quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik nak je sissa in haar bil vriend..maak me nie para met je kktories
Je verlaagd jeselluf met dese raaren praadt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik nak je sissa in haar bil vriend..maak me nie para met je kktories
Toch nog iemand op de FOK die normaal isquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:19 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
leave him or her alone,
ga niet stoer praten achter je computer mac pc weet ik veel waar je op zit, wie weet ben je wel een kerel van 10 jaar zonder kop ga normaal nederlands leren praten gek
Zeg jij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:19 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
ga normaal nederlands leren praten gek
met jou kan ik pratequote:Op donderdag 22 juli 2010 01:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Toch nog iemand op de FOK die normaal is
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:21 schreef xmamacitax het volgende:
en wat dan nnog als ik meisje ben? ben je 9 jaar ofso dat je helemaal gek van meisjes wordt ofso? get a life.
Hihi jij bent gedissed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Je verlaagd jeselluf met dese raaren praadt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
Je moet se gwoon negeren en raporteren ok.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:21 schreef xmamacitax het volgende:
en wat dan nnog als ik meisje ben? ben je 9 jaar ofso dat je helemaal gek van meisjes wordt ofso? get a life.
jij hebt geen leven he? ik heb bijna medelijden met je , ga naar internet kijken voor meer picsquote:
Ach die mensen moeten er ook zijn dat besef je weer hoe normaal je zelf bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:24 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
ben je hier net in nederland komen wonen ofso? je gedraagt je net als een agressieve .....
Check mijn sig, Maria Mosterd wannabe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:24 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
ben je hier net in nederland komen wonen ofso? je gedraagt je net als een agressieve .....
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:25 schreef chroestjov het volgende:
TS, je hoeft helemaal niet naar school om prostituee te worden.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:26 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ach die mensen moeten er ook zijn dat besef je weer hoe normaal je zelf bent
weetje ik ga er nie meer op in , je kraamt er toch alleen onzin uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:26 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Check mijn sig, Maria Mosterd wannabe.
Wat doe je nu danquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:27 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
weetje ik ga er nie meer op in , je kraamt er toch alleen onzin uit
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:25 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
jij hebt geen leven he? ik heb bijna medelijden met je , ga naar internet kijken voor meer pics
quote:
mijn profiel is onzichtbaar weetje;) speciaal voor de gasten die mijn fotos willen zien weetjequote:
Okay. Dan moet je dat ook doen bij je profielfoto.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:36 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
mijn profiel is onzichtbaar weetje;) speciaal voor de gasten die mijn fotos willen zien weetje
fantaseer ma wat je wilt over mij I dont give a damnquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:38 schreef Flashwin het volgende:
Waarschijnlijk ben je toch dik of heb je een scheve neus. Geen verzoek om pics derhalve.
Wie neemt jou nou aan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:35 schreef xmamacitax het volgende:
thats so true , gewoon spw , ma dan andere school xD ma ik ga gewoon w8e wanneer ik op die andere school ben aangenomen dan ga ik uitschrijve
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Okay. Dan moet je dat ook doen bij je profielfoto.
Gemiddeld zijn de annuleringskosten van een inschrijving 5000 euro.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:35 schreef xmamacitax het volgende:
thats so true , gewoon spw , ma dan andere school xD ma ik ga gewoon w8e wanneer ik op die andere school ben aangenomen dan ga ik uitschrijve
Hahah deze mensen hebben niets terwijl met je goede studie straks een goedbetaalde baan hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:40 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
fantaseer ma wat je wilt over mij I dont give a damn
Als je voor alles wat je gebruikt dezelfde username neemt, dan is het niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:40 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
aa bahh je weet mijn hyves nie eens:P
bedankt ik zal het nu veranderenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je voor alles wat je gebruikt dezelfde username neemt, dan is het niet zo moeilijk.
xmamacitax.hyves.nl
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gemiddeld zijn de annuleringskosten van een inschrijving 5000 euro.
Jammer TS, volgende keer beter.
turk?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:24 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
Je gedraagt je net als een agressieve .....
MEt mij gaat het ook goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:50 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
hb je wat tege turke kardes nasilsin ben iyiyim manyaksin sen
Ik ben goed hoe gaat het met je broeder manyaksinquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:50 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
hb je wat tege turke kardes nasilsin ben iyiyim manyaksin sen
Ik moet jou echt eens internetles geven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:53 schreef xmamacitax het volgende:
:| sinds wanneer kunnen jullie turks..... haha net van vakantie uit turkije ofso:P
Nee ik ga nog maar heb alvast wat woordjes geleerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:53 schreef xmamacitax het volgende:
:| sinds wanneer kunnen jullie turks..... haha net van vakantie uit turkije ofso:P
nereye gideceksin xDquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:54 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nee ik ga nog maar heb alvast wat woordjes geleerd
Ik ben geen grappenmaker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
bence sen yaziksin , niye turkce konusiyon , malmisin? bende saka yaptim hemen inandin
Hahah ik heb het nog goed ook? nee ik gokte maar wat ik kon alleen het woordje "waar" ontcijferenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:57 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
heb je iemand die mijn woorden vertaald ofso volgensmij is iedereen hier turk:|
Ben senin çok güzel olduğunu sanırım. Ben senin msn alabilir miyim?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:56 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
bence sen yaziksin , niye turkce konusiyon , malmisin? bende saka yaptim hemen inandin
Ik vroeg het toch eerst.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:55 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
sen turksun demi:P
sen nerelesin,
jij gebruikt google translatequote:Op donderdag 22 juli 2010 01:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ben senin çok güzel olduğunu sanırım. Ben senin msn alabilir miyim?
Eindelijk. En dat doen de andere mensen hier ook. Derp.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:00 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
jij gebruikt google translate
ceza- fark var!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |