Die reactie ja, maar jij quote nu een hele andere reactie die niets met jou te maken heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Deze reactie van je was wel degelijk op mij:
[..]
Stoppen ze onder hun koerstrui, krijgen ze geen koude wind op hu borstquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom krijgen de renners krantjes?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
\quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omdat ze zich rot vervelen en geen ipod kunnen luisteren vanwege de oortjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tegen de kouquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik legde nog even uit wat ik nou precies bedoeldequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die reactie ja, maar jij quote nu een hele andere reactie die niets met jou te maken heeft.
Ah zo, ik dacht al wat moeten ze ermee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stoppen ze onder hun koerstrui, krijgen ze geen koude wind op hu borst
Stoppen ze achter hun shirt zodat ze geen kou krijgen in afdaling.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
\
Voor de kou. Of om te lezen of de onderhandelingen voor Paars Plus gelukt of mislukt zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat ze zich rot vervelen en geen ipod kunnen luisteren vanwege de oortjes
Duidelijkquote:
Om op de hoogte te zijn van de laatste transfergeruchten, dan weten ze achter wie ze wel en niet aan moeten rijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja, alleen in de afdaling wordt het lastig. Hoever zit Burghardt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Wombcat het volgende:
Zou tof zijn als 'ie toch nog terugkomt
Is er al weer bij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, alleen in de afdaling wordt het lastig. Hoever zit Burghardt?
Het wordt sowieso wel boeiend, Schleck moet gaan aanvallen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Sastre kan er zo toch nog een boeiende rit van maken.
Ah, dan wordt het heel lastig, het is maar een korte afdaling, daarna nog een stuk vlak.quote:
Dat had ik al door na jouw reactie op mijn reactie, vandaar dat ik niet meer reageerde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik legde nog even uit wat ik nou precies bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |