Ik zie dat nu pasquote:
Je kent mequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Daar moet jij gewoon tussen staan
Dus gewoon faal van die website. Mail ze.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:52 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik zie dat nu pas![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens stond het op een site die over het WK 2010 ging![]()
Check
http://therealtimer.com/H(...)er-City-Johannesburg
Anders zet je je bril ff opquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Welke vlag bedoel? Die vlag waar heel duidelijk 2008 op staat?
Kijk jij anders effe iets beter voor je zo'n fail-topic opent.quote:
"stop volgen"quote:
Zoek het maar op met Google...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Je moeder ook homoquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zojuist gedaan en ik heb gevonden dat jij echt uitermate dom bent.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Waarom zet jij fucking MILF achter je naam EN HEB JE NIET EENS FOTO![]()
![]()
![]()
Dit is van het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland 2 jaar geledenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:43 schreef Righteous het volgende:
[ afbeelding ]
Check die vlag
Wtf kut FIFA . No shit dat we verloren
Zegt iemand waarvan het profiel leeg is.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Rekkie het volgende:
Ik moet gewoon posten in dit enorme faaltopic
Het verschil is dat hij 1. geen vrouw is en 2. geen milf isquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegt iemand waarvan het profiel leeg is.
Ik pretendeer dan ook niet iets of iemand te zijn, of daar op welke manier dan ook status te ontlenen aan een klikbare link achter mijn naam .quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Zegt iemand waarvan het profiel leeg is.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet iets of iemand te zijn, of daar op welke manier dan ook status te ontlenen aan een klikbare link achter mijn naam .
Een mod kan je topic sluiten, een FA bant je, en jij bent een MILF op basis waarvan precies ???![]()
Ik verwacht een foto van je om te bewijzen dat je echt een MILF bent of anders stfu en doe niet interessant
Oei, ruzie zoeken met Nikkyquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook niet iets of iemand te zijn, of daar op welke manier dan ook status te ontlenen aan een klikbare link achter mijn naam .
Een mod kan je topic sluiten, een FA bant je, en jij bent een MILF op basis waarvan precies ???![]()
Ik verwacht een foto van je om te bewijzen dat je echt een MILF bent of anders stfu en doe niet interessant
Je klikte op dat linkje en verwachtte ander materiaal tegen te komen, nu ben je teleurgesteld en wil je iemand gaan botvieren?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef Righteous het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |