Die communiceren op hetzelfde niveau en begrijpen elkaar sowieso toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar is dat niet lastig, zo'n Poolse collega die geen Nederlands spreekt bij mensen met Alzheimer die al zo vaak verward en bang zijn
Flashlight.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet zijn Speedlight 580EX Mk II aan en drukt af
*FLITS*
Zo...nu staan jullie allemaal mooi verlicht op de foto
Ja. En het is dubbel lastig omdat ze én geen tilliften of andere tilhulpmiddelen mogen gebruiken, én omdat ze wel volledig meetellen in de bezetting, én dus geen Nederlands spreken. Je staat dus in de avonddienst met een collega die alleen de lopers naar bed mag brengen. En dat zijn er niet bijzonder veelquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar is dat niet lastig, zo'n Poolse collega die geen Nederlands spreekt bij mensen met Alzheimer die al zo vaak verward en bang zijn
Wat is het toch een slet die P.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
P. staat onze afspraak volgende week donderdag nog?
Als jij hem niet hebt afgezegd welquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
P. staat onze afspraak volgende week donderdag nog?
Ja. En lekker dat het is johquote:
Wat gaan jullie voor hips doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
Als jij hem niet hebt afgezegd welIk maak wel een voorbehoud: het moet enigzins redelijk weer zijn. Anders gaan we gewoon gelijk eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij hem niet hebt afgezegd welIk maak wel een voorbehoud: het moet enigzins redelijk weer zijn. Anders gaan we gewoon gelijk eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. En het is dubbel lastig omdat ze én geen tilliften of andere tilhulpmiddelen mogen gebruiken, én omdat ze wel volledig meetellen in de bezetting, én dus geen Nederlands spreken. Je staat dus in de avonddienst met een collega die alleen de lopers naar bed mag brengen. En dat zijn er niet bijzonder veelMag je zelf de zware bewoners verzorgen. 80% ongeveer
Voordeel is wel dat het studenten Geneeskunde zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef golfer het volgende:
Die communiceren op hetzelfde niveau en begrijpen elkaar sowieso toch niet.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg elke dag een boel mailtjes van kamernet maar meesten zijn opkorte termijn al beschikbaar dus echt actief zoeken is het wat te vroeg voor,moet eerst in okt voorlichtingsdag en metwerkis afgesproken dat ik tot januari 32uur per week ga werken dus veel eerder dan dan ga ik niet weg
quote:Op donderdag 22 juli 2010 06:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan [ afbeelding ]![]()
![]()
was het lekker? (lopen)quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaal
Alweer een rondje hardgelopentoch lekker zo op de vroege ochtend
Nu ontbijten
Help! Ik herken het huis op zeker, zit alleen ontzettend mijn hoofd te breken waar het nu staat. het kan zomaar eens bij mijn ouders in de straat zijn (maar dan een stuk verderop).quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
SunKap : de 11 jaars fokmeet wordt gehouden bij jullie buren
hopelijk valt dat allemaal op te lossen. en goede buren is belangrijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren in mijn nieuwe woning wezen kijken en kennis gemaakt met de huidige bewoners. Erg aardige, gastvrije en vriendelijke mensen. Ze lieten de woning nog eens zien en alle punten die de makelaar nog niet genoemd had, zoals putten in de deur (stomme bouwvakkers), slecht schilderwerk (stomme bouwvakkers) en nog meer van zulke dingen. Ook heb ik kennis gemaakt met mijn nieuwe buren en dat zijn net zulke aardige mensen. Ik ga het daar wel uithouden. Erg leuk gepraat en we zien elkaar vast nog wel een aantal keer.
Jammer alleen dat de dakopbouw naar het dakterras lekt. Constructie fout (stomme bouwvakkers), maar er zit 10 jaar garantie op. Vandaag werd er naar gekeken en wordt het opgelost. Zoniet, dan kon ik altijd terugbellen naar het bouw bedrijf. Toch wel jammer ergens, maar de buren (iedereen met dit type woning) heeft al lekkage gehad en opgelost.
Na 2.5 uur was ik nog niet weg.
nee heb gisteravond nog gelopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
heb jij ook nog gelopen vanochtend DE?
Als dat zo is, dan liegt ie wel.. dat is absoluut geen 1km van het station namelijk..quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Help! Ik herken het huis op zeker, zit alleen ontzettend mijn hoofd te breken waar het nu staat. het kan zomaar eens bij mijn ouders in de straat zijn (maar dan een stuk verderop).
Ik verwacht van wel. Bij de buren is het zelfde ook gewoon goed opgelostquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat je leuke buren krijgtje hoeft de deur niet plat te lopen bij elkaar maar tis wel prettig om leuk contact te hebben
hopen dat die lekkage goed opgelost kan worden maar als de rest er al ervaring mee heeft zal t heus wel toch?
Hmm, dan is het toch richting Vriezenveen of idd de weg naar Hoge Hexel, ik herken het op zeker wel namelijk. Even een rondje in de auto rijden vanavondquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn dat je zulke aardige buren krijgt Ann!! En hopen dat het opgelost wordt idd..
[..]
Als dat zo is, dan liegt ie wel.. dat is absoluut geen 1km van het station namelijk..![]()
Neuh! Wat mij betreft absoluut nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
Gaan jullie er heen nu het zo in de buurt is?
Waarom zouden we?? Ik ken al die lui niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
Gaan jullie er heen nu het zo in de buurt is?
Die stond inmiddels op de shortlist jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 04:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor P en zijn Zeeuwse mosselen: laatst in Yerseke gegeten bij 'de Schelde', een aanrader
Jij krijgt je foto'squote:Op donderdag 22 juli 2010 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou zegnu wil ik toffe foto;s ook
maar we pmen nog wel ook over waar,hoe laat e.d.
welterusten iig voor nu
En als ze daar wel heen gaan komen ze voor of na die tijd maar een bakkie bij ons doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom zouden we?? Ik ken al die lui niet hoorDe enige mensen die ik irl zou willen ontmoeten zitten hier en die gaan daar niet heen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 06:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En als ze daar wel heen gaan komen ze voor of na die tijd maar een bakkie bij ons doen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, een alternatief adres met Whisky. Tijd om eens te gaan plannen.
Wortelchocoladetaart met whisky bij de koffiequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, een alternatief adres met Whisky. Tijd om eens te gaan plannen.
Deal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wortelchocoladetaart met whisky bij de koffie![]()
![]()
Maar dan moet je zelf ook een fles mee nemen om te proeven, dat is de regel hier![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wortelchocoladetaart met whisky bij de koffie![]()
![]()
Maar dan moet je zelf ook een fles mee nemen om te proeven, dat is de regel hier![]()
![]()
Wedden dat ik eerder weer bij jullie op de stoep sta?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha! Wij komen eerst nog een keer naar jou toe geloof ik
Volgens mij kom ik zondag boekjes afleveren?quote:
Dus zo noem je whisky drinken tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik zondag boekjes afleveren?
Oh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik zondag boekjes afleveren?
is de 'schaam dus ik verberg het maar onder een saai woord' fasequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zo noem je whisky drinken tegenwoordig?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zo noem je whisky drinken tegenwoordig?
In je ferkansie de wekker op 6 uur zetten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Leuk die plannen om vroeg op te staanWekkers ingesteld. Eentje om 6 uur, ander om 6:15. Ik ben net wakker
Gaat goed
Blij dat het geen belangrijke afspraken waren
Nouquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:58 schreef Bluezz het volgende:
In je ferkansie de wekker op 6 uur zetten?
Spoor je wel Pee![]()
Nee hoorquote:
Wel lekker toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En veel gezelliger natuurlijk
k snap trouwens niets van de weegschaal. Ik was tijden aan het stabiliseren op 144 en ik heb gister echt niet subtiel gegeven en nu opeens ben ik weer .1.2 kg kwijtWTF
'quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel lekker toch?
Ik heb al een tijdje niet op de weegschaal gestaan, ben van plan het zo te houden
Dat zeggen ze allemaal jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Teveel op de weegschaal staan is inderdaad een slecht plan:Y
Tofquote:Hallo leuteIk ben weer terug uit Dublin, was superleuk!
Oké daar zou ik dus echt agressief van worden maar dat zal dan wel door mijn verleden komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'
eergisteren was ik in de badkamer; komt mn moeder. zegt ze; "ga es op de weegschaal staan"![]()
dus ik stond erop, ze zag het en zei: "goed zo, houden zo"![]()
zalmquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh DE! Wat stopte jij ook al weer allemaal in dan zalm'taartje'/salade??
welcome back! fijn dat je hebt genotenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Teveel op de weegschaal staan is inderdaad een slecht plan:Y
Hallo leuteIk ben weer terug uit Dublin, was superleuk!
oh mag ik weten wat er is gebeurd ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké daar zou ik dus echt agressief van worden maar dat zal dan wel door mijn verleden komen
Ow het is niet zo erg als het klinkt hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh mag ik weten wat er is gebeurd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's moet ik nog uitzoeken en bewerkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welcome back! fijn dat je hebt genoten![]()
pics/verhalen/hoogtepunten?
nee ik gebruik gewoon gerookte zalm.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zalm met zout en suiker in de koelkast doen (doe jij dat, DE?).
Dan avocado in blokjes, citroensap erover. Bleekselderij, wortel, gele paprika in blikjes, sjalotje, cherrytomaatjes in kwarten, bieslook en olijven mengen. Beetje olie erover, lepeltje mosterd en de avocado erdoor. En dan leuk opmaken met een kookring.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zalm met zout en suiker in de koelkast doen (doe jij dat, DE?).
Dan avocado in blokjes, citroensap erover. Bleekselderij, wortel, gele paprika in blikjes, sjalotje, cherrytomaatjes in kwarten, bieslook en olijven mengen. Beetje olie erover, lepeltje mosterd en de avocado erdoor. En dan leuk opmaken met een kookring.
ken het probleemquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Kookblaadjes doorkijken als je nog niet gegeten hebt, is niet goedIk zie teveel lekkere dingen die ik vanavond zou kunnen maken
Da's jezelf martelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken het probleem
toen ik nog in het ziekenhuis aan de sondevoeding lag ging ik een kookprogramma kijkenIk dacht, dat dat niet zoveel zou uitmaken... je had mijn maag moeten horen toen de pan lekker siste omdat ze een mooi stukje vlees erin kieperden
hoezo niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Foto's moet ik nog uitzoeken en bewerkenDublin is wel erg leuk: weinig speciale bezienswaardigheden, maar leuke sfeer en gezellige cafeetjes en restaurants. We zijn een dag wezen wandelen op de kliffen van Howth, en een dag naar Belfast geweest. Dat laatste maakte wel veel indruk; het leven is écht niet leuk daar
echt; je vriendin mag blij zijn met zo'n vriendin als jij!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:32 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen
Ik had toch onlangs verteld dat tijdens het uitgaan een jongen die ik wel oke vond mijn vriendin leuker vond?
Ze hebben gister gedate en zij vond het geweldig
Tuin en 2 kussens is zat!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:52 schreef Bluezz het volgende:
De zwarte beachstoelen zijn binnen![]()
Zaterdag halen
Probleem : zetten we ze op het balkon of in de tuin
En nemen we 2 of 4 kussens erbij?
(die we overigens niet bij lifestyle kopen, bij Xenos liggen precies dezelfde stukken goedkoper)
Wat een lekker wijfquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Omdat er nog altijd heel veel politieke problemen zijn daar. Plus dat het echt een enorm vervallen bende is, het oogt allemaal heel grimmig. En je ziet het ook aan de mensen: slechte gebitten, vale huidskleur, veel piepjonge moeders, etc. Zeker in die volkswijken.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow het is niet zo erg als het klinkt hoor
Maar tot mijn 14e had ik ernstig overgewicht dus dat soort opmerkingen schieten snel in het verkeerde keelgat.
Als ik aan mijn lichaam wil werken doe ik het voor mezelf en daar moeten zeker mijn ouders zich niet mee bemoeien.arme meid.. op je 9e 80 kilo lijkt me een rampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar je ouders hebben je er in gesteund toch vroeger?
ik werd vroeger op mn 12e / 13e varken, spek, dikzak en vreetzak genoemd.
ik was slank maar at heel veel (en vet) en kreeg die opmerkingen naar mn hoofd (van vollere meiden) terwijl ik er niks van begreep. ik liet het maar. pas toen ik 19 was voelde ik de pijn en nog word ik boos als iemand iemand anders voor varken, vreetzak of dikzak uitmaakt. laat iedereen toch in zn waarde en heb geen vooroordelen.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
kan buiten maar moet je iedere keer opletten op het weer...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Maar op het balkon kijken we er de hele dag tegenaan, ook in de winter
Of zouden ze dan binnen moeten
Wat een problemen kan een mensch toch hebben
jee dat dat er nog is in Ierland...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat er nog altijd heel veel politieke problemen zijn daar. Plus dat het echt een enorm vervallen bende is, het oogt allemaal heel grimmig. En je ziet het ook aan de mensen: slechte gebitten, vale huidskleur, veel piepjonge moeders, etc. Zeker in die volkswijken.
Ja, zag laatst een of andere docu daarover.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat er nog altijd heel veel politieke problemen zijn daar. Plus dat het echt een enorm vervallen bende is, het oogt allemaal heel grimmig. En je ziet het ook aan de mensen: slechte gebitten, vale huidskleur, veel piepjonge moeders, etc. Zeker in die volkswijken.
Ik kan me daar ook zó boos om maken. Dat soort dingen zeg je gewoon nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
arme meid.. op je 9e 80 kilo lijkt me een rampmaar je ouders hebben je er in gesteund toch vroeger?
ik was slank maar at heel veel (en vet) en kreeg die opmerkingen naar mn hoofd (van vollere meiden) terwijl ik er niks van begreep. ik liet het maar. pas toen ik 19 was voelde ik de pijn en nog word ik boos als iemand iemand anders voor varken, vreetzak of dikzak uitmaakt. laat iedereen toch in zn waarde en heb geen vooroordelen.
Hoezo letten op het weer? Kunnen ze niet tegen een buitjequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kan buiten maar moet je iedere keer opletten op het weer...
ik weet niet waar ze tegen kunnen. hagel, onweer, storm?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoezo letten op het weer? Kunnen ze niet tegen een buitje
Er waren vorige week ook nog wat onlusten geweest, geloof ik. Het maakte allemaal wel indruk! Ik zal 's wat foto's laten zien als ik ze heb uitgezocht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zag laatst een of andere docu daarover.
En hun kinderen stijgen ook bijna niet boven de situatie uit
is daar een natuurramp geweest of iets?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zag laatst een of andere docu daarover.
En hun kinderen stijgen ook bijna niet boven de situatie uit
*jaloers is* ik moet ook tot 5u maar begon om 8.30uquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat nog even koffie buiten doen en dan off to work tot 5 uur
Nee, religie fanatici die elkaar het leven zuur maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is daar een natuurramp geweest of iets?
maakt zeker indruk he?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er waren vorige week ook nog wat onlusten geweest, geloof ik. Het maakte allemaal wel indruk! Ik zal 's wat foto's laten zien als ik ze heb uitgezocht.
welke stoelen???quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Maar op het balkon kijken we er de hele dag tegenaan, ook in de winter
Of zouden ze dan binnen moeten
Wat een problemen kan een mensch toch hebben
je weet niet dat ze elkaar religieus naar t leven staan in die regio?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja?? how to get me madquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook zó boos om maken. Dat soort dingen zeg je gewoon nietZeker hier op fok is het soms een ramp; iedereen met een BMI >21 wordt zowat een vette zeug genoemd
oh ok thanks.. burgeroorlog een beetje dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, religie fanatici die elkaar het leven zuur maken.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope sorry was daarvan nog niet op de hoogtequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je weet niet dat ze elkaar religieus naar t leven staan in die regio?
eens hier op fok zijn mensen echt hun gevoel met de realiteit kwijt lijkt het soms welquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook zó boos om maken. Dat soort dingen zeg je gewoon nietZeker hier op fok is het soms een ramp; iedereen met een BMI >21 wordt zowat een vette zeug genoemd
alles bij elkaar en kaas eroverheen (nou ja.. behalve de tomaten).quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef freecell het volgende:
hmmm![]()
Ok, help
Inspiratie...
Er kwam een lief iemand met een stapel boodschappen, maar nu heb ik allemaal AVG eten en dat eet ik niet zo snel.
Iemand een overschotel oid idee met een paar van de volgende ingredienten?
- Aardappels
- Bloemkool
- Sperzieboontjes
- tomaten
-gehakt
Verder standaard dingen wel in huis
ken uw geschiedenis {en heden}: klikquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope sorry was daarvan nog niet op de hoogte
Gesteund...ik weet het niet, ze hielden me niet tegen maar bleven zelf gewoon lekker door snacken en snoepen onder mijn neus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
arme meid.. op je 9e 80 kilo lijkt me een rampmaar je ouders hebben je er in gesteund toch vroeger?
ik was slank maar at heel veel (en vet) en kreeg die opmerkingen naar mn hoofd (van vollere meiden) terwijl ik er niks van begreep. ik liet het maar. pas toen ik 19 was voelde ik de pijn en nog word ik boos als iemand iemand anders voor varken, vreetzak of dikzak uitmaakt. laat iedereen toch in zn waarde en heb geen vooroordelen.
vanaf de 12e eeuw al oeps.. geschiedenislessen zijn al uit mn hoofdquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken uw geschiedenis {en heden}: klik
weet ik niet, maar gemeen waren ze wel. misschien hebben ze dat niet door. maar vorig jaar koninginnedag zag ik toevallig iemand van die groep in dezelfde bus zitten als ik. na al die jaren voelde ik me ineens zo boos in de bus, wilde echt op haar afstappen maar gelukkig mezelf toch nog stilgehoudenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gesteund...ik weet het niet, ze hielden me niet tegen maar bleven zelf gewoon lekker door snacken en snoepen onder mijn neus.
Kinderen kunnen erg gemeen zijnmaar waarschijnlijk waren die andere meiden gewoon jaloers op je
Vette zeug meldt zichquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eens hier op fok zijn mensen echt hun gevoel met de realiteit kwijt lijkt het soms wel
Ik werd nooit echt gepest gelukkig maar ik was wel onzeker waardoor ik sociaal weinig durfde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik niet, maar gemeen waren ze wel. misschien hebben ze dat niet door. maar vorig jaar koninginnedag zag ik toevallig iemand van die groep in dezelfde bus zitten als ik. na al die jaren voelde ik me ineens zo boos in de bus, wilde echt op haar afstappen maar gelukkig mezelf toch nog stilgehouden![]()
hmm je ouders zagen misschien geen probleem. werd je vroeger gepest en wisten zij dat?
Somsquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eens hier op fok zijn mensen echt hun gevoel met de realiteit kwijt lijkt het soms wel
Ze rollen mij ook steeds terug naar zee. Zo irritant is dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je een bmi hoger dan 21?
dat je nog buiten durft te komen zeg, gatver!
Ik zag net in de delicious een recept voor sperziebonen met otmaat, knoflook, spek en basilicum. Dat klonk wel okquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef freecell het volgende:
hmmm![]()
Ok, help
Inspiratie...
Er kwam een lief iemand met een stapel boodschappen, maar nu heb ik allemaal AVG eten en dat eet ik niet zo snel.
Iemand een overschotel oid idee met een paar van de volgende ingredienten?
- Aardappels
- Bloemkool
- Sperzieboontjes
- tomaten
-gehakt
Verder standaard dingen wel in huis
Wélke regering? De Britse? Het is juist een conflict tussen de Britse regering en de Noord-Ieren. Maar ook weer niet helemaal... Ik zit nu ook weer even vanalles bij te lezen, en het is mateloos ingewikkeld allemaal. 't Is grotendeels een religieus probleem, maar toch ook weer niet helemaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vanaf de 12e eeuw al oeps.. geschiedenislessen zijn al uit mn hoofd![]()
ik snap nooit dat de regering niks kan doen..
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze rollen mij ook steeds terug naar zee. Zo irritant is dat.
Laat ik het niet merken, bolletjequote:
oja natuurlijk is zo. wel goed dat je niet gepest werd. je bent een makkelijk mikpunt als je dikker dan anderen bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik werd nooit echt gepest gelukkig maar ik was wel onzeker waardoor ik sociaal weinig durfde.
En geen probleem.....zo veel overgewicht op jonge leeftijd vind ik toch wel behoorlijk ernstig.
Nogal, maar goed....ik denk altijd maar dat dat des FOKs is of zo. Mensen kunnen blijkbaar online niet normaal reageren en vinden dat ze alles kunnen zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
... maar ik vind het wel een beetje een ongezonde trend hier op fok
hahhahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze rollen mij ook steeds terug naar zee. Zo irritant is dat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag net in de delicious een recept voor sperziebonen met otmaat, knoflook, spek en basilicum. Dat klonk wel oken dan aardappelpuree en gehaktballetje erbij?
Hee, Bolletje is een leuke naamquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken, bolletjeEen ongedisciplineerde vreetzak ben je
Nou ja. Ik trek het me niet meer persoonlijk aan, inmiddels, maar ik vind het wel een beetje een ongezonde trend hier op fok
ja blijkbaar vervagen dingen als over je woorden nadenken als je achter een scherm zit, al zijn de mensen op straat tegenwoordig ook anders dan vroeger (oma verteldquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nogal, maar goed....ik denk altijd maar dat dat des FOKs is of zo. Mensen kunnen blijkbaar online niet normaal reageren en vinden dat ze alles kunnen zeggen
Ben nog steeds sociaal onhandig maar verder ben ik redelijk normaal gewordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja natuurlijk is zo. wel goed dat je niet gepest werd. je bent een makkelijk mikpunt als je dikker dan anderen bent.
en tis helemaal goed met je gekomen toch
ik ben sowieso onhandig dus je doet het beter dan ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben nog steeds sociaal onhandig maar verder ben ik redelijk normaal geworden
Ben jij echt zo wereldvreemd? Ik kan het me bijna gewoon niet voorstellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nope sorry was daarvan nog niet op de hoogte
haha. het contact is allemaal wel wat meer open en directer. maar op straat is het lang niet zo erg als op internet (gelukkig)quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja blijkbaar vervagen dingen als over je woorden nadenken als je achter een scherm zit, al zijn de mensen op straat tegenwoordig ook anders dan vroeger (oma verteld)
komt vast wel goed, online ben je al minder onhandig dan je eens wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben nog steeds sociaal onhandig maar verder ben ik redelijk normaal geworden
Ik heb niet gezegd dat ik ook niet gewoon onhandig benquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben sowieso onhandig dus je doet het beter dan ik
ga je nou weer beginnen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben jij echt zo wereldvreemd? Ik kan het me bijna gewoon niet voorstellen
alleen sociaal idd. ik ben wel onhandig met mijn 2 linkerhandenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik ook niet gewoon onhandig ben
Iets ouder en wijzer hequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
komt vast wel goed, online ben je al minder onhandig dan je eens was
nou FF ik vond het ook vreemd dat je zoiets niet weet hoor eerlijk gezegd. Dat je interesse niet bij geschiedenis ligt snap ik maar heb je echt nooit iets op t nieuws gezien erover? geen films? geen krant gelezen oid? Vind ik ook erg moeilijk voor te stellenquote:
Met mijn handen kan ik wel veel maar mijn voeten zijn echt ergquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen sociaal idd. ik ben wel onhandig met mijn 2 linkerhanden
Ik heb mij voorgenomen dat in mijn nieuwe huis dat ik ga fietsen naar mijn werk. Moet wel een goede fiets aanschaffen ervoor maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat ik het niet merken, bolletjeEen ongedisciplineerde vreetzak ben je
ken het, in mijn beginjaren op fok was ik ook iets impulsiever dan de laatste 5-6 jaarquote:
ik lees kranten vaak. maar de dingen die al heel lang spelen.. heel gek, die weet ik niet. mn vader vraagt zich dat ook weleens af. ik denk dat ik die items oversla automatisch omdat ik de hele geschiedenis daarvoor toch al niet begrijp om pas na lange tijd het toch maar eens na te vragen. sowieso ben ik veel dingen die ik van school heb geleerd vergeten. maar ben vast niet de enige die daar last van heeft. anders zou mn hoofd barstenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou FF ik vond het ook vreemd dat je zoiets niet weet hoor eerlijk gezegd. Dat je interesse niet bij geschiedenis ligt snap ik maar heb je echt nooit iets op t nieuws gezien erover? geen films? geen krant gelezen oid? Vind ik ook erg moeilijk voor te stellen
Weer beginnen??? Ipv van heel de dag FOK!ken zou je eens naar het journaal kunnen kijken ofzo?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken het, in mijn beginjaren op fok was ik ook iets impulsiever dan de laatste 5-6 jaar
men wat zit ik al lang op fok![]()
Ik ook wel een beetje, maar anderzijds: het is misschien nét wat voor haar tijd geweest. De IRA is natuurlijk al een tijdje niet meer actief, om maar eens wat te noemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou FF ik vond het ook vreemd dat je zoiets niet weet hoor eerlijk gezegd. Dat je interesse niet bij geschiedenis ligt snap ik maar heb je echt nooit iets op t nieuws gezien erover? geen films? geen krant gelezen oid? Vind ik ook erg moeilijk voor te stellen
dankje je CFquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar anderzijds: het is misschien nét wat voor haar tijd geweest. De IRA is natuurlijk al een tijdje niet meer actief, om maar eens wat te noemen.
dat je dingen vergeet lijkt mij logisch, een hele achtergrond van een verhaal kennen is ook alleen weggelegd voor de echt geïnteresseerden onder ons maar gewoon niet weten dat er iets speelt vind ik vreemd. maar goed, das mijn mening he?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lees kranten vaak. maar de dingen die al heel lang spelen.. heel gek, die weet ik niet. mn vader vraagt zich dat ook weleens af. ik denk dat ik die items oversla automatisch omdat ik de hele geschiedenis daarvoor toch al niet begrijp om pas na lange tijd het toch maar eens na te vragen. sowieso ben ik veel dingen die ik van school heb geleerd vergeten. maar ben vast niet de enige die daar last van heeft. anders zou mn hoofd barsten
zou kunnen maar dan nog, laatst is t ook onrustig geweest daar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar anderzijds: het is misschien nét wat voor haar tijd geweest. De IRA is natuurlijk al een tijdje niet meer actief, om maar eens wat te noemen.
De laatste jaren heb ik er eigenlijk ook niets meer over gehoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zou kunnen maar dan nog, laatst is t ook onrustig geweest daar.
maar goed, ik snap je punt
'k Vind wel dat je het zou moeten weten, hoorquote:
In het uitgaans gebied kan je toch niet veel gebeuren, ondanks het sexy jurkje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond dus naar de film in Rotterdam en weet niet wat ik aan moet trekken.....
Ik wil eigenlijk een jurkje aan maar die is denk ik iets te sexy en als klein meisje uit een klein dorpje vind ik Rotterdam toch altijd al eng, dus dan maar misschien iets dat niet opvalt?
ik weet nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In het uitgaans gebied kan je toch niet veel gebeuren, ondanks het sexy jurkje?![]()
Ik kom ook uit een dorp in de buurt van Rotterdam maar echt onveilig nooit gevoeld daar. Maar ja, ik ben een grote vette zeug dus misschien durven ze dan niet. Dan zijn ze bang dat ik ze opeet ofzo.
Ik ga vanavond gewoon rond de bioscoop hangen en elke vrouw nafluiten in een sexy jurkquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ik weet nietik hoef ook niet echt opmerkingen naar mijn hoofd of nagefloten te worden
Nicequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon rond de bioscoop hangen en elke vrouw nafluiten in een sexy jurk.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon rond de bioscoop hangen en elke vrouw nafluiten in een sexy jurk.
Ik kende hem ook alleen maar van die avond uitgaan hoor. Dus verder niks dan 'he wel leuke jongen volgens mij'. Dus gun het haar echtquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt; je vriendin mag blij zijn met zo'n vriendin als jij!
ik zou als ik die vriendin was gewoon niet eens durven daten met die jongen en zeker niet in volle glorie vertellen dat het geweldig was
hier nog een vet varken met een bmi van 23quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, met name door lelijke schele internethelden wiens enige referentiekader de poronosites zijn die ze dagelijks bezoekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
tegenwoordig moeten ze van alles iets weten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:40 schreef DarkElf het volgende:
wat leren mensen tegenwoordig op school vraag je je dan af he? als je soms ziet hoe weinig mensen nu weten van vroeger bijv..
(disclaimer, dit is dus niet persoonlijk tegen FF bedoeld trouwens!)
Dat idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
word ik boos als iemand iemand anders voor varken, vreetzak of dikzak uitmaakt. laat iedereen toch in zn waarde en heb geen vooroordelen.
Dat is van alle tijden denk ik, alleen kom je het nu door internet veel meer tegen. Iedereen heeft tegenwoordig ook een mening over alles, of je er uberhaupt iets van weet is niet relevant.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:53 schreef z80 het volgende:
[..]
tegenwoordig moeten ze van alles iets weten.
"vroeger" moesten we veel van iets minder weten.
het resultaat: tegenwoordig weten ze van veel niets.
Gelukkig is dat onderwerp al zorgvuldig behandeld op het Fear of a blank Planet album van Porcupine Tree.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, met name door lelijke schele internethelden wiens enige referentiekader de poronosites zijn die ze dagelijks bezoeken
enquote:"Unfortunately this whole culture we live in promotes this idea that if you’re somehow insignificant then you’re worthless. If you’re somehow not successful, if you’re not popular, if you’re not famous, if you’re not a celebrity, you are somehow worthless. And the only way to become famous if you are that piece of shit on someone’s shoe is to go into a school and blow 25 of your classmates away. Instant fame! That’s fucked up. That’s what’s wrong with the world right now."
quote:The lyrics deal with two typical neurobehavioural developmental disorders affecting teenagers in the 21st century: bipolar disorder and attention deficit disorder, and also with other common behaviour tendencies on youth like escapism through prescription drugs, social alienation caused by technology, and a feeling of vacuity product of information overload by the mass media. In an interview with Revolver magazine, Wilson described the main character of the story as "...this kind of terminally bored kid, anywhere between 10 and 15 years old, who spends all his daylight hours in his bedroom with the curtains closed, playing on his PlayStation, listening to his iPod, texting his friends on his cell phone, looking at hardcore pornography on the Internet, downloading music, films, news, violence..."
Hela, dag Pandorah! Long time no see! Ja, er waren vorige week ofzo wat problemen, maar we hadden wel nieuws geluisterd en zondag was er alleen nog wat narigheid in Derry, geloof ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:44 schreef Pandorah het volgende:
Dublin
CF: daar ben ik een paar weken geleden ook geweest. Erg leuke stad! Wij wilden ook nog naar Belfast en NI maar zijn daar door omstandigheden niet gekomen. Was het daar nu wel veilig? Ik las dat na de marsen allemaal rellen waren...
Overigens was NI de laatste tijd weer in het nieuws door die rellen. Dus ik begrijp de mening van DE wel ergens...
En dat is me een albumquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig is dat onderwerp al zorgvuldig behandeld op het Fear of a blank Planet album van Porcupine Tree.
[ afbeelding ]
[..]
keurig bmi maar je zal misschien wel weer wat aankomen want je bent idd wat vocht kwijt natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
* vet zeug thuiskomst meldt!![]()
Matig: de """" vakantie """"
Positief: voel me weer 95% ok.
Positief: -1.5 kg vergeleken met vóórdat ik wegging
Matig: waarvan 1 kg vocht want ben volkomen gedehydreert heb ik het idee
En voor het eerst sinds de middelbare school periode weer een BMI van <25(krapjes, 24.9
)
* Den_Haag meedoetquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Isa, mochten Ross en jij nog een leuke serie willen volgen: Scrubs. Seizoenen 1-3 gaat over zo'n net afgestudeerde geneeskunde student die coschappen gaat doen in een ziekenhuis. In seizoen 1 wordt hij ook continu uit de brand geholpen door de zusters omdat hij steeds in paniek raakt en weinig praktische vaardigheden bezit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van? Studenten geneeskunde hebben totaal geen praktische vaardigheden die je als verpleegkundige/verzorgende moet hebben; ze barsten van de medische kennis waar je in de praktijk in een verpleeghuis in de verzorging geen moer aan hebt.
Steer had voedselvergiftiging.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was er loos met de vakantie, Steer?
oh wat kon ik mij daar aan ergeren altijd! Hoe simpel zijn mensen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik bedoel: jaren geleden bij Frits Bom dachten wezen ze, staande aan het strand in Benidorm, ook Rusland aan op de kaart als gevraagd werd waar ze op dat moment op vakantie waren
ja echt, mensen die met de auto gekomen waren en dan een land aanwezen waarvoor je hele oceanen moet overstekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat kon ik mij daar aan ergeren altijd! Hoe simpel zijn mensen?
je bent op vakantie aan zee, en je wijst moskou aan idd als Benidorm bij wijze van
Dagje Tjechisch ziekenhuis gedaan dankzij voedselvergiftiging.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was er loos met de vakantie, Steer?
echt om te huilen ja...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja echt, mensen die met de auto gekomen waren en dan een land aanwezen waarvoor je hele oceanen moet oversteken
Hang Fok!kers op een bankje met een blikje Schultenbrau en elke vrouw persoonlijk lastig vallen met onze mening over haar jurk.quote:
Je vond het al zo vreemd dat de PVV zo hoog scoorde?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt om te huilen ja...
god wat zijn er toch een hoop domme mensen ..
en die hebben allemaal stemrecht
schultenbrau, want walvissen moeten nat gehouden worden aan land nietwaar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hang Fok!kers op een bankje met een blikje Schultenbrau en elke vrouw persoonlijk lastig vallen met onze mening over haar jurk.
Klinkt als een doorsnee avond voor mij.
nee vind t vreemd dat we allemaal nog stemrecht hebben..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je vond het al zo vreemd dat de PVV zo hoog scoorde?
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
schultenbrau, want walvissen moeten nat gehouden worden aan land nietwaar?
Daar discussieer ik niet meer overquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt om te huilen ja...
op de site van lifestyle en dan de folder aanklikken en doorbladeren, dan kom je ze tegenquote:
En daar ging mijn theequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
schultenbrau, want walvissen moeten nat gehouden worden aan land nietwaar?
Don't get me startedquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt om te huilen ja...
garden lifestyle ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
op de site van lifestyle en dan de folder aanklikken en doorbladeren, dan kom je ze tegen
Tis een k*t site waar je geen plaatjes van kan pakken.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig is dat onderwerp al zorgvuldig behandeld op het Fear of a blank Planet album van Porcupine Tree.
En terecht. Het is een briljant album. Hij heeft wel een gigantisch goed punt over de problematiek die hij beschrijft.quote:
Niet vergeten je okselhaar te laten staanquote:
ja dat vind ik dus altijd zo sneu he? Ben je je moeder kwijt, lig je te huilen op t strand komt die enge leny aan gegaloppeerd om je op te scheppen en mee te sleuren naar Pieterburen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat jullie Leny 't Hart in Pieterburen nog niet gebeld hebben zeg.
quote:
De geruchten gaan al jaren dat ze ook gezonde zeehondjes meesleurt omdat ze anders niet genoeg mensen trekt voor haar creche.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat vind ik dus altijd zo sneu he? Ben je je moeder kwijt, lig je te huilen op t strand komt die enge leny aan gegaloppeerd om je op te scheppen en mee te sleuren naar Pieterburen..
die prima werk doet natuurlijk hoor
Aiiiiiiquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dagje Tjechisch ziekenhuis gedaan dankzij voedselvergiftiging.Ik heb een hekel aan naar een arts gaan zoals je je misschien nog kunt herinneren, dus je kunt je je wel voorstellen hoe ik me voelde dat ik de noodzaak ervan inzag om in zo'n vervallen Oostblokziekenhuis onderzocht te worden.
Overigens had ik de voedselvergiftiging in Tai Soen in Utrecht opgelopen. M'n pa en zwager en babi T. hadden ook zware diarree.
Dat gaat niet meer lukken voor vanavond.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet vergeten je okselhaar te laten staan
*grinquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De geruchten gaan al jaren dat ze ook gezonde zeehondjes meesleurt omdat ze anders niet genoeg mensen trekt voor haar creche.
Dankjewelquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Sarabi, ik lees nu pas terug en zie nu pas de context waardoor het opeens over BMI ging. Ik kan allleen maar zeggen: wauwJe bent echt een heel leuk meisje om te zien nu van de foto's die je online hebt gezet. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je als zo'n klein kind 80 enorme kgs kunt wegen! Wat ontzettend moeilijk moet dat geweest zijn.
[..]![]()
Ja, meestal duurt het 3-24 uur. Bij mij dus 36 uur. Ik had op de dag van vertrek al een beetje keelpijn. Misschien kwam het doordat ik een broodje Gyros at die óók besmet was en dat 1+1 dan wél 2 werd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef DarkElf het volgende:
toch vreemd steer zo een uitgestelde voedselvergiftiging..
oh dat zou kunnen idd, dat dat broodje je nét t tikje gegeven hebt wat nodig was zeg maar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, meestal duurt het 3-24 uur. Bij mij dus 36 uur. Ik had op de dag van vertrek al een beetje keelpijn. Misschien kwam het doordat ik een broodje Gyros at die óók besmet was en dat 1+1 dan wél 2 werd.
Geen infuus. Aan m'n buik geprikt, stethoscoop, temperatuur, bloed / urinemonster, X-Ray foto's laten maken en een fokking rectaal onderzoek, weet nu ook weer waarom ik geen homo benquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
AiiiiiiAan het infuus gehangen ofzo? Wat een ellende. Is ook echt mijn nachtmerrie, in het buitenland in het ziekenhuis belanden.
Babi T en vader overigens allebei goed hersteld? Ik weet niet hoe sterk je vader inmiddels weer is...
www.mobiel.forum.fok.nl ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Via wat kom ik met mn telefoon op t forum?is er een mobiele url ofzo?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef Duderella het volgende:
Steer! Fijn dat je weer heelhuids terug bent.
Heb je nog wel iets aan de trip gehad, behalve dat je je pa kan blijmaken met een definitief hetero-schap, of niet?
Is ook niets speciaals. Mobiel gaat ook gewoon via forum.fok.nlquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ah Culinesse à gogo zo kom ik in cul, volgens mij niks speciaals dus
ze zijn heel erg leuk en ik zou ze ook op t balkon zetten. 's avonds lekker nog even inhangen, glaasje wijn, beetje mijmeren....quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Coole stoelen he?
We hebben waardebonnen gewonnen met e.o.a. loterij waar golfer aan meedoet.
Dus zij zijn zo goed als 'gratis' voor ons
Jawel, heb nog de belangrijkste dingen van Praag kunnen zien, zoals het centrum, het kasteel. Het meest positieve: met Oost/Centraal Europa ben ik altijd een beetje bang voor xenofobie (dus eigenlijk heb ik omgekeerde xenofobie) ten opzichte van anders uitziende mensen. Maar ik denk dat ik nergens zo goed ben behandeld door winkelpersoneel, hotelpersoneel, ziekenhuispersoneel als in Tjechië, als ik eerlijk ben. Misschien geven ze alleen op Roma mensen af.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef Duderella het volgende:
Steer! Fijn dat je weer heelhuids terug bent.
Heb je nog wel iets aan de trip gehad, behalve dat je je pa kan blijmaken met een definitief hetero-schap, of niet?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:23 schreef Duderella het volgende:
We heten niet voor jan met de korte achternaam hetzelfde hè, DE?
Je hebt er dan ook de Steerbrücke hequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ook leuk. 'Steer' is dus een typisch Tjechische naam, dus overal waar ik m'n paspoort liet zien, moesten mensen enthousiast lachen dat ik een echte Tjechische naam had met een Aziatische achternaam. Waarop ik dan weer moest uitleggen dat het ook een 100% Nederlandse naam is.
Klopt, niet zo heel bijzonder, wel leuk tussen alle toeristen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt er dan ook de Steerbrücke he![]()
(of hoe je brücke dan ook schrijft)![]()
Edit: ohnee.. net ff anders.. mist een e-tje..
De linker auto is zeker van de verplegers en rechts van de doktoren van die twee auto's rechts?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SomsCUL is de eerste plek op FOK waar ik relatief normale mensen ben tegengekomen
vraag het dan nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk ook dat ik ze op het balkon wil![]()
Eigenlijk zitten we daar procentueel het meest als we saampjes zijnEn kijken dan uit over ons landgoed, een verdieping lager
op een kaart een land middenin Europa aanwijzen als zijnde je vakantieplek terwijl je aan zee bent valt echt wel onder de noemer dom hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
bepaalde dingen niet weten is iets anders dan dom he
Nog sterker, dat doen terwijl je er 2 dagen terug net naar toe bent gereden in een tijd zonder GPS en TomTom.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
op een kaart een land middenin Europa aanwijzen als zijnde je vakantieplek terwijl je aan zee bent valt echt wel onder de noemer dom hoor
Beginnersgelukquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog sterker, dat doen terwijl je er 2 dagen terug net naar toe bent gereden in een tijd zonder GPS en TomTom.
Dat is dom. Niet onwetend. Maar echt dom.
Dat zal het zijn.quote:
Als het echt gaat om een schrijnend gebrek aan algemene ontwikkeling vind ik het wel dom. Of het dan genetisch bepaald is of gewoon luiheid en desinteresse doet niet terzakequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
bepaalde dingen niet weten is iets anders dan dom he
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
"Mien, dit ziet er uit als een grote plas water. Zet jij de frituurpan aan als ik de caravan alvast in orde maak?"
meegenomen karbonade en Hollandsche piepers toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
"Mien, dit ziet er uit als een grote plas water. Zet jij de frituurpan aan als ik de caravan alvast in orde maak?"
vind je mij dom omdat ik dat van Ierland niet (meer) wist?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het echt gaat om een schrijnend gebrek aan algemene ontwikkeling vind ik het wel dom. Of het dan genetisch bepaald is of gewoon luiheid en desinteresse doet niet terzake
En Nederlandse kaasquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
meegenomen karbonade en Hollandsche piepers toch?
namen wij altijd mee naar de camping en hebben we van gesmult hoorquote:
Gewetensvraagquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je mij dom omdat ik dat van Ierland niet (meer) wist?
ok ben benieuwdquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewetensvraag![]()
Ik vind jou als persoon niet direct dom, maar ik vond het wel dom dat je daar helemaal niets van wistMaar ik zal er eens op letten of je vaker zo uit de hoek komt
Ook in het buitenland kun je gewoon koken zoals je thuis doet. Ze kennen heus wel een aardappel, rijst, vlees, groente of vis.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zei ook altijd tegen mn moeder dat ze de auto niet zo moest volladen met eten, maar toch wel profijt van gehad altijd. Sowieso met kinderen beter, aangezien buitenlands eten niet ieders kind favoriet is
Dat is wel vaak zoquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ben benieuwdmaar goed, gebeurt vast nog wel eens. Ergens weet ik dat er meer mensen zijn die t niet weten maar ik de enige ben die het durft te vragen
dat is zo maar na lang rijden willen we niet meer naar de super dus had mn moeder eten meegenomen voor de 1e avondquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook in het buitenland kun je gewoon koken zoals je thuis doet. Ze kennen heus wel een aardappel, rijst, vlees, groente of vis.
en beter iets vragen dan het niet weten en niet willen weten toch?quote:
In de gaten hebben dat even je mond houden handiger is is ook een vorm van slimheidquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok ben benieuwdmaar goed, gebeurt vast nog wel eens. Ergens weet ik dat er meer mensen zijn die t niet weten maar ik de enige ben die het durft te vragen
Vind ik welquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en beter iets vragen dan het niet weten en niet willen weten toch?
(of bang zijn dat mensen je dom vinden als je iets vraagt dus daarom maar je mond houdt)
ben ik niet bang voor. Wat ik niet weet weet ik nou eenmaal niet (quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en beter iets vragen dan het niet weten en niet willen weten toch?
(of bang zijn dat mensen je dom vinden als je iets vraagt dus daarom maar je mond houdt)
dat doe ik niet en vind ik niet geven ook. Ik hoef niet overal goed of slim in te zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In de gaten hebben dat even je mond houden handiger is is ook een vorm van slimheid
Gooi dat per direct overboordquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Sarabi het volgende:
Ookal ben ik wel het type dat niets vraagt omdat ik bang ben dom over te komen, stomme onzekerheid
niet doen dus. Je bent niet dom dus maakt niet uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik wel
Ookal ben ik wel het type dat niets vraagt omdat ik bang ben dom over te komen, stomme onzekerheid
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gooi dat per direct overboordik vraag ook nog regelmatig naar de bekende weg (voor anderen dan) anders kom je echt geen stap verder!!
Domme vragen bestaan niet
jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je mij dom omdat ik dat van Ierland niet (meer) wist?
anders blijf je nog jaren wachten en wat heb je daaraan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:04 schreef DarkElf het volgende:
neem aan dat iedereen wel eens iets niet weet hoor en tis echt niet vreemd om t dan na te vragen
maar je lijkt heel slim als je Hmmmt en peinzend kniktquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo FF! Ik vraag ook vaak dingen niet en dat is nog veel dommer.
Móet alles geanalyseerd steer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, heb nog de belangrijkste dingen van Praag kunnen zien, zoals het centrum, het kasteel. Het meest positieve: met Oost/Centraal Europa ben ik altijd een beetje bang voor xenofobie (dus eigenlijk heb ik omgekeerde xenofobie) ten opzichte van anders uitziende mensen. Maar ik denk dat ik nergens zo goed ben behandeld door winkelpersoneel, hotelpersoneel, ziekenhuispersoneel als in Tjechië, als ik eerlijk ben. Misschien geven ze alleen op Roma mensen af.
Also: Tjechische vrouwen zijn overrated.en wtf, sleeschoenen
. In Nederland zijn er minimaal even mooie vrouwen. Wel is het zo dat als je als Tjechische knap bent, dat je dan ook érg knap bent.
Heb helaas geen Tjechisch bier gedronken of voedsel kunnen eten....
Ik kan ze rustig thuislatenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
Een nederlander kan geen 2 dagen zonder aardappelen als ik de vakanties mag geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |