een 80 jarige die een studie begint is vrij ongebruikelijk, maar zet hier je youtubefilmpje dan krijgt die ook hitsquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:52 schreef xmamacitax het volgende:
haha t grappigste hiervan is dat jullie niet wete wie ik ben:P missgien ben ik wel 80
en deze topic heeft meer kijkers dan mijn youtube filmpje cus
Ga niet naaien mattiequote:Op donderdag 22 juli 2010 00:53 schreef goodbad het volgende:
Gewoon alles tekenen voor die nieuwe school die je WEL wilt gaan doen, en die ene die je NIET wil doen na zomer vakantie AFHANDELEN... hehe
Ik vind redtube toch leukerquote:
Naam: Xmamacitaxquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:52 schreef xmamacitax het volgende:
haha t grappigste hiervan is dat jullie niet wete wie ik ben:P missgien ben ik wel 80
en deze topic heeft meer kijkers dan mijn youtube filmpje cus
:| en als je goed kijkt zie je mijn reactie van weetje hoe spang......quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:05 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Naam: Xmamacitax
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 17
Ik hou ook van Dragonball.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=139678
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef Flashwin het volgende:
TS belandt over een paar jaar in de prostitutie.
jij bent EGT dom he..ik maak fa2 mangquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:09 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
waar slaat dat op? ik ga je rapporteren
nee want je bent egt gewoon bang dat ik je rapporteer...ik weet nie eens hoe dat moet maar okeP:quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
jij bent EGT dom he..ik maak fa2 mang
En men vraagt zich af waarom het zo slecht is gesteld met onderwijs in Nederland ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
jij bent EGT dom he..ik maak fa2 mang
Ik heb dat daarnet nog uitgelegd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:11 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
nee want je bent egt gewoon bang dat ik je rapporteer...ik weet nie eens hoe dat moet maar okeP:
luister noem me geen TS!
Hihi jij bent kknerdtjequote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef superdrufus het volgende:
[..]
En men vraagt zich af waarom het zo slecht is gesteld met onderwijs in Nederland ?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb dat daarnet nog uitgelegd.
Hier rapporteer je dingen: [KLB FB]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb dat daarnet nog uitgelegd.
Hier rapporteer je dingen: [KLB FB]
Ik hou meisjes niet voor de gek, want dat is kusjes vragen weet je wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:14 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
je zij dat ts teringslet was? of hou je me egt voor de gek?
Betekent topicstarter, sukkel. Jij dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:14 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
je zij dat ts teringslet was? of hou je me egt voor de gek?
http://www.politie.nl/aangifte/quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:11 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
nee want je bent egt gewoon bang dat ik je rapporteer...ik weet nie eens hoe dat moet maar okeP:
luister noem me geen TS!
Kom niet stoer doen mattiquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Betekent topicstarter, sukkel. Jij dus.
Ik nak je sissa in haar bil vriend..maak me nie para met je kktoriesquote:
kom nie stoer doen, is geen partyflock ofsoquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik nak je sissa in haar bil vriend..maak me nie para met je kktories
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |