met je fiets bovenop ben je dus mooi het haasje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan wel irritant zijn maar ik zag nu niet zo heel veel anders als andere jaren
Het hoort er een beetje bij denk ik?
Neuh, het doel was primair meeregeren. Nu zegt ie zonder onderhandelingen dat gedogen ook al goed genoeg is. Toch wel een gigantisch verschil.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een deugniet Piet
Maar roept hij dat al niet een paar maanden tegen iedereen die het maar horen wil?
Een beetje gelijk hebben ze wel, maar dan ook maar een beetje. De Tour is al jaren zo als hij is. Als je bang bent om te verliezen of voor een vlag in je gezicht, dan moet je maar een andere koers gaan rijden. Die schapen staken ook zomaar de weg overquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, het is er bij gaan horen, maar hoorde dus vanmiddag iemand zeggen dat het publiek je Tour kan verkloten. Ik vind sommige zogenaamde supporters ook echt te ver gaan. Renners kunnen er nog amper tussendoor, krijgen vlaggen in hun gezicht, zien kerels in hun blote kont met zich mee rennen, moeten zich maar op hun kont laten slaan. Als zo'n supporter die zo graag zijn 2 seconden beroemdheid wil valt en jij knalt er als tourrenner met je fiets bovenop ben je dus mooi het haasje.
Heeft hij toch echt al wel vaker geroepenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, het doel was primair meeregeren. Nu zegt ie zonder onderhandelingen dat gedogen ook al goed genoeg is. Toch wel een gigantisch verschil.
quote:Dode kwal steekt nog 150 keer
Rye - Een dode kwal heeft woensdag voor paniek gezorgd op een strand in de Amerikaanse staat New Hampshire. Ook in levenloze toestand slaagde hij er nog in 150 keer te steken
quote:Project Belgen in bajes Tilburg verloopt goed
DEN HAAG - Het verblijf van Belgische gevangenen in de penitentiaire inrichting in Tilburg verloopt goed. Dat is de conclusie van een onlangs gehouden evaluatie door het Belgische Directoraat-Generaal Penintentiaire Inrichtingen en de Nederlandse Dienst Justitiële Inrichtingen. Dit heeft een woordvoerder van het ministerie van Justitie donderdag bevestigd.
quote:Chinees eet graag gloeilampen
Peking - Een Chinese man is verslaafd aan het eten van gloeilampen. Tijdens zijn leven heeft hij er zeker duizend weggewerkt. Doktoren begrijpen niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen zonder er iets aan over te houden.
Oeeiiii wat een knappe kerel hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan hebben we hier nog een "helder licht". We moeten de Telegraaf maar geloven
[..]
Duidelijk komkommertijd. Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan hebben we hier nog een "helder licht". We moeten de Telegraaf maar geloven
[..]
En waar zat jij dan al die tijd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Duidelijk komkommertijd. Wat een onzin.
Vraag me dan gelijk af of hij ze stuk kauwt of heel door slikt. Mocht het laatste het geval zijn dan zou hij best wat probleempjes kunnen hebben als hij moet poepenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kauwt ze natuurlijk stuk, heel krijg je ze niet door je strotjequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vraag me dan gelijk af of hij ze stuk kauwt of heel door slikt. Mocht het laatste het geval zijn dan zou hij best wat probleempjes kunnen hebben als hij moet poepen
Komkommers plukkenquote:
Nee wel genoeg dronken oranje debielen in een te klein bootje. Ook leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah, komkommertijd dus
Is dat Oranje elftal nog langs je portiek komen varen?
Gaan wij volgende week een kop koffie drinken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel genoeg dronken oranje debielen in een te klein bootje. Ook leuk
Ben je in de buurt. Surequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaan wij volgende week een kop koffie drinken?
Ik zorg dat ik in de buurt ben, heb vakantie hèquote:
Best.. Ik heb geen honden oppas (mits ik wat hoor van mijn laatste sollicitatie waar mijn zus compleet stuk ging van het lachen maar ach)quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik in de buurt ben, heb vakantie hè
Doen we in de namiddag? Gaan we gelijk een hapje eten (mits akkoord van jouw kant)
Dat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik in de buurt ben, heb vakantie hè
Doen we in de namiddag? Gaan we gelijk een hapje eten (mits akkoord van jouw kant)
Edit: regelen het wel even via de achterdeur, je hoort nog van mij![]()
Misschien kun je je naam veranderen in Heinquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de reclame keuringsdientst van waarden, over de cornflakes met ijzer erin. Ik eet die shit, ben benieuwd.
moet je maar oppassen als iemand een magneet op je zetquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na de reclame keuringsdientst van waarden, over de cornflakes met ijzer erin. Ik eet die shit, ben benieuwd.
bewaren en naar de ijzerboer brengen levert echt wat op hoor oud ijzerquote:
Wat was de uitkomst? goed of slecht ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
ow.. owke... ik eet die shit namelijk ook maar ik ben niet zwanger, en jij dus ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij boeit 't alleen (in negatieve zin dus) voor zwangere vrouwen. Ik poep 't gewoon uit. Er zat wel veel suiker in volgens die miep. Wat kan je nog wel eten tegenwoordig
maar ik dacht dat dat juist goed wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef hondjes het volgende:
Gaan ze daan nu pas een uitzending over maken.
Is al een jaar bekend dat er ijzer inzit.
Het was dan ook een vervolg, hondjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef hondjes het volgende:
Gaan ze daan nu pas een uitzending over maken.
Is al een jaar bekend dat er ijzer inzit.
Ja, maar dat is 'een ander soort' ijzer (het goede dus). Dit was gewoon ijzerpoeder van een oude autoquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Gert het volgende:
In spinazie zit ook ijzer. Da's hartstikke gezond, vraag maar aan Popeye!
yepquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik dacht dat dat juist goed was![]()
volgens mij staat dat op dat pak van mij juist met koeieletters vermeld...
effe kijken voor de zekerheid
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 'een ander soort' ijzer (het goede dus). Dit was gewoon ijzerpoeder van een oude auto.
Ja dat is de one million dollar questionquote:
Zet je alum hoedje maar op.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
yepstaat er met koeieletters op.
TOPVIT (ja met een V)
RIJK AAN IJZER
BRON VAN VEZELS
VITAMINE B
dus da's niet goed ?
dus ik zit gewoon ijzerpoeder te vreten ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat is de one million dollar question. In de VS doen ze 't al vanaf WO2, hier wordt 't vooral als marketingtruc gezien (zie post fann
). In Denemarken is 't 'verboden' om producten te verrijken met dit soort extra's.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zet je alum hoedje maar op.
Het schijnt dat er nog meer stoffen inzitten,
Corn flakes werd aan de Amerikaanse soldaten gegeven, en men vroeg zich af ..waarom..
Wel, daar is door de alum hoedjes eens grondig onderzoek naar gedaan.
![]()
![]()
wat voor stoffen dan ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zet je alum hoedje maar op.
Het schijnt dat er nog meer stoffen inzitten,
Corn flakes werd aan de Amerikaanse soldaten gegeven, en men vroeg zich af ..waarom..
Wel, daar is door de alum hoedjes eens grondig onderzoek naar gedaan.
![]()
![]()
Volgens mij weleens in BNW als onderwerp geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Is er al een conspiracy topic over of zo?
Gewoon blijven eten, of iemand moet met een net zo lekker en makkelijk alternatief komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef FANN het volgende:
dus ik zit gewoon ijzerpoeder te vreten ?
nah....... lekker dan
Ja ik heb niet echt het idee dat het slecht voor me is dus ik blijf het lekker etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon blijven eten, of iemand moet met een net zo lekker en makkelijk alternatief komen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |