Een zichzelf respecterende kok zal er idd zelf wat suiker aan toevoegen....quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou, omdat iedere zichzelf respecterende kok weet dat suiker en tomaten een verplichte combinatie zijn.
Niets doet een tomaat meer goed dan suikerHet haalt de smaak enorm omhoog. Ik ken geen Italiaan die een saus maakt zonder een puntje suiker.
Varkens wel, maar die eten sowieso alles...... als je echter koeien graan gaat voeren, is dat wat anders.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe ga je varkens voeren zonder granen? Denk je dat Biologische varkens geen granen krijgen?
Het is echter niet exclusief wat Amerikaans, in NL krijgen de koeien ook veel snijmais.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Varkens wel, maar die eten sowieso alles...... als je echter koeien graan gaat voeren, is dat wat anders.
Beetje overdreven. Ja, natuurlijk bakt Jamie Oliver ook taarten. Je mag ook best taartjes eten. Met mate, zoals met alles. Als je School Dinners had gezien, zou je weten dat wat die Britse kinderen op school te eten krijgen, simpelweg niet te verantwoorden is. Als ze het zelf kopen is het tot daar aan toe, maar als de overheid hen volstopt met gore rommel, is dat vrij ernstig.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:14 schreef Vasilevski het volgende:
Jamie Oliver, wat een held, doet het allemaal voor de kids!
WELCOME TO CICI'S!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef colorito86 het volgende:
Ik weet nog wel dat wij ook eens naar zo'n pizzaplace (waar ik even de naam van kwijt ben) gingen waar je ONBEPERKT pizza kon eten voor $7
JAA Cici's pizza. Bedankt. Kon er echt gewoon niet opkomen.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef jeoff het volgende:
[..]
WELCOME TO CICI'S!![]()
http://www.cicispizza.com
Volgens mij is het zelfs maar iets van $5 voor de onbeperkte Pizza, plus $2 voor een drankje (dat je ook weer onbeperkt kunt vullen)
Je kunt zeggen wat je wil van het eten daar, ik verheug me er altijd wel heel erg op iedere keer dat ik op bezoek ga. Kom meestal wat Kilotjes zwaarder terug en ben dan ook weer blij met een gezondere maaltijd hier.
Nog nergens een lekkerder ontbijtje gehad als bij Cracker Barrel bijv.![]()
In beide landen is de ene rood en de ander bruin/geel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:51 schreef Stokkie84 het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
Tomato - Potato
Tomaat - Aardappel
Elke zondag naar de kerk is voor die kinderen natuurlijk vele malen schadelijker dan elke week naar een all you can eat buffet van de pizza hut.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef emss het volgende:
Ook bij de Pizza Hut hebben ze op zondags meestal een all you can eat buffet met pizza's, pasta's, salades, etc. Best lekker wel, vooral de dessert pizza'smaar niet voor elke week. zoals mijn gastgezin die elke zondag na de kerk standaard naar de Pizza Hut ging.
Je hebt ook rode aardappelen en gele tomatenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef klausmeister het volgende:
[..]
In beide landen is de ene rood en de ander bruin/geel.
Klinkklare onzin, wat een plaat heb jij voor je kop gehad daar zeg.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:44 schreef emss het volgende:
Ja, maar als het bijna OVERAL in zit, zoals in Amerika, heb je bijna geen keus. Het is een enorme dikmaker. Met mate is het wel te doen denk ik, maar in Amerika is dat moeilijk.
Tja, amerikanen eten het schijnbaar graag zoet. In NL stoppen ze weer overal zout in, zoveel zelfs dat ik blikgroenten en nog erger, soep uit blik, niet te eten vind.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:57 schreef Marble het volgende:
Ik verbaas me ook wel over waar allemaal HFCS in zit hoor. Je kan het zo gek niet bedenken of het staat er wel weer tussen op het ingrediëntenoverzicht. Ze stoppen het echt overal in waar het maar kan, omdat ze dankzij het kromme subsidiebeleid zo'n gigantisch overvloedige cornstapel hebben.
Als kinderen het verschil tussen een aardappel en een tomaat al niet weten, weten ze dat al helemaal niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Je hebt ook rode aardappelen en gele tomaten
Dan weet jij waarschijnlijk niet dat 15/16 jarige exchange studentjes meestal op het platteland of in kleine dorpjes terecht komen. Daar loopt dan een snelweg doorheen, er is een McDonalds, een Burgerking, een benzinepomp, een supermarkt en een Walmart, meer is er echt niet hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Klinkklare onzin, wat een plaat heb jij voor je kop gehad daar zeg.
In de VS is juist heel veel (lokaal) vers voedsel te krijgen, er zijn talloze kleine winkeltjes, toko's, farmers markets, boerderijen met winkel, slagers die lokaal vlees verkopen etc. Het is gewoon puur gemakzucht van veel mensen dat ze slecht eten en ik moet zeggen, je hebt 't niet getroffen met dat gastgezin.
Nee, in schubbekutteveen heb je veel keus, maar dat is ook niet tekenend voor Nederland, is het?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:14 schreef emss het volgende:
[..]
Dan weet jij waarschijnlijk niet dat 15/16 jarige exchange studentjes meestal op het platteland of in kleine dorpjes terecht komen. Daar loopt dan een snelweg doorheen, er is een McDonalds, een Burgerking, een benzinepomp, een supermarkt en een Walmart, meer is er echt niet hoor.
Ja, maar in een NL Schubbekutteveen heb je geen Mac en/of BK...... meestal één supermarkt, van (het voormalige) Prisma Food Retailquote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, in schubbekutteveen heb je veel keus, maar dat is ook niet tekenend voor Nederland, is het?
Geloven doe je maar in de kerk, Meer dan 79% van de bevolking woont in de stad.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef emss het volgende:
Nee, maar platteland is daar wel in de meerderheid geloof ik.
Wel weer een Chinees, Tong Ah heet ie, voorheen de Rode Muurquote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar in een NL Schubbekutteveen heb je geen Mac en/of BK...... meestal één supermarkt, van (het voormalige) Prisma Food Retail
Echt niet, bij ons in S'veen niet....quote:Op maandag 26 juli 2010 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel weer een Chinees, Tong Ah heet ie, voorheen de Rode Muur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |