Maar ik denk dat Contador beter is in de tijdrit dan Schleck. Ik vrees dat Andy minimaal 1 minuut voorsprong nodig heeft op Contador, en vrees dat ie dat vanmiddag niet gaat halen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Beregd het volgende:
eigenlijk hoop ik toch wel dat shleck hier contador losrijdt,
Niet omdat ik zo'n shleckfan ben, maar ik hoop op een epische secondenstrijd in de laatste tijdrit.
Maar daarvoor kan er makkelijk een groepje wegrijden. Saxo Bank als team heeft gewoon te weinig goede klimmers om lang een hoog tempo te kunnen rijden in de bergen. Ik denk dat Saxo Bank toch zeker 2 knechten (Sorenson & Fuglsang) wil hebben voor de 1e kilometers op de Tourmalet en dan kan je waarschijnlijk niet volle bak over de Soulor rijden aangezien die 2 nou niet echt geweldig in vorm zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ik denk het niet. Schleck moet vandaag winnen, dus er zal héél hard gereden worden op de Tourmalet.
Officiele start is om 12:30quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef poiuytr het volgende:
Vandaag eindelijk de tijd om een keer de hele etappe te zien. Is de NOS er rond 12 uur altijd gelijk bij vanaf de start of zijn ze al eerder begonnen?
Geen idee, maar dit: http://gaps.letour.fr/us.php is een goed alternatief.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef poiuytr het volgende:
Vandaag eindelijk de tijd om een keer de hele etappe te zien. Is de NOS er rond 12 uur altijd gelijk bij vanaf de start of zijn ze al eerder begonnen?
quote:Okay, Pau is very wet. Rain you cannot escape from. Last Pyrenees stage will not be funny!
Pff, hij wordt er goed voor betaald. En ik denk dat de regen nog een leuke draai kan geven aan de rit van vandaag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Zag een tweet vanochtend voorbijkomen van Koos Moerenhout:
[..]
http://twitter.com/kmoerenhout/status/19238730748
Als je internet op je telefoon hebt kan je via m.tour2010.nos.nl luisteren en kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
De radio op mn telefoon wil niet werken, en mn collega's weigeren radio tour te luisteren.
I'm doomed
12.10 uurquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef poiuytr het volgende:
www.letour.comquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef -Raffie- het volgende:
Hoe laat is de verwachting dat ze aan de laatste klim beginnen?
Ok dat kan nog leuk worden met Menchov in de afdaling...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Zag een tweet vanochtend voorbijkomen van Koos Moerenhout:
[..]
http://twitter.com/kmoerenhout/status/19238730748
Dan zit Schleck ook zonder helpers. Wanneer hij ook gaat, een 1-tegen-1 gevecht wordt het sowieso.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:56 schreef Dos37 het volgende:
Schleck moet gewoon direct gaan zodat Contador direct zonder helpers zit.
Wat zou het mooi zijn geweest als die in een andere ploeg had gezeten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef Beregd het volgende:
andy zal rapper zonder helpers zitten dan contador. Zeker met de vorm die vino nu de laatste ritten toonde.
of als hij frank nog had gehadquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:11 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn geweest als die in een andere ploeg had gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |